تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
5

نماینده مردم خرم آباد: دولت باید توجه بیشتری به لرستان داشته باشد

  • کد خبر : 52350
  • 03 تیر 1393 - 9:01

   نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به مشکلاتی که گریبانگیر استان لرستان است، باید دولت یازدهم توجه بیشتری به این استان در جریان سفر خود می داشت. به گزارش میرملاس نیوز، دکتر ˈایرج عبدیˈ در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: استان لرستان به واسطه توانمندی ها، […]

 

 نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به مشکلاتی که گریبانگیر استان لرستان است، باید دولت یازدهم توجه بیشتری به این استان در جریان سفر خود می داشت.

به گزارش میرملاس نیوز، دکتر ˈایرج عبدیˈ در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: استان لرستان به واسطه توانمندی ها، استعدادها و پتانسیل هایی که دارد، در صورت توجه می تواند رشد و توسعه ای همه جانبه داشته باشد که سفر ریاست جمهوری و برخی از اعضای هیات دولت به این استان می توانست در به این رشد و توسعه کمک بیشتری نماید .

وی با تقدیر از رییس جمهوری کشورمان و اعضای هیات دولت به خاطر اینکه لرستان را مورد توجه خاص خود قرار داده اند، افزود: احساس می شود سفر ریاست جمهوری به این استان می بایست قویتر صورت گیرد تا بتوان با تصویب مصوبات اصولی و تاثیرگذار زمینه رشد لرستان را بیشتر از گذشته فراهم کرد.

دکتر عبدی افزود: توجه دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی در دولت یازدهم به لرستان می تواند بسیاری از مشکلات استان به ویژه در حوزه اقتصادی و بیکاری جوانان را حل کند که این سفر بهترین فرصت برای این موضوع است .

وی تصریح کرد: اگرچه توجه دولت یازدهم به لرستان به خوبی نمایان است اما می طلبد بیشتر از اینها مورد توجه قرار گیرد تا بسیاری از مشکلات ریشه دار استان با توجه دولتمردان رفع شود و مسیر رشد و توسعه لرستان نیز روز به روز هموارتر شود.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: مصوبات خوبی از سوی ریاست جمهوری برای رشد و توسعه لرستان در نظر گرفته شده است که امید می رود با اجرای این مصوبات گام دیگری برای رشد و تعالی استان برداشته شود.

دکتر عبدی افزود: مردم استان لرستان همیشه در تمامی صحنه ها پیشگام و پیشقدم بوده اند و هر زمانی که نظام به آنها نیاز داشته حاضر بوده اند و اکنون مسوولان اجرایی کشور باید بخشی از انتظارات مردم این استان را برآورده کنند.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=52350

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. باشه بهش میگم

    • احسند همشهریان خرم ابادی وهم استانی های عزیز هرچه به انتخابات نزدیک میشویم شاهد بیانات گران مایه ای از مشکلات شما از زبان نمایندگان محترم خواهیم بود؟

  2. ایشالا وه یاری خدا همه چیا دورس موه

  3. عزیز دل برادر هر أسنانی که نماینده های قوی و شایسته أی داشته بأشد دولت را مجبور به توجه ونکاه ویزه به ان استان می کنند لرستانی ها که هیج موقع إز نماینده شانس نداشتند شاید به همین خاطر است که یک دوره بیشتر نماینده نیستند

  4. چرا نمایندگان خرم اباد هنگام سفر ریاست جمهوری در لرستان نبودند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.