- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

نماینده سلسله و دلفان: دستاورد مهم سفررییس جمهورآشنایی دولتمردان با عمق محرومیت لرستان بود

 

نماینده سلسله و دلفان دستاورد مهم سفر رییس جمهوری و اعضای دولت تدبیر و امید را به لرستان آشنایی دولتمردان با عمق محرومیت و مشکلات استان عنوان کرد.

به گزارش میرملاس ، حجت الله سوری در گفت و گو با ایرنا افزود : رییس جمهوری یکی ازاهداف سفر خود را به لرستان آشنایی با مشکلات و نیازهای استان اعلام کرده بود تا برای جبران و توسعه در لرستان برنامه ریزی کند.

وی افزو: دکتر روحانی ودولتمردان از نزدیک مشکلات و دردهای مردم را لمس کردند بطوریکه ییکاری در لرستان را آور خواند و گفته بود ˈاین سرزمین با این همه عظمت و علما و بزرگان چطور می گویید بیکاری من خودم در حیرتمˈ

وی ادامه داد: شخص رییس جمهور و هیات دولت در این سفر از نزدیک مشکلات مردم لرستان را لمس کردند و بر مظلومیت لرستان اعتراف کردند و اکنون زمان تحقق وعده های داده شده و عملیاتی شدن آنان است.

سوری ادامه داد: مصوبات خوبی در این سفر تصویب شد که امیدواریم مسوولان استانی با جدیت دنبال کنند و آن را عادلانه در بین تمام شهرستانهای استان به اجرا در آورند.

این نماینده مجلس یکی از اقدامات خوب این سفر را دعوت از سرمایه گذاران و موسسه های اقتصادی سرمایه گذار عنوان کرد و افزود : وعده های خوبی برای ایجاد طرح های بزرگ اقتصادی داده است و امیدواریم در این زمینه عدالت اجتماعی مدنظر باشد و شهرستان های محروم نیز فراموش نشود.

وی با قدر دانی از دکتر روحانی و دولتمردان اظهار داشت : چشم مردم لرستان به مصوبات و وعده های سفر دوخته شده و امید داریم با دستور خود زمینه تحقق آنان فراهم شود چون مردم لرستان خاطره خوبی از مصوبات در برخی دولت های گذشته ندارند.