- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

سردار بی ادعا، حاج مرتضی کشکولی فرمانده سپاه ابوالفضل(ع) لرستان شد

 

حاج-مرتضی-کشکولی

 

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم

 مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا     / احزاب/ ۲۳

 از میان مؤمنان مردانى ‏اند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند برخى از آنان به شهادت رسیدند و برخى از آنها در [همین] انتظارند و [هرگز عقیده خود را] تبدیل نکردند.

 

با حکم صادره از سوی سردار جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار مرتضی کشکولی به عنوان فرمانده سپاه ابوالفضل(ع) استان لرستان منصوب شد.

به گزارش سرویس منتظران ،  میرملاس نیوز ؛ مراسم معارفه سردار کشکولی صبح روز چهارشنبه چهارم تیرماه با حضور جمعی از مسوولان سپاه و فرماندهان نظامی در خرم‌آباد انجام می‌شود.

کشکولی که اهل کوهدشت لرستان است پیش از این فرمانده قرارگاه ثامن الائمه مشهد را برعهده داشته است و در زمان جنگ تحمیلی نیز جانشینی فرمانده لشکر ۵۷ ابوالفضل(ع) را در زمان فرماندهی سردار نوری بر عهده داشت.

حاج مرتضی کشکولی از نیروهای اولیه سپاه کوهدشت بوده ودر زمان دفاع مقدس یکی ازفرماندهان دلیر و شجاع مناطق عملیاتی غرب و جنوب بشمار می آمد.

قابل ذکر است پیش از این سردار شاهرخی که ایشان هم اهل کوهدشت هستند به مدت ۹ سال ۹ ماه سال مسوولیت فرماندهی سپاه استان را بر عهده داشت که وی هفته گذشته به عنوان فرمانده سپاه صاحب‌الامر استان قزوین منصوب شد.