- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

همایش بزرگ “ایران جوان بمان” در خرم آباد برگزار شد

139303211430516962970583

 

با همکاری ستاد بانوان”ایران جوان بمان”و ستاد ساماندهی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان لرستان همایش یک روزه ویژه بانوان فعال فرهنگی لرستان با عنوان “ایران جوان بمان” برگزار شد.

در سال “اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی”  با همکاری ستاد بانوان ایران جوان بمان و  ستاد ساماندهی جبهه فرهنگی استان لرستان همایش یک روزه ویژه بانوان فعال فرهنگی استان با عنوان “ایران جوان بمان” در محل سالن همایش های دانشگاه فرهنگیان لرستان در خرم آباد برگزار شد.

همایش ایران جوان بمان در راستای تاکید و رهنمودهای مقام معظم رهبری بر افزایش جمعیت، همایش جمعیت و تداوم نسل با حضور کلیه فعالان فرهنگی استان انجام شد.

 از جمله سخنرانان این همایش می توان به خانم سیاح, معاون پژوهشی شورای فرهنگی اجتماعی زنان و حجت الاسلام و المسلمین وافی اشاره کرد.

در این کارگاه یک روزه آموزش‌هایی در جهت جمعیت و تداوم نسل به فعالان فرهنگی داده می شود که آن ها نیز می‌توانند در مساجد، موسسات، نهاد های رهبری، دانشگاه‌ها به عموم مردم آموزش دهند.

همایش “ایران جوان بمان” در روز جمعه ششم تیر ماه جاری ساعت ۸ صبح در مرکز تربیت معلم علامه طبا طبائی شهرستان خرم‌آباد واقع در انتهای خیابان جلال آل احمد برگزار می‌شود.

 در حاشیه برگزاری این همایش یک روزه، نمایشگاه تابلو تصویری، نمایشگاه کتاب با موضوع جمعیت و آسیب های فرزند کمتر برپا شد، همچنین مسابقه کتاب خوانی ویژه شرکت کنندگان در این همایش برگزارشد که کتاب آن در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت و نحوه برگزاری آن متعاقبا به اطلاع افرادی که اعلام آمادگی کرده اند، می رسد.