تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

معاون امور عمرانی استانداری لرستان: لرستان در حال پیشرفت چشمگیری است

  • کد خبر : 52523
  • 07 تیر 1393 - 9:11

  معاون امور عمرانی استانداری لرستان گفت: لرستان در حال پیشرفت چشمگیری است. به گزارش میرملاس نیوز به نقل ازفارس ، مجید کیانپور در جلسه زیربنای توسعه لرستان با بیان اینکه در خرم‌آباد سه مجتمع تجاری، تفریحی، گردشگری، مسکونی و مذهبی در این شهر در حال اجرا است، اظهار داشت: دو مجتمع پادگان ۰۷ و […]

 

معاون امور عمرانی استانداری لرستان گفت: لرستان در حال پیشرفت چشمگیری است.
به گزارش میرملاس نیوز به نقل ازفارس ، مجید کیانپور در جلسه زیربنای توسعه لرستان با بیان اینکه در خرم‌آباد سه مجتمع تجاری، تفریحی، گردشگری، مسکونی و مذهبی در این شهر در حال اجرا است، اظهار داشت: دو مجتمع پادگان ۰۷ و هدف‌گاه زیرنظر ارتش و مشاور طرح هستند و با موافقت کمیسیون ماده پنج، این پروژه اجرایی می‌شود.

مانی حبیبیان‌نژاد، مشاور دو طرح پادگان ۰۷ و هدف‌گاه نیز عنوان کرد: این مجتمع برای بر طرف کردن نیازهای مردم و اشتغال در سطح این شهر است، خاطرنشان کرد: یکی از این مجتمع‌ها پادگان ۰۷ زمینی به مساحت ۱۵هزار مترمربع را به خود اختصاص داده است که خیابان شورا و شریعتی باید حفظ شود و تا هفته آینده روند اجرایی آن آغاز خواهد شد.

در ادامه دیگر مشاور طرح مجتمع تجاری مسکونی کیو بیان کرد: پروژه بعدی مجتمع تجاری مسکونی کیو است که مجری طرح آن شخصی باتجربه و باکفایت است.

کرامت نرگس‌نژاد عنوان داشت: این مجتمع ۲ هزار و ۸۰۰ متر مربع مساحت دارد که ۲۵ طبقه مسکونی را دارا است و قرار است، ۴۲۰ واحد مسکونی در این مجتمع ساخته شود.

وی یادآور شد: این مجتمع برخلاف مجتمع‌های تهران، معماری قوی دارد و قصد دارم که در طبقه آخر فضای سبز زیبایی را به وجود بیاورم.

مشاور طرح مجتمع تجاری مسکونی کیو اضافه کرد: تاکنون ۳۷ هزار تُن خاک‌برداری صورت گرفته و ۱۰ هزار تُن دیگر باقی مانده و اگر شهرداری پروانه ساخت را صادر کند تا سه سال دیگر این پروژه به اتمام می‌رسد.

در ادامه شهرام ملکی، مدیرکل مسکن و شهرسازی لرستان گفت: در راستای اجرایی شدن سه پروژه در مرکز استان لرستان، نگاه به شهرستان‌های اطراف از جمله الشتر ضروری است و باید به این شهرستان رسیدگی شود.

 
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=52523

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. حتما شک نکن!!!!!!!!!!!!!!!۱

  2. ولا موشینون
    تا بینم

  3. جناب معاون امور عمرانی بگو خرم آباد داره فقط پیشرفت میکنه(نه استان) شهرهای دیگه رو وللش ..!!

  4. اقای کیانپور محترم اگر از مسیر سه راهی زانوگه به اسلام اباد ودر آن جاده مرگ حرکت کنی شاید در صحبتهایتان تجدید نظر کنید .از کرمانشاه تا اسلام اباد چها خطه -از اسلام اباد تا حمیل سه خطه -از حمیل تا مسیر ورودی استان ایلام نزدیک پل سیمره در حال تعریض جاده واز پل سیمره تا زانوگه ودر محدوده عمرانی جنابعالی ………….اگر خودتان سفر کنید بهتر ………………

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.