- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

معاون امور عمرانی استانداری لرستان: لرستان در حال پیشرفت چشمگیری است

 

معاون امور عمرانی استانداری لرستان گفت: لرستان در حال پیشرفت چشمگیری است.
به گزارش میرملاس نیوز به نقل ازفارس ، مجید کیانپور در جلسه زیربنای توسعه لرستان با بیان اینکه در خرم‌آباد سه مجتمع تجاری، تفریحی، گردشگری، مسکونی و مذهبی در این شهر در حال اجرا است، اظهار داشت: دو مجتمع پادگان ۰۷ و هدف‌گاه زیرنظر ارتش و مشاور طرح هستند و با موافقت کمیسیون ماده پنج، این پروژه اجرایی می‌شود.

مانی حبیبیان‌نژاد، مشاور دو طرح پادگان ۰۷ و هدف‌گاه نیز عنوان کرد: این مجتمع برای بر طرف کردن نیازهای مردم و اشتغال در سطح این شهر است، خاطرنشان کرد: یکی از این مجتمع‌ها پادگان ۰۷ زمینی به مساحت ۱۵هزار مترمربع را به خود اختصاص داده است که خیابان شورا و شریعتی باید حفظ شود و تا هفته آینده روند اجرایی آن آغاز خواهد شد.

در ادامه دیگر مشاور طرح مجتمع تجاری مسکونی کیو بیان کرد: پروژه بعدی مجتمع تجاری مسکونی کیو است که مجری طرح آن شخصی باتجربه و باکفایت است.

کرامت نرگس‌نژاد عنوان داشت: این مجتمع ۲ هزار و ۸۰۰ متر مربع مساحت دارد که ۲۵ طبقه مسکونی را دارا است و قرار است، ۴۲۰ واحد مسکونی در این مجتمع ساخته شود.

وی یادآور شد: این مجتمع برخلاف مجتمع‌های تهران، معماری قوی دارد و قصد دارم که در طبقه آخر فضای سبز زیبایی را به وجود بیاورم.

مشاور طرح مجتمع تجاری مسکونی کیو اضافه کرد: تاکنون ۳۷ هزار تُن خاک‌برداری صورت گرفته و ۱۰ هزار تُن دیگر باقی مانده و اگر شهرداری پروانه ساخت را صادر کند تا سه سال دیگر این پروژه به اتمام می‌رسد.

در ادامه شهرام ملکی، مدیرکل مسکن و شهرسازی لرستان گفت: در راستای اجرایی شدن سه پروژه در مرکز استان لرستان، نگاه به شهرستان‌های اطراف از جمله الشتر ضروری است و باید به این شهرستان رسیدگی شود.