تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

استاندار لرستان: توجه به پل‌های تاریخی در بحث گردشگری لرستان ضروری است

  • کد خبر : 52612
  • 09 تیر 1393 - 8:53

  استاندار لرستان گفت: توجه به پل‌های تاریخی در بحث گردشگری لرستان مهم و ضروری است. هوشنگ بازوند در جلسه کارگروه گردشگری استان لرستان گفت: استان لرستان در زمینه‌های مختلف به ویژه بحث گردشگری دارای پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های فراوانی است. این مسئول تصریح کرد: انتظار ما این است که در زمینه گردشگری کارهایی صورت گیرد، […]

 

استاندار لرستان گفت: توجه به پل‌های تاریخی در بحث گردشگری لرستان مهم و ضروری است.

هوشنگ بازوند در جلسه کارگروه گردشگری استان لرستان گفت: استان لرستان در زمینه‌های مختلف به ویژه بحث گردشگری دارای پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های فراوانی است.

این مسئول تصریح کرد: انتظار ما این است که در زمینه گردشگری کارهایی صورت گیرد، تا بتوانیم در این بخش شاهد اشتغال جوانان و پویا کردن اقتصاد استان لرستان باشیم.

بازوند با اشاره به اینکه باید در زمینه گردشگری در لرستان برنامه‌ریزی منظمی صورت گیرد، عنوان کرد: امروز استان لرستان در زمینه پل‌های تاریخی رتبه نخست کشور را دارد که در این زمینه باید توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

استاندار لرستان گفت: استان لرستان باید در زمینه پویا کردن بحث گردشگری با کمک مدیران این امر محقق شود، تا بتوانیم شاهد رونق اقتصادی در این استان باشیم.

بازوند افزود: مردم این استان از ما می‌خواهند که در جهت اقتصاد تلاش کنیم، تا مشکلات این استان در زمینه‌های مختلف از جمله بیکاری رفع شود.

وی تصریح کرد: باید در زمینه بحث گردشگری امکاناتی برای گردشگران در زمینه‌های مختلف ایجاد شود، تا شاهد افزایش گردشگران در این استان باشیم.

استاندار لرستان گفت: در سال جاری در زمینه گردشگری هر شهرستان باید برنامه‌های خود را ظرف سه ماه آینده در زمینه گردشگری ارائه دهند، تا بتوانیم مشکلات آنها را توسط کارشناسان رفع کنیم.

بازوند عنوان داشت: در شهرستان‌ها اماکن گردشگری و تاریخی سرویس‌های بهداشتی آنها به شهرداری‌ها واگذار شده، اما در خارج از شهرستان‌ها ساماندهی سرویس‌های بهداشتی به عهده سایر دستگاه‌ها به ویژه میراث فرهنگی است که باید نظارت جدی داشته باشد.

وی از مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری لرستان خواست در خصوص واگذاری صنعت گردشگری و گزارشی از روند سد سیمره و آثار تاریخی آن و یک برنامه برای آب گرم نورآباد در نظر داشته باشد.

لازم به ذکر است، در این جلسه مدیران دستگاه‌های اجرایی نقطه نظرات خود را بیان کردند.

 
 
 
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=52612

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. با سلام و احترام خدمت استاندار محترم: استان لرستان استانی تاریخی و دارای آثار تاریخی فراوانی می باشد که در صورتی که به نحو صحیحی مدیریت شوند باعث جذب گردشگران داخلی و خارجی و ایجاد اشتغال برای جوانان بیکار این استان می شود علی الخصوص اینکه این آثار باستانی در کنار طبیعت زیباو بی بدیل این استان قرار گرفته است. ولی متاسفانه شاهد هستیم که به این آثار باستانی به چشم خرابه‌ای بیش توجه نمیشه

  2. حدود بیست سالِ پیش به یکی از نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی پیشنهاد دادم با ایجاد فضای تفریحی و احداث هتل و پارک و فضای سبز در کنار پل کشکان میتوانید انرا به یک منطقه تفریحی توریستی تبدیل وضمن معرفی این اثرِ تاریخی ارزشمند توجه ایران گردان را به این اثر ارزشمند تاریخی جلب و در آمدش را نیزصرف حفظ و نگهداری آن نمایند که متاسفانه مورد اقبال واقع نشد و با بی توجهی در کنار آن گذشتند

  3. سلحشور بودیم سی سال
    رنجیدیم وگفتیم نگویید
    گفتند سرزمین مفرغید
    آلیاژ خوب میساختید
    گفتیم اکنون هم بگذارید بسازیم
    گفتند غار دارید تور میفرستیم بیاید
    ماندیم وتوریست هم ندیدیم
    گفتند پایتخت ژئو توریسم است لرستان
    بالاتر از شلحشور!چه می خواهید از جان مسئولین؟
    پل دارید پلهای ساسانی !
    باتفنگهاتان دهید نگهبانی!!!
    از این راه برسید به شادمانی!
    بروی هم بکشید به گاه بی نانی!!!
    این رانمی خواهید !بلوط!!!
    از آن دهید نگهبانی !سزاست در این ره
    شوید قربانی!!!
    نان ومفرغ وغار وپل وبلوط بود توسعه لرستانی!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.