تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
6

مدیرکل جدید فنی و حرفه‌ای لرستان معارفه شد

  • کد خبر : 52618
  • 09 تیر 1393 - 9:11

  طی مراسمی با حضور معاون اداری و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، مدیرکل جدید فنی و حرفه‌ای لرستان معارفه شد. به گزارش میرملاس به نقل از فارس ، معاون اداری و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور  در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل اداره آموزش فنی و حرفه‌ای استان لرستان در […]

 

طی مراسمی با حضور معاون اداری و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، مدیرکل جدید فنی و حرفه‌ای لرستان معارفه شد.

به گزارش میرملاس به نقل از فارس ، معاون اداری و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور  در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل اداره آموزش فنی و حرفه‌ای استان لرستان در خرم‎آباد اظهار داشت: بیش از ۶ هزار آموزشگاه فنی و حرفه‌ای در سراسر کشور فعال هستند.

رهام کیاییدر این مراسم گفت: در این راستا علاوه بر ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز، باید برای افزایش کیفی سطح برنامه‌های آموزشی با هدف نیازسنجی و آموزش، در راستای الگوسازی و برندسازی نیز اقدام کرد.

کیایی یادآور شد: یکی از برنامه‌های محوری در زمینه ارتقای سطح مهارت‌های فنی افراد و اشتغالزایی، توسعه فعالیت‌های مرتبط با آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در سطح جامعه است.

وی عنوان داشت: از سال ۸۲ تا ۸۸ اقدامات گسترده‌ای در سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای صورت گرفته است که این اقدامات منجر به افزایش مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای کشور از چهار هزار به ۶ هزار مرکز در سطح استان‌های مختلف کشور شده است.

در این مراسم با تقدیر از تلاش‌های قباد بیرانوند، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان لرستان، سید فخرالدین رحمانی به عنوان سرپرست جدید این اداره‌کل معرفی و منصوب شد.

 
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=52618

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. باسلام ضمن تبریک به آقای رحمانی با اطلاعات که بنده دارم در کمتر از دو هفته دیگر حکم مدیر کلی فنی حرفه ای صادر خواهد شد که مدیر کل آن یک نیروی اصلاح طلب که اهل شهرستان کوهدشت می باشد.

  2. سلام درجواب افای احمدیان فکر کنم کوهدشتی نباشه دیمی تبریک گفته به ایشان

  3. دست مریزاد آزادبخت واقعاً انتصاب در استان ما یعنی چسبیدن به صندلی

  4. مگه ایشون هم کوهدشتی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.