تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
8

جواد نظریان مدیر آموزش و پرورش منطقه ی ۱۱ تهران شد

  • کد خبر : 52685
  • 09 تیر 1393 - 21:14

  به گزارش اختصاصی میرملاس نیوز ؛ مدیر کل محترم آموزش و پرورش شهر تهران جناب آقای اسفندیار چهار بند ، طی حکمی جناب آقای جواد نظریان را به عنوان مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۱ تهران بزرگ منصوب نمودند . امروز دوشنبه نهم تیرماه سال یکهزار و سیصد ونود و سه ، آقای اسفندیار […]

971a84ea6f9b65e4d2616e6c86e05db9fa8732c2d65c66b2b8426f97e2f1b3bf

 

به گزارش اختصاصی میرملاس نیوز ؛ مدیر کل محترم آموزش و پرورش شهر تهران جناب آقای اسفندیار چهار بند ، طی حکمی جناب آقای جواد نظریان را به عنوان مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۱ تهران بزرگ منصوب نمودند .

امروز دوشنبه نهم تیرماه سال یکهزار و سیصد ونود و سه ، آقای اسفندیار چهاربند مدیر کل محترم آموزش و پرورش شهر تهران به همراه آقای مسعود ثقفی مشاور محترم مدیرکل و رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی و تنی چند ازهمراهان ، در اداره آموزش و پرورش منطقه یازده حضور یافتند و طی مراسمی رسمی و صمیمی از تلاش های خانم ماجدی تقدیر نموده و آقای جواد نظریان را به سمت مدیر آموزش و پرورش منطقه یازده منصوب نمودند .

آقای چهاربند درسخنانی کوتاه بیان داشتند: علیرغم تصمیم خانم ماجدی برتمرکز بر تحصیل و اصرار ایشان بر سپردن مسؤلیت از چند ماه قبل ذره ای از تلاش های مجدانه ایشان درتعقیب برنامه های آموزش و پرورش تا آخرین روزها و ساعات دیده نشد واین نشان ازاخلاق حرفه ای ایشان به عنوان یک مدیر دارد .

ایشان همچنین از جناب آقای جواد نظریان به عنوان مدیری موفق و شهره به اخلاق حسنه نام بردند و گفتند درانتصاب مدیران مناطق همیشه بنا را بر مشورت و خرد جمعی گذاشته و با توجه به وفاق مشاوران برحضور ایشان و سوابق درخشان مدیریتی مورد تایید ایشان از سوی مدیر محترم منطقه ، ایشان را به این سمت منصوب نموده ام . و مطمئن هستم حضور ایشان با این سوابق وپشتوانه نوید بخش روزهای پر امیدی برای منطقه یازده می باشد .
وی از همکاران فرهنگی خود تقدیر و تشکر نموده و برای آقای نظریان ، آرزوی توفیق خدمت روز افزون به مجموعه فرهنگیان منطقه نمودند . همچنین آقای نظریان نیز ضمن تشکر از اعتماد مدیر کل محترم ، جناب آقای چهار بند و همراهی مشاور محترم مدیر کل جناب آقای ثقفی وهمچنین تقدیر از پنج سال مدیریت مدبرانه سرکار خانم ماجدی وحسن نظر همکاران فرهنگی خود ، رسیدن به یک آموزش و پرورش ایده آل در این منطقه را در پرتو همفکری و همکاری و تلاش مدیران ، معلمان و دانش آموزان دانست.

گفتنی است جواد نظری اهل لرستان و شهرستان کوهدشت می باشد.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=52685

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 116در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۱۱۵
  1. تبریک عرض میکنم خدمت جناب آقای نظریان
    به امید موفقیت های بیشتر حضرتعالی
    خدا اَ دیار سَرتا بُو

  2. برادر ارزشی و ارجمند جناب آقای نظری
    انصاب شما را تبریک عرض نموده و از خدای منان آرزوی موفقیت روزافزون برای شما خواستارم

  3. جواد نظری عزیز امیدوارم درتمام مراحل کاری و زندگی موفق و پیروز باشی”

  4. ازصمیم قلبم به حاج جواد عزیز تبریک میگم و برای ایشان آرزوی موفقیت و سرافرازی دارم. باعث غرور و افتخار هر کوهدشتی هستن آقا جواد عزیزمان

  5. این موفقیت را به بردار ارجمند جواد نظریان تبریک عرض می کنم.

  6. دوست عزیزم جناب نظریان از شنیدن این خبر بسیار خوشنود شدم و امیدوارم که در این مسئولیت خطیر موفق و پیروز باشید.

  7. به دوست خوبم آقای نظری تبریک عرض می نمایم و برای ایشان آرزوی موفقیت در این امر مهم دارم

  8. برادر بزرگوار جناب جواد نظریان
    سلام علیکم
    توفیق روز افزون جنابعالی را از درگاه خداوند منان خواستارم امیدوارم دست حق همیشه همراهتان باشد ارزوی کسب پستهای عالیتر را از خداوند برای جناب عالی دارم

  9. با سلام انتخاب خوب و شایسته جناب عالی را در سمت جدید تبریک عرض می نمایم این انتخاب نشان از ایاقت فرزندان کوهدشتی دارد امید است در پست جدید موفق باشی

  10. الهی شکر
    بهترین واژه ای که به ذهنم اومد همین بود که نوشتم ! حاج جوادنظریان انسانی وارسته وپایبندبه مسائل اخلاقی که حلال خدا را حلال وحرام خدا رو حرام میداند. این همکار فرهیخته مدیری به مراتب توانمند است که با سعه صدر خود منشا خیروبرکت برای این ناحیه خواهدشد.موید باشید.

  11. سلام
    تبریک عرض میکنم وآرزوی توفیق دارم،مدیریت آموزش وپرورش رسالتی شبیه رسالت انبیا است وجوهره آن حکومت برفلبها وساختار آن دانشگاه انسان سازی ست . محصول ونتیجه این مدیریت انسان است که خلیفه خدا برزمین است.انشالله با توکل برخداوند ومبانی عمیق اسلامی وایرانی منشا تحولات ارزشمندی درپرورش نسل متحیرامروز باشید.انشالله.
    باتشکراز جناب امین آزادبخت

  12. باسلام

    خدمت برادر ارزشمند و بزرگوارم جناب آقای حاج جواد نظریان

    انتصاب شایسته و به حق حضرتعالی را به سمت ریاست اداره آموزش و پرورش منطقه ۱۱ تهران تبریک عرض نموده و از خداوند منان توفیقات روز افزون را برای شما مسئلت می نمایم.

  13. مدیریت اخلاق مدار و همراه با موفقیت آقای حاج جواد نظریان در طول ۵سال دردبیرستان آیت اله سعیدی منطقه ۱۱ مدیرکل محترم تهران بزرگ را مجاب کرد که از میان افرادشایسته دیگری که برای این سمت مد نظر بودند ایشان را به عنوان مدیر منطقه حساس واقع در مرکز تهران منصوب نمایند برای ایشان پیروزی وسربلندی آرزومندم.

  14. برادر بزرگوار و ارجمندم جناب اقای نظریان
    بسیار بسیار خوشحال و شادمان شدم از خداوند منان آرزوی توفیق و سربلندی برای آن وجود محترم خواهانم

  15. برادر عزیز وگرامی جناب حاج جواد نظری خبر انتصاب جناب عالی به عنوان مدیر آپ منطقه ۱۱باعث خوشحالی فروان گردید امیدوارم همواره موفق ومنصور باشید .امید فلاح از دلفان

  16. با سلام و احترام،
    انتصاب شایسته جنابعالی را صمیمانه تبریک گفته و از خداوند متعال توفیقات روزافزون جنابعالی را مسئلت می نمایم.

  17. تبریک به برادر جواد نظریان وآرزوی موفقیت وسربلندی برای ایشان وتمامی همشهریان عزیز.

  18. با سلام و احترام خدمت دوست و همکار ارجمندم جناب آقای نظریان.
    انتخاب و انتصاب جنابعالی را صمیمانه تبریک می گویم .و مسرورم از آنکه شخصیتی شایسته از سکانداران امر تعلیم و تربیت گریده است .پیروز و سربلند باشید.

  19. برادر بزرگوار جناب آقای نظری
    انتصاب شایسته حضرتعالی را به عنوان مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۱تهران تبریک عرض می نمایم.توفیق روز افزون شما را از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

  20. با سلام
    و عرض تبریک به آقای نظریان و با ارزوی توفیق و سربلندی در تمام مراحل زندگی

  21. برادر عزیز وگرامی جناب حاج جواد نظری خبر انتصاب جناب عالی به عنوان مدیرآموزش و پرورش منطقه ۱۱تهران باعث خوشحالی فروان گردید امیدوارم همواره موفق وموید باشید

  22. باسلام.دوست وسرور گرامی جناب آقای جوادنظری انتصاب شایسته وارزشمند حضرتعالی راصمیمانه تبریک می گوییم

  23. ذلِکَ فَضْلُ اللَّهِ یُؤْتِیهِ مَنْ یَشاءُ وَ اللَّهُ ذُو الْفَضْلِ الْعَظِیمِ
    جناب آقای جواد نظریان

    انتصاب شایسته جناب عالی به عنوان {میدر آموزش و پرورش منطقه یازده تهران بزرگ } را تبریک عرض می نماید.
    رجای واثق دارد حضور شما در این مسئولیت به عنوان خادمی صدیق و ولایتمدار با کوله بار گرانی از تجربه ، نوید بخش نشاط و تحرک بیش از پیش آن معاونت محترم در سالی که با تدبیر مقام معظم رهبری مد ظله العالی سال اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی نام گذاری گردیده است، خواهد گردید.

    دوام توفیقات و مزید عزت و سلامت جناب عالی را از جهاندار جان آفرین مسالت دارد.

  24. با سلام و عرض تبریک خدمت همکار فرهیخته و دوست ارجمندم حاج جواد نظریان

    بی شک مقبولیت تام جناب نظریان در مجموعه ی تاثیرگذار فرهنگیان موجب ترقی ایشان بوده است. حال نیز با توجه به این بستر مغتنم در عرصه ی فرهنگ، از دوستان و همکاران همشهری مقیم تهران انتظار می رود در راستای غنابخشی به وجهه ی فرهنگی شهرستان کوهدشت ، از همراهی و همدلی خود با حاج جواد دریغ نفرمایند به این امید که روزی این دریچه ی بازشده دروازه ای شود به سمت و سوی اشاعه ی توان مدیریت فرهنگی همکاران ارزشمندمان و بیش از پیش شاهد اثربخشی دوستان مقیم پایتخت باشیم.

    با سپاس از آقای آزادبخت جهت انعکاس این خبر مسرت بخش

  25. تبریک باعث افتخار هر لر

  26. بسیار خوشحالم از اینکه افراد لایق و شایسته ای مثل جواد عزیز در مسند چنین مسوولیتی قرار می گیرند توفیق روزافزون جواد عزیز را از خداوند خواهانم.

  27. ضمن سلام و تبریک صمیمانه به دوست ارجمند و فرهیخته ام جناب نظریان
    با توان مضاعفی که از ایشان سراغ داریم با مدیریت جهادی خویش و همکارانشان انشا الله منشاء اثر خواهند بود

  28. ضمن عرض سلام . انتصاب شایسته آقای حاج جواد نظریان بعنوان مدیر منطقه ۱۱ تهران ، که نشانه ی لیاقت وشایستگی وصداقت ایشان می باشد به جامعه فرهنگی آن منطقه تبریک وتهنیت عرض می نمایم . رجاء واثق دارم باتوجه به خصوصیات اخلاقی حاح جواد نظری ، درانجام این مسئولیت مهم موفق وموید خواهند شد. انشاالله

  29. با سلام وعرض ارادت خدمت برادر ارجمند و عزیزم جواد نظریان .انشا.. که همیشه موفق و سربلند باشند

  30. با عرض تبریک به جناب حاج جواد نظریان و آرزوی موفقیت برای ایشان

  31. جناب آقای حاج جواد نظریان انتصاب شایسته حضرتعالی به عنوان مدیر آموزش وپرورش منطقه ۱۱ تهران بزرگ رابه جنابعالی تبریک عرض نموده وامیدوارم همواره موفق و پیروز باشید

  32. جناب آقای جوادنظریان
    باسلام
    انتصاب شایسته حضرتعالی راصمیمانه تبریک می گویم،توفیقات روزافزونتان راازدرگاه مدبرلایزال هستی مسئلت می نمایم.

  33. جناب آقای نظریان انتخاب وانتصاب شایسته جنابعالی به عنوان مدیر آموزش وپرورش منطقه یازده تهران را صمیمانه تبریک عرض مینمایم انشا الله عاقبت به خیر باشید

  34. با تبریک به آقا جواد نظریان و آرزوی توفیق روز افزونشان
    ————————————————————-
    منطقه ۱۱ تهران از بخش‌های مرکزی کلان شهر تهران است.

    این منطقه از ۴ ناحیه و ۱۹ محله با جمعیتی حدود ۲۸۰ هزار نفر تشکیل شده است.

    منطقه ۱۱ شهرداری تهران از شمال به میدان انقلاب و خیابان آزادی، از شرق به خیابان‌های وحدت اسلامی و حافظ، از جنوب به میدان راه آهن و خیابان شوش و از غرب به خیابان‌های شهید نواب صفوی و شهید ابراهیمی (عباسی) و میدان حق شناس محدود می‌شود.

    از ویژگی‌های خاص منطقه ۱۱ وجود مراکز مـهم سیاسـی و نظامـی مانند بیت مقام معظـم رهبـری، نهـاد ریاست جمهـوری، شـورای نگهبـان، شورای عالـی امنیـت، سازمان بازرسـی کل کشـور می‌باشد.

    همچنین سفارتخانه کشورهای ایتالیا، فرانسه، لبنان، ارمنستان و نیز چندین پـادگان نظامـی که در این منطقه قرار دارند باعث شده همواره این منطقه پذیرای مهمانان خارجی و تردد آنها باشد و موقعیت استراتژیکی را به این منطقه بخشیده است.
    وجود مراکز مهم اقتصادی و بازارهای تخصصی با عملکرد فرامنطقه‌ای و فراشهری مانند تولید و فروش لوازم خودرو، انواع پیچ و مهره و ابزار آلات، بورس مواد غذایی پوشاک و البسه، لوازم صوتی و تصویری، مراکز نشر کتاب سراسری، مراکز مهم دانشگاهی و علمی از جمله دانشگاه تربیت معلم، جهاد دانشگاهی، دانشگاه علامه طبـاطبایی، دانشگاه جنگ دانشکده افسری و دامپزشکی ارتش و همچنین وجود ۱۰۰ مسجد و اماکن مهم آموزش کشوری در منطقه ۱۱ بدان مرکزیت خاصی داده است.

  35. درود بر دوست گران مایه ام اقای نظریان برگماردنت برای اداره فرهنگ یکی از مناطق تهران شاد باش میگویم امید داریم حضورتان مایه پیشرفت فرهنگ و جایگاه راستین اموزش وپرورش گردد

  36. با سلام و احترام خدمت دوست و همکار گرامی جناب آقای نظریان؛
    انتصاب شایسته و ارزشمند حضرتعالی را از صمیم قلب تبریک عرض نموده و آرزوی توفیق روزافزون برای آن مقام محترم از خداوند منان خواستاریم.

  37. برادر ارزشی جناب آقای حاج جواد نظریان
    انتصاب بحق شما را صمیمانه تبریک گفته برای آنجناب آرزوی توفیق روزافزون دارم

  38. مبارکه آقای نظریان ان شاالله موفق و پیروز باشید.

  39. برادرارجمند جناب آقای جواد نظریان
    انتخاب بجا وشایسته حضرتعالی رابه مدیر آموزش وپرورش منطقه ۱۱تهران که نشان ازلیاقت وشایستگی شمارادارد به شما تبریک عرض مینمایم توفیق وسربلندی شمارا ازخداوند متعال خواستارم

  40. برای همشهری عزیزم ارزوی موفقیت وسربلندی مینمایم

  41. جناب آقای جواد نظریان انتخاب و انتصاب جنابعالی را صمیمانه تبریک می گویم .

  42. استادارجمندم انتصاب ارزشمندجنابعالی راتبزیک وتهنیت عرض میکنم.موفق باشید

  43. برادر عزیز وگرامی جناب حاج جواد نظری خبر انتصاب جناب عالی به عنوان مدیرآموزش و پرورش منطقه ۱۱تهران باعث خوشحالی فروان گردید امیدوارم همواره موفق وموید باشید از طرف برادران مرادی

  44. برادرگرامی جناب اقای نظری
    انتصاب به جا و شایسته حضرتعالی را صمیمانه تبریک عرض نموده توفیق روزافزون شما را خواستارم

  45. باسلام وتبریک وآرزوی بهترینها برای شما دوست عزیز

  46. با سلام خدمت جناب آقای نظریان
    اینجانب برادر زاده آیت الله قبادی آدینه وند میباشم. انتخاب شایسته و بجای جنابعالی را برای ریاست آموزش و پرورش منطقه ۱۱ تهران بزرگ را به شما و همه کوهدشتیان تبریک عرض می نمایم.

  47. با عرض سلام و احترام، انتخاب شایسته جنابعالی به عنوان مدیر اموزش و پرورش تهران را تبریک عرض می نمایم. امید است در پرتو الطاف حضرت حق، بیش از پیش موفق و پیروز باشید.

  48. باسلام خدمت دوست و برادر بزرگوارم جناب آفای نظری انتصاب شایسته حضرتعالی را تبریک عرض مینمایم به امید موفقیت وبهروزی برای شما

  49. منطقه یازده

  50. جناب آقای نظری انتصاب شمابه عنوان مدیرآموزش وپرورش منطقه۱۱تهران بزرگ تبریک میگویم واز خداوند متعال برایتان آرزوی موفقیت وسربلندی دارم.

  51. درود بر برادر و همرزم عزیزم حاج جواد نظری
    انتصاب شایسته حضرتعالی را به ریاست آموزش و پرورش ناحیه ۱۱ تهران بزرگ تبریک و تهنیت عرض نموده توفیق روزافزون شما را آرزومندم.
    پیروز و سربلند باشید.

  52. استاد فرهیخته جناب آقای نظریان
    احتراما”
    نوید مسرت بخش انتصابشایسته ی حضرت عالی را به عنوان مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۱ تهران بزرگ در دولت تدبیر و امید و در سال مزین به نام حماسه سیاسی – حماسه اقتصادی تبریک و تهنیت عرض می نماید.
    ازدرگاه ایزد منان مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی بیش از پیش فرهنگ آن منطقه مسالت دارد
    با تجدید احترام / علی علیزاده

  53. انتخاب شایسته جنابعالی را به سمت مدیر آموزش وپرورش منطقه ۱۱ تهران بزرگ تبریک عرض می کنم و برای شما آرزوی موفقیت می نمایم

  54. برادر گرامی و ارجمند آقای نظریان!
    انتصاب شما را تبریک می گویم امیدوارم چون همیشه موفق و موید باشید. شما همیشه باعث افتخار بوده و هستید.

  55. با سلام و تبریک صمیمانه،آرزوى پیروزى و سربلندى را برایتان خواستارم.

  56. سلام و عرض ارادت خدمت تمامی دوستان و همکاران

    مدیون صمیمت و لطف دوستان بودن کار ساده ای نیست؛ به ویژه که در کنار این صمیمیت ، از تو خدمتی در راستای کار فرهنگی مطالبه کنند. و هیچ کسی داعیه دار توفیق در این مسیر دامنه دار نبوده و نیست مگر به همت استمداد دوستان و مشاوره گرفتن از همکاران اهل فن و خردمند. و من به خود می بالم که بالای سرم سایه ی لطف الهی و در کنارم توانمندی دوستان قابل و لایق موج می زند به امید آن که به فراخور همتم از این نعمات بهره ها ببرم.
    این متن ناچیز، به شکرانه ی شوق و ذوقی ست که از سمت و سوی عنایت دوستان و همکاران گرامی به بنده سرایت کرده است و هم چنان باقی ست. توفیق و سر بلندی شما بزرگواران حاضر و غایب در این متن را از خداوند همیشه حی و توانا خواستارم. به امید حرکتی خداپسندانه از بنده و سیل هم چنان جاری و ساری برکات الهی.

  57. برادر جواد نظری انتصاب جنابعالی رابه مدیر اموزش وپرورش منطقه ۱۱تهران بزرگ تبریک میگویم وامیدوارم که همیشه موفق باشید

  58. ابرادر گرامی وارجمند جناب آقای جواد نظریان
    انتصاب شما را تبریک می گویم موفق باشید

  59. متانت، لیاقت و درایتت ستودنی است . موفق و سربلندباشی. به امید فردایی روشن با حضور مدیرانی از دیار دلاورخیز لرستان در پهندشت عرصه ی ایران. مرکز نشینان توجه داشته باشند که با هم دلی و حمایت از یکدیگر می توان وجهه ی فرهنگی این دیار را تا اوج ارتقاء داد. کم نیستند و نیستید همتی و عزمی . یاعلی

  60. انتصاب برادر عزیزمان جناب آقای نظریان را به ایشان و مردم عزیز شهر کوهدشت تبریک می گوییم…با آرزوی موفقیت بیشتر برای ایشان…

  61. برادر گرامی جناب آقای جواد نظریان

    باسلام انتصاب شا یسته حضرتعالی را به عنوان مدیر آموزش وپرورش منطقه ۱۱تهران تبریک می گویم

  62. انتصاب حاج جواد نظری افتخاری دیگر برای کوهدشت و لرستان می باشد خداوند ایشان را موفق نماید

  63. تبریک ودوصدتبریک خدمت مدیرمتدین،متعهد،خوش اخلاق وخوش تیپ حاج جواد نظریان عزیز
    امیدواریم همیشه ی روزگاران موفق وسربلند باشید

  64. با سلام و عرض تبریک خدمت جناب آقای نظریان

    انتصاب شا یسته حضرتعالی را به عنوان مدیر آموزش وپرورش منطقه ۱۱تهران تبریک می گویم و از صمیم قلب برای شما در این مسئولیت مهم آرزوی موفقیت را دارم….

  65. جناب آقای نظریان انتصاب جنابعالی به سمت مدیریت آموزش و پرورش منطقه ۱۱ تهران مایه فخر و مباهات است امیدوارم درپناه حق تعالی موفق و سربلند باشید

  66. برادرارجمند جناب آقای جواد نظریان
    انتخاب بجا وشایسته حضرتعالی رابه مدیر آموزش وپرورش منطقه ۱۱تهران که نشان ازلیاقت وشایستگی شمارادارد به شما تبریک عرض مینمایم توفیق وسربلندی شمارا ازخداوند متعال خواستارم

  67. با سلام
    برادر عزیز وارجمندوفرهنگی فرهیخته حاج جوادنظریان .
    انتصاب جنابعالی را که از فرهنگیان باسابقه وخوش نام وخوش فکر ومعتقد به مشی اعتدال در دولت تدبیرو امید هستید را بعنوان مدیر آموزش وپرورش منطقه ۱۱ شهر تهران تبریک عرض نموده .موفقیتتان را در جهت نیل به اهداف عالیه تعلیم وتربیت از حضرت حق خواستارم.

  68. الحمدلله
    انسانی شایسته به جایگاهی شایسته رسیده است ، البته شایستگی حضرتعالی به مراتب بیش از این است
    موفق و موید باشید

  69. جناب آقای جواد نظریان
    انتصاب جنابعالی را به سمت مدیر آموزش وپرورش منطقه ی ۱۱ تهران تبریک عرض نموده و آرزومندم در سایه دلسوزی جنابعالی شاهد پیشرفت آن مجموعه باشیم.

  70. برادر عزیزم فرهنگی متعهد آقای جواد نظریان

    اتتصاب شایسته شما راتبریک عرض نموده برایتان آرزوی موفقیت وسربلندی دارم

  71. انتصاب جنابعالی را به سمت مدیر آموزش وپرورش منطقه ی ۱۱ تهران تبریک عرض نموده و آرزومندیم در سایه عنایات خداوند ودلسوزی جنابعالی شاهد موفقیت و پیشرفت آن مجموعه باشیم.

  72. جناب آقای حاج جوادنظریان تبریک صمیمانه ما را پذیرا باشید،به امید توفیق روزافزون

  73. جناب آقای نظریان
    با سلام و تبریک انتصاب بجا و شایسته ی آن برادر پاکدل و متین به عنوان مدیریت آموزش و پرورش منطقه ی ۱۱ تهران ، توفیق های فزاینده و سرشارتان را از درگاه ایزد منان خواهانم. ارادتمند شما، سید اصغر قاسمی

  74. ﺑﺮﺍﺩﺭ ﮔﺮﺍﻣﯽ ﺟﻨﺎﺏ ﺁﻗﺎﯼ جواد نظریان، ﺍﻧﺘﺼﺎﺏ ﺷﺎﯾﺴﺘﻪ ﯼﺣﻀﺮﺕ ﻋﺎﻟﯽ ﺭﺍ عنوان مدیریت آموزش و پرورش منطقه ی ۱۱ تهران را تبریک ﻣﯽ ﮔﻮﯾﯿﻢ . ﺑﺎ ﺍﻣﯿﺪ ﺑﻪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ،ﺑﺎ ﻋﻨﺎﯾﺎﺕ ﺣﻀﺮﺕﺣﻖ،ﺑﺎ ﺗﻔﮑﺮ ﻭﺳﯿﻊ ﺧﺪﻣﺘﮕﺰﺍﺭﯼ ﻭ ﺑﺎ ﻋﺰﻡ ﺟﺰﻡ ﻭ ﺍﺭﺍﺩﻩ ﯼ ﺭﺍﺳﺦ ﺗﻮﺍﻡ ﺑﺎ ﺷﺠﺎﻋﺖﻭ ﺍﺧﻼﺻﯽ ﮐﻪ ﺩﺍﺭﯾﺪ ﺑﻪ ﺗﻘﻮﯾﺖ ﻭ ﺗﻌﻤﯿﻖ ﻭ ﺗﻤﺸﯿﺖ ﺍﻫﺪﺍﻑ ﻣﻮﺭﺩ ﻧﻈﺮ ﮐﻪ ﻫﻤﺎﻧﺎ ، ﯾﺎﻓﺘﻦ ﺭﺍﻫﺒﺮﺩﻫﺎ ﻭ ﺳﺎﺯ ﻭ ﮐﺎﺭﻫﺎﯼ ﻻﺯﻡ ﺑﺮﺍﯼ ﺧﺪﻣﺖ ﺭﺳﺎﻧﯽ ﺑﻪ عرصه تعلیم و تربیت می باشد، ﻧﺎﯾﻞ ﺁﺋﯿﺪ .

  75. باسلام خدمت دوست و برادر بزرگوارم جناب آفای نظری انتصاب شایسته حضرتعالی را تبریک عرض مینمایم به امید موفقیت وسربلندی شما

  76. جناب آقای حاج جوادنظریان-انتصاب بجاوشایسته جنابعالی راکه بحق شایسته آن هستیدراتبریک عرض می نماییم

  77. بزای من خیلی جلب وخوشحال کننده است یک کوهدشتی در پیایتخت کشوزمان سکاندار اداره آموزش وپروزش می شود اما همین کوهدشتی نمی تواند در شهر آبا و اجدادی خود نمی تواند فرماندار ویا رییس ادازه آموزش وپرورش شود بنا برین به خود بیایم بیشتر از این به شهرمان ظلم واجحاف نشود .

  78. انتصاب خوب و شایسته برادرارجمند وفرهنگ دوستمان جناب آقای نظری ، مایه خرسندی ماست . امید است که با درایت و تدبیر خود همانندمدیریت خوب ودرخشانشان در بین مدیران (منطقه ۱۱ شهر تهران )در حوزه مدیریت جدید نیز کارنامه ای در خشانتر به یادگار گذارند. دعای دوستان و لطف خدا راه گشای کارشان باد .

  79. از خداوند منان برای دوست عزیز و ارجمندم جناب اقای نظریان ارزوی موفقیت و سربلتدی مینمایم

  80. برادر عزیز و ارجمندم جناب آقای حاج جواد نظریان انتصاب بجا و شایسته جنابعالی را به عنوان مدیر آموزش وپرورش منطقه ۱۱ تهران تبریک می گویم وبسیارخوشحال و خرسندم و امیدوارم موفق و سربلند باشید

  81. انگار که انگار ادارات آموزش وپرورش شهرستانهای کوهدشت ونورآباد به بوته فراموشی سپرده شدند ومدیران دولت احمدی نژاد در این دو شهرستان ماندگارند جناب مدیر کل این رسمش نبود.

  82. جناب اقای نظریان
    انتصاب شما را به ریاست آموزش و پروش منطقه یازده تبریک میگوییم امیدواریم در پناه خداوند موفق باشید

  83. ضمن قبولی طاعات و عبادات .وتبریک انتصاب برادر ارزشی حاج جواد نظری بعنوان مدیر اموزش و پرورش منطقه ۱۱برای ایشان و دیگر هم استانی های عزیز ارزوی توفیق و سر بلندی دارم.ومن الله توفیق/

  84. جناب آفای حاج جواد نظریان
    با سلام واحترام،وبا کمال مسرت انتصاب شایسته حضرتعالی را به عنوان مدیر آموزش وپرورش منطقه ۱۱تهران صمیمانه تبریک عرض نموده ،رجای واثق دارم که این انتخاب سر آغاز راهی پر امید به سمت قله های رفیع توسعه آموزشی وعلمی ونوید بخش نشاط وتحرک در آن منطقه خواهد بود .موفقیت و سربلندی شما وکلیه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه باریتعالی مسالت می نمایم

  85. برادر محجوب و توانمنمد جناب آقای نظری
    امیدوارم در سایه توجهات حضرت حق در انجام امور محول ، سربلند باشید.

  86. تبریک مگوییم این حسن انتخاب شایسته جناب آقای نظریان را… کوهدشت قلب تپنده ماست.

  87. دوست ارجمند جناب حاج جواد نظریان تبریک عرض می نمایم.موفق باشید.

  88. Baradare azizam haj javad babate in moafaghiat samimaneh behetoon tabrik migooiam dar saiehie altafe elahi pirooz va sarboland bashid dar in mahe por feiz ramezan az khodavande bozorg ezat va eftekharat bishtari ro masalat daram . aiame ezat be kametan

  89. با سلام وتحیت
    با آرزوی طاعات وعبادات همشهریان عزیز
    برادر ارجمند جناب آقای نظریان بار دیگر با انتصاب فردی اخلاق مدار ومتعهدبه ارزشهای انسانی اسلامی وپایبند به آرمانهای انقلاب درمسند علم وفرهنگ جامعه بارقه ای از امید در ذهنمان نقش بست باامیدبه اینکه در این مسیر نیزهم چون گذشته ملا ک های الهی وانسانی نصب العین شما باشد.بدرستیکه این انتصاب شایسته نشان از خردجمعی مجموعه مدیریتی سازمان آموزش وپروش تهران دارد.
    آرزوی توفیق روز افزون برای شمااز خداوند متعال مسلت دارم

  90. جناب آقای نظریان دوست ارزشمند و انقلابی انتخاب بجا و شایسته جنابعالی مایه افتخاراست بر خود لازم می دانم کلیه دوستان و آشنایان برای اینکه از این مسولیت سنگین سربلند باشد و در این راستا اندوخته ها و تجارب ایشان به آن مجموعه سرایت نماید دعا نمایید انشالله خدمت صادقانه و بی منت سرلوحه زندگیت بوده و اکنون پایدار بماند به امید موفقیت روز افزون برادر کوچکت احمدی

  91. خدمت جناب نظری عرض تبریک .امیدوارم همیشه نام کوهدشت چنان با افتخار برده شود.نه مثل بعضیها باعث ننگ و بد نامی شهر کوهدشت بشوند.با ارزوی موفقیت برای جناب نظری

  92. دوست عزیز و ارجمند تبریک میگم امیدوارم موفق باشی

  93. مبارک باشد انشالله در ابن راستا پیروز باشی

  94. برادر بزرگوار جناب آقای نظریان
    انتصاب شایسته حضرتعالی را به عنوان مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۱تهران تبریک عرض می نمایم.توفیق روز افزون شما را از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

  95. برادررزمنده وبسیجی جناب آقای جوادنظریان
    انتصاب جنابعالی رادرخدمتگزاری به میهن عزیزواسلامییمان صمیمانه تبریک عرض می نمایم انشاالله درارتقاء بالاترشاهدخدمتگزاری وسیعتردرسطح کشوری باشیم.

  96. جناب آقای حاج جواد نظریان
    انتصاب بجا و شایسته جنابعالی به عنوان مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۱ تهران بسیار باعث مسرت و خوشنودیست.
    به گواهی تعهد و ایمان و به پشتوانه ی آشنایی و دانایی شما در امر تعلیم و تربیت و نظر به اطمینان خاطر و اعتماد وافر نسبت به توانمندی علمی و مدیریتی که محصول تدبیر مدبرانه و مدیریت جهادی جنابعالی در حوزه آموزش و پرورش بوده است به رسم ارادت و اخلاص و در کمال امتنان و افتخار این منصب خطیر را به محضر شریفتان تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق روز افزون جنابعالی را از درگاه خداوند تبارک و تعالی مسئلت می نمایم.

  97. برادرخوب وارزشی جناب آقای جوادنظریان
    باعرض سلام وآرزوی توفیق
    خبرمسرت بخش انتصاب شایسته شما موجب شادی ونشاط همشهریانتان شد امیدوارم موفق وموید باشید .

  98. برادر عزیز وارجمند جناب حاج جواد نظریان:با اهدا سلام وتحیات انتخاب شایسته شما را به عنوان مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۱ تهران تبریک عرض نموده ،توفیق روزافزون شما را از خداوند متعال خواستاریم.

  99. دوست گرامی وارجمند اقای نظریان-انتصاب شایسته شما را تبریک می گویم پیروز و سربلند باشید

  100. با آرزوی موفقیت و سربلندی بیشتر برای همکار خوبمان که چند سالی افتخار همکار بودنش در هنرستان شهید چمران کوهدشت را داشته ام۰
    امیدوارم برنامه ریزان آموزش و پرورش کوهدشت کمی به خود بیایند و با شایسته سالاری جلوی مهاجرت معلمان دلسوز و توانایی همچون نظریان را بگیرند۰۰۰

  101. انتصاب شایسته آقای نظری را به ایشان و فرهنگیان کوهدشت تبریک می گویم

  102. جناب آقای نظریان انتصاب حضرتعالی رو تبریک گفته، توفیق روزافزون رو او خداوند منان خواهانم.

  103. مبارکباد

  104. همکار ارجمند جناب آقای نظریان انتصاب شایشته ی جنابعالی را تبریک می گویم موفق سربلند باشید.

  105. بنام خدا
    جناب آقای نظریان انتصاب جنابعالی را تبریک عرض می کنم و امیدوارم موفق باشید .
    آنانان که گفتن از تبارکوهدشت لرستان خدا نکرده هندوانه به بغلت ندهند شما مسلمان و ازتبار ایران اسلامی و یکی از محبان ائمه اطهار وشیعه ی علوی هستید در تمام کارهایت خدا را در نظر بگیر تا با زحمات خود رضوان الهی را بدشت اورید انشاالله .

  106. امیدوارم دیدگاه منو که اتفاقی متوجه این سایت شدم رویت کنیدبا روی کار آمدنت خیلی خوشحال شدم چون شنیدم کار بندگان خدا را راه می اندازی اما بعدش متوجه شدم زیر دستانت در تصمیم گیری بیشتر نقش دارند کارم انجام نشد خودم باخواست خدا راضی کردم اما یه خواهش یه دفتر درست کنید ودرخواست همکارانی که حضوری میان تا مشکل شون خودتون مشکل کشا باشید بنویسید پس از چند ماه مراجعه به دفتر کنید ببینید مشکل همکارانتون حل شد تاحقی ضایع نشه

  107. با سلام و عرض تبریک خدمت برادر و استاد ارجمند..انتصاب شایسته شما به سمت مدیریت منطقه ده تهران را تبریک عرض نموده و از خداوند منان بزرگی و رافت برای شما خواهانم.

  108. جناب آقای جواد نظریان
    در دومین سال عرصه ورود به مسولیت خطیر مدیریت منطقه برای شما آرزوی موفقیت می کنم و آرزومندم که در سایه الطاف الهی با استفاده افراد توانمند منطقه در جهت بهره وری مناسب آموزشی به بهترین درجات نائل شوید برای شما و خانواده محترمتان آرزوی سربلندی دارم

  109. جناب دکتر جواد نظریان
    در دومین سال مدیریت جناب عالی آرزوی موفقیت و سربلندی را برایتان آرزو میکنم.
    میرزاییان از نورآباد لرستان

  110. اقای نظریان سلام من بایددرمورد اوضاع اقتضاح مدرسه ی پسرم درمنطقه ۱۱ باشماصحبت کنم منشی تون وقت نمیدند ازمهر۹۵ تاالان که اسفند۹۵ هست ازبس مشکلات داشتیم وحرص خوردیم وشکایت کردیم به جایی نرسیدیم لطف کنید بگید کی وقت دارید باتشکرمورخ ۱۶ اسفند۹۵

  111. واقعا ممنون ااز جایزه ی امروز که بهمون دادید دمتون گرم و غمتون کم

  112. جناب اقای دکتر جواد نظریان
    انتصاب شایسته وبجا جنابعالی بعنوان مدیریت اموزش پرورش منطقه۶ تهران را تبریک عرض مینمایم

  113. جناب اقای دکتر جواد نظریان
    انتصاب شایسته و بجا جنابعالی بعنوان مدیریت اموزش پرورش منطقه ۶ تهران را به جنابعالی تبریک عرض مینمایم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.