- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

جواد نظریان مدیر آموزش و پرورش منطقه ی ۱۱ تهران شد

971a84ea6f9b65e4d2616e6c86e05db9fa8732c2d65c66b2b8426f97e2f1b3bf

 

به گزارش اختصاصی میرملاس نیوز ؛ مدیر کل محترم آموزش و پرورش شهر تهران جناب آقای اسفندیار چهار بند ، طی حکمی جناب آقای جواد نظریان را به عنوان مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۱ تهران بزرگ منصوب نمودند .

امروز دوشنبه نهم تیرماه سال یکهزار و سیصد ونود و سه ، آقای اسفندیار چهاربند مدیر کل محترم آموزش و پرورش شهر تهران به همراه آقای مسعود ثقفی مشاور محترم مدیرکل و رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی و تنی چند ازهمراهان ، در اداره آموزش و پرورش منطقه یازده حضور یافتند و طی مراسمی رسمی و صمیمی از تلاش های خانم ماجدی تقدیر نموده و آقای جواد نظریان را به سمت مدیر آموزش و پرورش منطقه یازده منصوب نمودند .

آقای چهاربند درسخنانی کوتاه بیان داشتند: علیرغم تصمیم خانم ماجدی برتمرکز بر تحصیل و اصرار ایشان بر سپردن مسؤلیت از چند ماه قبل ذره ای از تلاش های مجدانه ایشان درتعقیب برنامه های آموزش و پرورش تا آخرین روزها و ساعات دیده نشد واین نشان ازاخلاق حرفه ای ایشان به عنوان یک مدیر دارد .

ایشان همچنین از جناب آقای جواد نظریان به عنوان مدیری موفق و شهره به اخلاق حسنه نام بردند و گفتند درانتصاب مدیران مناطق همیشه بنا را بر مشورت و خرد جمعی گذاشته و با توجه به وفاق مشاوران برحضور ایشان و سوابق درخشان مدیریتی مورد تایید ایشان از سوی مدیر محترم منطقه ، ایشان را به این سمت منصوب نموده ام . و مطمئن هستم حضور ایشان با این سوابق وپشتوانه نوید بخش روزهای پر امیدی برای منطقه یازده می باشد .
وی از همکاران فرهنگی خود تقدیر و تشکر نموده و برای آقای نظریان ، آرزوی توفیق خدمت روز افزون به مجموعه فرهنگیان منطقه نمودند . همچنین آقای نظریان نیز ضمن تشکر از اعتماد مدیر کل محترم ، جناب آقای چهار بند و همراهی مشاور محترم مدیر کل جناب آقای ثقفی وهمچنین تقدیر از پنج سال مدیریت مدبرانه سرکار خانم ماجدی وحسن نظر همکاران فرهنگی خود ، رسیدن به یک آموزش و پرورش ایده آل در این منطقه را در پرتو همفکری و همکاری و تلاش مدیران ، معلمان و دانش آموزان دانست.

گفتنی است جواد نظری اهل لرستان و شهرستان کوهدشت می باشد.