تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
3

پیام تبریک انجمن کوهدشتی های مقیم تهران

  • کد خبر : 52729
  • 11 تیر 1393 - 0:13

  جناب آقای جواد  نظریانانتصاب حضرتعالی را بعنوان مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۱ شهر تهران تبریک عرض نموده، برایتان آرزوی موفقیت روزافزون داریم.                    انجمن کوهدشتی های مقیم تهران  

 

جناب آقای جواد  نظریان
انتصاب حضرتعالی را بعنوان مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۱ شهر تهران تبریک عرض نموده، برایتان آرزوی موفقیت روزافزون داریم.
                  

 انجمن کوهدشتی های مقیم تهران

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=52729

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 19در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۹
  1. برادر عزیز و ارجمندم جناب آقای حاج جواد نظریان انتصاب بجا و شایسته جنابعالی را به عنوان مدیر منطقه ۱۱ تهران تبریک می گویم وبسیارخوشحال و خرسندم و امیدوارم موفق و سربلند باشید.

  2. با تبریک به آقا جواد نظریان و آرزوی توفیق روز افزونشان
    ————————————————————-
    منطقه ۱۱ تهران از بخش‌های مرکزی کلان شهر تهران است.

    این منطقه از ۴ ناحیه و ۱۹ محله با جمعیتی حدود ۲۸۰ هزار نفر تشکیل شده است.

    منطقه ۱۱ شهرداری تهران از شمال به میدان انقلاب و خیابان آزادی، از شرق به خیابان‌های وحدت اسلامی و حافظ، از جنوب به میدان راه آهن و خیابان شوش و از غرب به خیابان‌های شهید نواب صفوی و شهید ابراهیمی (عباسی) و میدان حق شناس محدود می‌شود.

    از ویژگی‌های خاص منطقه ۱۱ وجود مراکز مـهم سیاسـی و نظامـی مانند بیت مقام معظـم رهبـری، نهـاد ریاست جمهـوری، شـورای نگهبـان، شورای عالـی امنیـت، سازمان بازرسـی کل کشـور می‌باشد.

    همچنین سفارتخانه کشورهای ایتالیا، فرانسه، لبنان، ارمنستان و نیز چندین پـادگان نظامـی که در این منطقه قرار دارند باعث شده همواره این منطقه پذیرای مهمانان خارجی و تردد آنها باشد و موقعیت استراتژیکی را به این منطقه بخشیده است.
    وجود مراکز مهم اقتصادی و بازارهای تخصصی با عملکرد فرامنطقه‌ای و فراشهری مانند تولید و فروش لوازم خودرو، انواع پیچ و مهره و ابزار آلات، بورس مواد غذایی پوشاک و البسه، لوازم صوتی و تصویری، مراکز نشر کتاب سراسری، مراکز مهم دانشگاهی و علمی از جمله دانشگاه تربیت معلم، جهاد دانشگاهی، دانشگاه علامه طبـاطبایی، دانشگاه جنگ دانشکده افسری و دامپزشکی ارتش و همچنین وجود ۱۰۰ مسجد و اماکن مهم آموزش کشوری در منطقه ۱۱ بدان مرکزیت خاصی داده است.

  3. با سلام خدمت دوستانی که در انجمن کوهدشتی های مقیم مرکز هستند این گونه کارها کار خوبی هستش ولی در خصوص مراسماتی که برگزار میشود هیچ گونه اطلاع رسانی نمیشه یا بهتر بگم یکی از دوستان گفته بود نمیخوان همه در این جلسات باشند خیلی از دوستان میخوان مکان انجمن و یا جای که این جلسات برگزار میشه را بدونند ولی ……. با تشکر از سایت میر ملاس

  4. باعرض سلام.
    برادر عزیزوارجمند وفرهنگی فرهیخته حاج جواد نظریان.
    انتصاب جنابعالی را که از فرهنگیان با سابقه وخوش نام وخوش فکر ومعتقد به مشی اعتدال در دولت تدبیر وامید هستید را به عنوان مدیر آموزش وپرورش منطقه ۱۱ تهران تبریک عرض نموده .موفقیتتان را در جهت نیل به اهداف عالیه تعلیم وتربیت از حضرت حق خواهانم

  5. باسلام خدمت آقاجواد عزیز ، انتصاب حضرت عالی راعنوان مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۱ شهر تهران تبریک گفته واز خداوند بزرگ توفیق روز افزون را برایتان خواستارم . پایدار باشید

  6. برادر ارجمند و بسیجی حاج جواد نظریان
    انصاب جنابعالی را در پست مدیریت اموزش و پرورش منطقه ۱۱ تبریک عرض نموده توفیق حضرتعالی را از درگاه ایزد منان خواهانم

  7. سلام و عرض ارادت خدمت تمامی دوستان و همکاران
    مدیون صمیمت و لطف دوستان بودن کار ساده ای نیست؛ به ویژه که در کنار این صمیمیت ، از تو خدمتی در راستای کار فرهنگی مطالبه کنند. و هیچ کسی داعیه دار توفیق در این مسیر دامنه دار نبوده و نیست مگر به همت استمداد دوستان و مشاوره گرفتن از همکاران اهل فن و خردمند. و من به خود می بالم که بالای سرم سایه ی لطف الهی و در کنارم توانمندی دوستان قابل و لایق موج می زند به امید آن که به فراخور همتم از این نعمات بهره ها ببرم.
    این متن ناچیز، به شکرانه ی شوق و ذوقی ست که از سمت و سوی عنایت دوستان و همکاران گرامی به بنده سرایت کرده است و هم چنان باقی ست. توفیق و سر بلندی شما بزرگواران حاضر و غایب در این متن را از خداوند همیشه حی و توانا خواستارم. به امید حرکتی خداپسندانه از بنده و سیل هم چنان جاری و ساری برکات الهی را خواستارم.

  8. محمدرضا منصوری-کوهدشت در پنجشنبه ۱۲ تیر , ۱۳۹۳ گفته :

    جناب آفای حاج جواد نظریان
    با سلام واحترام،وبا کمال مسرت انتصاب شایسته حضرتعالی را به عنوان مدیر آموزش وپرورش منطقه ۱۱تهران صمیمانه تبریک عرض نموده ،رجای واثق دارم که این انتخاب سر آغاز راهی پر امید به سمت قله های رفیع توسعه آموزشی وعلمی ونوید بخش نشاط وتحرک در آن منطقه خواهد بود .موفقیت و سربلندی شما وکلیه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه باریتعالی مسالت می نمایم

  9. باسلام وتحیت
    با ارزوی قبولی طاعات وعبادات همشهریان عزیز
    برادر ارجمند جناب آقای نظریان
    بار دیگر با انتصاب فردی اخلاق مدار ومتعهد به ارزشهای انسانی اسلامی و پایبند به آرمان های انقلاب در مسند علم وفرهنگ جامعه بارقه ای از امید در ذهنمان نقش بست با امید به اینکه در این مسیر نیز هم چون گذشته ملاک های الهی وانسانی نصب العین شما باشد.
    بدرستیکه این انتصاب شایسته نشان از خرد جمعی مجموعه مدیر یتی سازمان آموزش وپرورش تهران دارد.
    توفیق روز افزون برای شما از خداوند متعال مسئلت دارم

  10. سلام بر دوست گرانمایه از شنیدن این خبر خرسند شدیم انشالله در سایه امام زمان درای امر مهم موفق باشی الحق بیشتر از اینها حق جنابعالی برازنده شماست شما شخصیتی بسیجی واقعی پاک و بی غل وغش ودور از هرگونه پلیدی ابن خود نعمتی بزرگ است که همه کس ندارد انشالله سربلند باشی برادر

  11. آقای نظریان تبریک انشالله در راستای ترویج کلیه امورات فرهنگی نسبت به آن محدوده تحت اختیار جنابعالی موفق و پیروز باشی

  12. با سلام.
    احتراما از طرف خودم و تمام کوهدشتی های مقیم پایتخت این رتبه و جایگاه را به حضور جناب جواد نظریان تبریک عرض می کنم

  13. برادران ارجمند مقیم نیویورک سرفراز شدیم
    همیشه سرخوش باشید

  14. باسلام برادر جواد نظریان
    انتخاب حضزتعالی را به عنوان مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۱ صمیمانه تبریک می گو یم و این موقعیت برای تمام کوهدشتی ها بخصوص مقیم مرکز مایه افتخار و سربلندی است .توفیقتان را در خدمت در این جایگاه از خداوند متعال خواهانم .

  15. باسلام وتبریک و«««آرزوی توفیق دراین سنگر خطیر«««استمداد از دوستان ومشاوره گرفتن از اهل فن درآموزش وپرورش رمز موفقیت شماست که نیک به آن واقفیت.همواره موفق باشید.

  16. باعرض سلام وتبریک وهمچنین تشکرازسایت میرملاس جهت خبررسانی
    برادرخوب وارزشی جناب آقای حاج جوادنظریان
    شنیدن خبرانتصاب شماموجب شادی وشعف همشهریان شما که درهرکجای این مرزوبوم زندگی می کنند رافراهم نمود. امیدوارم که شاهد رشد و سرافرازی بچه های خوب وتوانمند شهرمان بیش از پیش باشیم . صمیمانه به خدمت مبارکتان تبریک وتهنیت عرض می نمایم .

  17. با سلام وتحیت
    با آرزوی طاعات وعبادات همشهریان عزیز
    برادر ارجمند جناب آقای نظریان بار دیگر با انتصاب فردی اخلاق مدار ومتعهدبه ارزشهای انسانی اسلامی وپایبند به آرمانهای انقلاب درمسند علم وفرهنگ جامعه بارقه ای از امید در ذهنمان نقش بست باامیدبه اینکه در این مسیر نیزهم چون گذشته ملا ک های الهی وانسانی نصب العین شما باشد.بدرستیکه این انتصاب شایسته نشان از خردجمعی مجموعه مدیریتی سازمان آموزش وپروش تهران دارد.
    آرزوی توفیق روز افزون برای شمااز خداوند متعال مسلت دارم

  18. باعرض سلام وخیرمقدم به محضرایشان. انشاالله موردلطف وعنایت خداوندتبارک وتعالی وامام زمان(عج)قراربگیرندودرخدمتگزاری موفق باشند.

  19. باعرض سلام.
    برادر عزیزوارجمند وفرهنگی فرهیخته حاج جواد نظریان.
    انتصاب جنابعالی را که از فرهنگیان با سابقه وخوش نام وخوش فکر ومعتقد به مشی اعتدال در دولت تدبیر وامید هستید را به عنوان مدیر آموزش وپرورش منطقه ۱۱ تهران تبریک عرض نموده .موفقیتتان را در جهت نیل به اهداف عالیه تعلیم وتربیت از حضرت حق خواهانم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.