تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
7

دعوت رکابزن لرستانی به تیم ملی

  • کد خبر : 5273
  • 18 خرداد 1391 - 12:21

    در نشست کمیته فنی فدراسیون دوچرخه سواری، نفرات دعوت شده و مکان برگزاری اردوی تیم ملی مشخص شد. به گزارش میرملاس نیوز؛ در بین رکابزنان دعوت شده نام علی ترابی دوچرخه سوار بروجردی هم دیده می‏شود. امیر زرگری، مهدی سهرابی، علیرضا حقی، بهنام خسروشاهی، حسین ناطقی، عباس سعیدی‎تنها، حسین عسگری و محمد رجبلو […]

 

 

در نشست کمیته فنی فدراسیون دوچرخه سواری، نفرات دعوت شده و مکان برگزاری اردوی تیم ملی مشخص شد.

به گزارش میرملاس نیوز؛ در بین رکابزنان دعوت شده نام علی ترابی دوچرخه سوار بروجردی هم دیده می‏شود.

امیر زرگری، مهدی سهرابی، علیرضا حقی، بهنام خسروشاهی، حسین ناطقی، عباس سعیدی‎تنها، حسین عسگری و محمد رجبلو دیگر نفرات فرا خوانده شده به این اردو هستند.

اردوی تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان برای آماده سازی رکابزنان جهت حضور در المپیک ۲۰۱۲ لندن از ۲۰ تا ۳۰ خردادماه در زنجان برگزار می‏شود.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=5273

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. به عنوان یک علاقه مند به ورزش دوچرخه سواری از اینکه می بینم یک لرستانی در تیم ملی دوچرخه سواری حضور دارد ورهسپار المپیک می شود بسیار مفتخرم لرستان به خاطر بافت کوهستانی وطبیعتش باید روی ورزشهایی چون دوچرخه سواری چه در حیطه ارتقای علمی خود این ورزش وچه در حیطه رابطه بین عنصر دوچرخه وحفظ محیط زیست کوهستانی سرزمینمان سرمایه گذاری نماید درضمن زاگرس لرنشین می تواند در صورت این سرمایه گذاری در راستای فرهنگ سازی جهت حفظ محیت زیست قطب بهترین تورهای دوچرخه سواری شود در اروپا آلپ نشینان ایتالیا وفرانسه وسویس حرف اول را می زنند تورهای مشهوردوچرخه سواری کوهستان در دامنه های آلپ سند زنده والگوی مطلوبی است حال زاگرس به عنوان یک کوهستان با توپوگرافی خاصش چه کم دارد ؟مسئولین لر از خودشان بپرسند….

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.