تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
5

واژگونی تریلر نفت کش در جاده پلدختر – کوهدشت، منجر به مرگ راننده در میان شعله های آتش شد

  • کد خبر : 52800
  • 12 تیر 1393 - 11:23

  واژگونی یکدستگاه تریلر نفت کش(عراقی) در محور ارتباطی پلدختر – کوهدشت منجر به بروز حریق و مرگ راننده نفت کش در میان شعله های آتش شد. فرماندار شهرستان پلدختر  با اعلام این مطلب به خبرنگاران افزود: این حادثه صبح امروز در جاده ارتباطی پلدختر – کوهدشت روی داد که در این حادثه نفت کش […]

11-11-1391_IMAGE634952183296256647

 

واژگونی یکدستگاه تریلر نفت کش(عراقی) در محور ارتباطی پلدختر – کوهدشت منجر به بروز حریق و مرگ راننده نفت کش در میان شعله های آتش شد.

فرماندار شهرستان پلدختر  با اعلام این مطلب به خبرنگاران افزود: این حادثه صبح امروز در جاده ارتباطی پلدختر – کوهدشت روی داد که در این حادثه نفت کش واژگون و پس از آن دچار حریق شد.

ˈقدرت الله ترابی نژادˈ با بیان اینکه این خودرو نفت کش عراقی درحال انتقال مواد سوختی به کشور عراق بود، اظهار کرد: راننده عراقی این خودرو متاسفانه در میان شعله های آتش گرفتار شده و جان خود را از دست داد.

وی افزود: کارشناسان پلیس راه ملاوی علت بروز این سانحه را بی احتیاطی و ناتوانی راننده عراقی این کامیون نفت کش در مهار سرعت و کنترل وسیله نقلیه عنوان کردند.

به گزارش ایرنا، درماههای اخیر تعداد زیادی از تریلرهای نفت کش عراقی در مسیرهای ارتباطی شهرستان پلدختر دچار حادثه و واژگونی شده اند.

وقوع این حوادث علاوه بر ایجاد خسارت های مالی و جانی، موجب بروز خسارت های جدی در حوزه محیط زیست به واسطه تخلیه مواد سوختی و فرآورده های نفتی این نفت کش ها در محیط زیست منطقه نیز شده است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=52800

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 7در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۷
  1. مسؤلین بجای اظهار تاسف ترتیبی بدهند که اینها از داخل کشور خودشان تردد کنند و از مرز شلمچه وارد ایران شوند تا این همه مشکل ایجاد نکنند

  2. عراقیها هموراره برای ایران مشکلات ودردسرمی آفرینند.آن ازجنگ واین از…

  3. این نفت کشهای عراقی معضل بزرگی برای تردد در جاده پلدختر و کرمانشاه شده اند وافراد بی شماری قربانی شدندو بار ترافیکی ایجاد کرده اند وهزاران مشکل دیگر امید است مسولین راه حلی پیدا کنند

  4. امان از این عراقیها .باید یه روزی از این جاده گذر کنی تا ببینی این خودروهای عراقی چه بدبختیهایی به وجود آورده اند وچه مشکلاتی از نظر زیست محیطی وخطرات جانی راسبب گردیده اند.

  5. خاک خودشونه بذار راحت باشن

  6. اتفاقاً برای بعضیها درآمد زایی درست شده کسانی که در حاشیه جاده کاسب هستند البته مسئولین باید بررسی کنند که آیا رفت وآمد اینها از داخل ایران به مشکلاتش می ارزد یا نه و به مردم پاسخ شفاف بدهند امید واریم.

  7. جاده بلوران رابه جاده مرگ تبدیل کرده اند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.