تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
6

دکتر کریمی فر: عزم ملی برای محرومیت زدایی و توسعه عدالت آموزشی در مناطق محروم ایجاد شده است

  • کد خبر : 52805
  • 13 تیر 1393 - 1:13

  به گزارش میرملاس نیوز ؛ مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به وجود ۷۵ کلاس درس چادری و شبه کپری در استان گفت : آموزش و پرورش برای بازسازی و مقاوم سازی مراکز آموزشی نیاز به اعتبارات ملی دارد و بدون مشارکت همه جانبه دستگاههای و نهادهای دولتی و غیر دولتی رفع […]

iCFileHandler

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به وجود ۷۵ کلاس درس چادری و شبه کپری در استان گفت : آموزش و پرورش برای بازسازی و مقاوم سازی مراکز آموزشی نیاز به اعتبارات ملی دارد و بدون مشارکت همه جانبه دستگاههای و نهادهای دولتی و غیر دولتی رفع این مشکلات امکان پذیر نیست .

دکتر گودرز کریمی فر با اشاره به اقدامات خوبی که در سالهای اخیر برای رفع محرومیت از مناطق صعب العبور و دورافتاده استان صورت گرفته ،گفت : آموزش و پرورش از تمام ظرفیت ها برای جذب اعتبارات ملی و مشارکت خیرین استفاده می کند .  استاندار لرستان هم در توضیح مطالبه آموزش و پرورش لرستان گفت :   با رایزنی هایی که با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا ء و قرارگاه سازندگی سد سپاه پاسداران صورت گرفته است این قرارگاه آمادگی خود را برای ساخت مراکز آموزشی در منطقه محروم کاکاوند و بزنوید الیگودرز اعلام کرده است .

هوشنگ بازوند با اشاره به وجود ۱۱ کلاس درس چادری و شبه کپری در بخش محروم کاکاوند عنوان کرد: برای هر کلاس درس ۶۰ میلیون تومان اعتبار و در مجموع ۶۶۰ میلیون تومان برای احداث مدارس در این بخش نیاز است.

وی ادامه داد: در این راستا دو روز پیش در نشستی که برگزار شد ،  مسئولان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) اعلام آمادگی کردند که نسبت به احداث این مدارس در بخش محروم کاکاوند اقدام کنند.

بازوند عنوان کرد: همچنین مسئولان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) نسبت به اختصاص ۴۰۰ میلیون تومان برای ساخت مدرسه در منطقه محروم بزنوید در شهرستان الیگودرز اعلام آمادگی کرده اند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=52805

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. میرملاس لطفا سانسور نکن
    آقای دکتر انشاالله کی نسیم تغییرات وزیدن خواهد گرفت؟ نه به اون نطق آتشین روز معارفتون نه به ادامه کار مدیران نالایق قبلی در تموم سطوح آموزش و پرورش زودتر کاری بکنید تا دیر نشده

  2. امیدوارم به فکر مدارس عشایری هم باشید آقای کریمی فر.برای توفیقت دعا میکنیم

  3. با عرض سلام و خدا قوت خدمت جناب آقای کریمی فر
    دبستان ابتدایی دکتر علی شریعتی روستای قرعلیوند از توابع بخش مرکزی شهرستان کوهدشت با قدمتی سی و چند ساله در حال حاضر مکان آموزشی نامناسبی است که هر آن احتمال ریزش و خرابی آن وجود دارد ، اهالی این روستا (بیش از۵ هزار نفر ) از جنابعالی و دیگر مسئولین ذیربط درخواست بازسازی دبستان مذکور را دارند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.