- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

دکتر کریمی فر: عزم ملی برای محرومیت زدایی و توسعه عدالت آموزشی در مناطق محروم ایجاد شده است

iCFileHandler

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به وجود ۷۵ کلاس درس چادری و شبه کپری در استان گفت : آموزش و پرورش برای بازسازی و مقاوم سازی مراکز آموزشی نیاز به اعتبارات ملی دارد و بدون مشارکت همه جانبه دستگاههای و نهادهای دولتی و غیر دولتی رفع این مشکلات امکان پذیر نیست .

دکتر گودرز کریمی فر با اشاره به اقدامات خوبی که در سالهای اخیر برای رفع محرومیت از مناطق صعب العبور و دورافتاده استان صورت گرفته ،گفت : آموزش و پرورش از تمام ظرفیت ها برای جذب اعتبارات ملی و مشارکت خیرین استفاده می کند .  استاندار لرستان هم در توضیح مطالبه آموزش و پرورش لرستان گفت :   با رایزنی هایی که با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا ء و قرارگاه سازندگی سد سپاه پاسداران صورت گرفته است این قرارگاه آمادگی خود را برای ساخت مراکز آموزشی در منطقه محروم کاکاوند و بزنوید الیگودرز اعلام کرده است .

هوشنگ بازوند با اشاره به وجود ۱۱ کلاس درس چادری و شبه کپری در بخش محروم کاکاوند عنوان کرد: برای هر کلاس درس ۶۰ میلیون تومان اعتبار و در مجموع ۶۶۰ میلیون تومان برای احداث مدارس در این بخش نیاز است.

وی ادامه داد: در این راستا دو روز پیش در نشستی که برگزار شد ،  مسئولان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) اعلام آمادگی کردند که نسبت به احداث این مدارس در بخش محروم کاکاوند اقدام کنند.

بازوند عنوان کرد: همچنین مسئولان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) نسبت به اختصاص ۴۰۰ میلیون تومان برای ساخت مدرسه در منطقه محروم بزنوید در شهرستان الیگودرز اعلام آمادگی کرده اند.