- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

سرمایه‎گذاری در دورود بدون ریسک است

13921213000303_PhotoA

 

استاندار لرستان گفت: سرمایه‎گذاری در شهرستان دورود به دلیل وجود زیرساخت‎های لازم و پتانسیل‎های موجود بدون ریسک است. 

به گزارش  میرملاس ؛  هوشنگ بازوند  در دیدار سرمایه‎گذار خارجی که به قصد مشارکت در پروژه‎های اقتصادی و عمرانی به شهرستان دورود سفر کرده بود ضمن تاکید بر اهمیت حمایت از سرمایه‎گذاران بخش خصوصی به ویژه سرمایه‎گذاران خارجی گفت: ورود سرمایه‎گذاران بخش خصوصی می‎تواند باعث شکوفایی هرچه بیشتر اقتصاد استان و منطقه شود.

وی ضمن تاکید بر لزوم تایید سرمایه‎گذاران توسط وزارت اقتصاد و دارایی متذکر شد: بر اساس سیستم کشور، سرمایه‎گذاران خارجی که قصد استفاده از فاینانس را دارند باید توسط وزارت اقتصاد تایید و ضمانت اجرایی آن‌ها مورد قبول قرار گیرد.

استاندار لرستان با بیان این مطلب که شهرستان دورود به واسطه قرار گرفتن در یکی از نقاط استراتژیک استان لرستان دارای پتانسیل بالا برای سرمایه‎گذاری است، عنوان کرد: سرمایه‎گذاری در این شهرستان با توجه به زیر ساخت‎های مناسب ریسک بالایی ندارد.

وی با اشاره به قرار گرفتن شهرستان دورود در محور ترانزیتی شمال به جنوب کشور و همچنین وجود خطوط ریلی و عبور گلوگاه ریلی شمال به جنوب کشور از این شهرستان متذکر شد: قرار گرفتن این شهر در نزدیکی یکی از صنعتی‎ترین شهرهای کشور مانند اراک به واسطه وجود صنایع بزرگ باعث می‎شود تا بتوان به نیازهای موجود در زمینه مواد اولیه یا بازار فروش دسترسی آسان داشت.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: از همه سرمایه‎گذاران داخلی و خارجی به منظور حضور و فعالیت در استان لرستان حمایت می‎کنیم.

گفتنی است، نماینده یکی از شرکت‎های هلدینگ ترکیه با حضور در شهرستان دورود و دیدارهای مختلف با مدیران ارشد استان لرستان و شهرستان دورود به دنبال بررسی زمینه‎های فعالیت در این شهر و استان است.