تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

رییس اداره ورزش و جوانان سلسله: سرانه فضای ورزشی روستایی صفر مطلق است

  • کد خبر : 52863
  • 14 تیر 1393 - 15:28

  رییس اداره ورزش و جوانان سلسله گفت: فضای ورزشی روستایی در شهرستان وجود ندارد و سرانه آن صفر مطلق است. به گزارش میرملاس نیوزبه نقل از ایسنا، نعمت‎الله رشیدی اظهار کرد: سرانه فضای ورزشی در شهرستان سلسله فاصله بسیار زیادی با سند چشم‎انداز برنامه چهارم توسعه دارد و این علامت خوبی نیست. وی ادامه […]

 

رییس اداره ورزش و جوانان سلسله گفت: فضای ورزشی روستایی در شهرستان وجود ندارد و سرانه آن صفر مطلق است.

به گزارش میرملاس نیوزبه نقل از ایسنا، نعمت‎الله رشیدی اظهار کرد: سرانه فضای ورزشی در شهرستان سلسله فاصله بسیار زیادی با سند چشم‎انداز برنامه چهارم توسعه دارد و این علامت خوبی نیست.

وی ادامه داد: در این سند سرانه فضای ورزشی ۱.۲۰سانتیمتر پیش‎بینی شده است و حال اینکه این رقم در روستاهای شهرستان صفر مطلق است.

رشیدی تصریح کرد: سرانه فضای ورزشی شهری نیز در شهرستان ۴۴.۳ سانتیمتر است.

رییس اداره ورزش و جوانان سلسله یکی از مشکلات موجود در حوزه ورزش شهرستان را عدم توزیع جغرافیایی مناسب اماکن ورزشی سطح شهر عنوان کرد و افزود: همه امکانات ورزشی شهرستان تنها در مجموعه ورزشی شهید ارکیاء جمع شده است.

وی از دیگر مشکلات موجود به بحث تجهیزات رشته‎های ورزشی و عدم وجود اعتبار کافی برای تجهیز ورزش شهرستان اشاره کرد و گفت: سهم ضعیف ورزش در سبد هزینه خانوارها نیز یکی از مشکلات موجود در حوزه ورزش است که متأسفانه چیزی در حدود صفر است.

رشیدی همچنین تأکید کرد: باید فرهنگ‎سازی لازم در این زمینه در بین خانوارها صورت بگیرد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=52863

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. دست مریزاد پهلوان!

  2. با سلام و خسته نباشید خدمت مدیر توانمند و شایسته جناب آقای رشیدی،عدم وجود جنابعالی در شهرستان کاملا احساس میشه،اما به هرحال شهرستان سلسله هم عضو زاگرس هستش امیدوارم دراونجا از تخصص جنابعالی بهروری زیادی بشه .

  3. سلام ، خسته نباشید انشاء الله بزودی الشتر دارای سرانه بیش از دیگر شهرستانها خواهد شد چرا که مدیری توانا و لایق و کار بلد را در اختیار دارد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.