تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

۲۰ هزار فرصت شغلی جدید با اجرای سند اشتغال در استان لرستان ایجاد می شود

  • کد خبر : 52880
  • 15 تیر 1393 - 10:02

  مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان گفت: با اجرای کامل و درست سند توسعه اشتغال، ۲۰ هزار فرصت شغلی جدید و پایدار در این استان ایجاد خواهد شد. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایرنا، ˈعلی آشتابˈ در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان لرستان، افزود: سند توسعه اشتغال […]

 

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان گفت: با اجرای کامل و درست سند توسعه اشتغال، ۲۰ هزار فرصت شغلی جدید و پایدار در این استان ایجاد خواهد شد.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایرنا، ˈعلی آشتابˈ در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان لرستان، افزود: سند توسعه اشتغال استان با همکاری و مشارکت دستگاههای تخصصی و سیستم های پولی و بانکی استان لرستان تهیه و تدوین شده است.

وی اظهار داشت: چنانچه مفاد این سند به طور کامل اجرایی شود و اعتبارات پیش بینی شده از محل منابع ملی، استانی و صندوق توسعه ملی تامین و تخصیص داده شود، زمینه اشتغال بکار ۲۰ هزار نفر از افراد جویای کار به صورت مستقیم دراین استان فراهم خواهد شد.

آشتاب تصریح کرد: سند توسعه اشتغال استان لرستان با نظارت و همکاری ۸۶ دستگاه اجرایی و در یک چارچوب ملی تدوین شده که سیاست اصلی آن ایجاد اشتغال با توجه به ظرفیت هریک از شهرستان ها و مناطق تابعه استان است.

در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری لرستان، سه طرح تعاونی با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۵۲ نفر تصویب شد.

همچنین مقرر شد وضعیت کارخانه چیبس ازنا پس از ۱۰ سال از آغاز اجرای طرح و مجتمع خدمات رفاهی الیگودرز به صورت ویژه مورد بررسی قرار گیرد.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=52880

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. از این حرفها زیادشنیده ایم وکم دیده ایم ،سنگ بزرگ برداشتن و….

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.