- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس: ادغام ورزش با جوانان اشتباه بود

 

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: ادغام ورزش با جوانان اشتباه بود.

به گزارش میرملاس نیوز،عباس قائدرحمت در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه لرستان، افزود: از ابتدا ادغام تربیت بدنی با سازمان ملی جوانان کار اشتباهی بود.

وی با بیان اینکه سازمان ملی جوانان تنها مربوط به جوانان نیست بلکه به کل اقشار جامعه مربوط می‌شود، ادامه داد: بحث جوانان فرا‌تر از ورزش است هر چند یکی از امور جوانان ورزش است که باید درکنار سایر موارد مورد اهتمام ویژه قرار گیرد.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس بیان کرد: موضوع جوانان را باید یک سازمانی نظیر امور جوانان پیگیری کند هر چند امور جوانان تاکنون به نیاز قشر پویای جامعه یعنی جوانان جواب نداده است.

قائدرحمت با اشاره به اینکه ادغام این دو دستگاه به خاطر نهادینه کردن مسئله ورزش بود، تصریح کرد: نیاز است علاوه بر ورزش به مسائلی همچون ازدواج، مسکن، اشتغال و آسیب‎های اجتماعی گریبان‎گیر جوانان مورد توجه ویژه قرار گیرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اذعان به اینکه ساختاری که برای ادغام ورزش و جوانان در نظر گرفته شده بود، مناسب نبوده، اظهارکرد: باید تلاش کنیم مشکلاتی را که برای جوانان وجود دارد هرچه سریع‌تر رفع کنیم و به مسائل ورزش و امور جوانان توجه ویژه شود.

وی بیان کرد: باید وزارتخانه ورزش و جوانان، مجلس و دولت متولیان امر قرار گیرند تا مسئله جوانان حل و فصل شود.

قائدرحمت با تاکید بر اینکه باید برای اوقات فراغت جوانان تدابیر ویژه‌ای اندیشیده شود، گفت: متاسفانه شاهدیم که پرداخت وام ازدواج به جوانان یکباره متوقف شد در حالیکه باید جوابگو و در صدد حل آن باشیم.