تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

کشف سکه‌های ۲ میلیاردی در لرستان

  • کد خبر : 52950
  • 16 تیر 1393 - 10:17

  فرمانده انتظامی لرستان از کشف هفت هزار و ۴۳۰ عدد سکه تقلبی به ارزش دو میلیارد و ۳۰۰ میلیلون ریال در شهرستان «خرم آباد» خبر داد. fi گزارش میرملاس نیوز به نقل ازایسنا، سردار «محمد قنبری» در تشریح این خبر گفت: در پی اخبار رسیده و بررسی یک پیامک با این مضموم که (من سید… […]

 

فرمانده انتظامی لرستان از کشف هفت هزار و ۴۳۰ عدد سکه تقلبی به ارزش دو میلیارد و ۳۰۰ میلیلون ریال در شهرستان «خرم آباد» خبر داد.

fi گزارش میرملاس نیوز به نقل ازایسنا، سردار «محمد قنبری» در تشریح این خبر گفت: در پی اخبار رسیده و بررسی یک پیامک با این مضموم که (من سید… ساکن… دارای گاو و گوسفند هستیم می‌خواستم راجع به روزی حلال با شما صحبت کنم؛ چند وقت پیش با گوسفندان پایین تپه مقداری وسیله طلا داخل کوزه پیدا کردیم، مادر من سید است شماره شما را استخاره کردم خوب آمد، چون کسی در شهر نداریم به شما پنا آوردیم، شما در حق ما برادری کن آن‌ها را بفروش اما به کسی چیزی نگو، زنگ بزن)، براین اساس، با توجه به اطلاعات جمع آوری شده، موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با قرار صوری پس از تحت پوشش قرار دادن منطقه قرار، دو کلاهبردار را که با یک دستگاه خودرو پژو پارس منتظر بودند در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و ۷ هزار و ۴۳۰ سکه تقلبی به ارزش بالغ بر دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از آنان کشف کردند.

 «قنبری» بیان کرد: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد، کلاهبرداران ابتدا با ارسال پیامک سوژه را انتخاب می‌کنند و سپس آن را به محل مورد نظر هدایت و با نشان دادن و یا تحویل دادن سکه اصلی اعتماد سوژه را به خود جلب و در حین تحویل پول و سکه بصورت هراسان و با عجله سکه‌های تقلبی را تحویل و ضمن اخذ پول، بلافاصله از محل متواری می‌شوند.

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=52950

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. خداوند به نیروی انتظامی قوت دهد که همیشه دست افراد متخلف را از سر مردم کوتاه کنند

  2. واقعا کارتان عالی بود خدا قوت برادران انتظامی

  3. اگه سکه تقلبی است پس اینهمه ارزش مالی به مبلغ دو میلیاردو ۳۰۰میلیون از کجا آمده خبر نامفهوم است توضیح دهید خواهشاً

  4. دلاور مردان خطه لرستان خسته نباشید

  5. چند ماه پیش عین این پیامک واسه بنده اومد ، اما اعتنا نکردم و پیداست که کلاهبرداری است . مگر افراد احمق گول این نوع پیامک را بخورند . کسی که گنج پیدا میکنه که اون رو بوق و کرنا نمی کنه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.