تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

ملکی: ۱۱ هزار تن نخود در کوهدشت تولید شد

  • کد خبر : 52953
  • 16 تیر 1393 - 10:30

  مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کوهدشت از تولید ۱۱هزار تن نخود از سطح اراضی دیم این شهرستان خبر داد. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از مهر، مرتضی ملکی با بیان اینکه امسال با بارندگی مطلوبی در کوهدشت روبه رو بوده ایم، گفت: از حدود ۱۴ هزارهکتار سطح زیرکشت نخود درحوزه کشاورزی کوهدشت، ۱۱هزار تن […]

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کوهدشت از تولید ۱۱هزار تن نخود از سطح اراضی دیم این شهرستان خبر داد.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از مهر، مرتضی ملکی با بیان اینکه امسال با بارندگی مطلوبی در کوهدشت روبه رو بوده ایم، گفت: از حدود ۱۴ هزارهکتار سطح زیرکشت نخود درحوزه کشاورزی کوهدشت، ۱۱هزار تن نخود تولید شده است.

ملکی میانگین برداشت نخود از هر هکتار را ۸۵۰ کیلو اعلام کرد و ادامه داد‌: امیدواریم با برنامه ریزی مطلوب از سوی شرکت های زیربخش تعاون روستایی، اقدامات شایسته ای برای خرید محصول نخود این شهرستان انجام شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کوهدشت اظهار داشت: کمیسیون مراکز خرید نخود با محوریت اتحادیه تعاون روستایی در حال تشکیل است.

وی افزود: دولت برای خرید تضمینی نخود به قیمت هر کیلو ۱۹۰۰ تومان جهاد کشاورزی را موظف به تشکیل کمیسیون خرید نخود خواهد بود.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=52953

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 15در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۵
  1. آقای ملکی شما میدونید چه مناطقی نخود کشت شده و حالا میگید۱۴ هزار هکتار سطح زیر کشت نخود داریم

  2. آقای ملکی اگه میدونستم واقعا جهاد کشاورزی نقشی در تولید نخود داشته اصلا دلم نمی سوخت.
    آقای رئیس در مدت ریاست شما اصلا هیچ کار مثبتی ندیدیم با وجودی که بیشتر سایتهای گلخانه ای در سایر شهرستانها شروع به کار کرده اند و تعدادی از فارغ التحصیلان بخش کشاورزی در این مراکز استخدام شده اند چرا هنوز در این شهرستان اقدامی صورت نگرفته است؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • مگه مهندس ملکی باید پیگیر کار گلخانه باشد
      ایشان فقط کار مدیریت باید انجام دهند
      پول باشه هر کاری میشه کرد دست خالی که نمیشه .

  3. الهی شکرت ارا ای کول نوخه

  4. خدا وکیلی زحمتی که کشاورزان زحمت کش برای چیدن نخود میکشند توجه بیشتری را از سوی مسولین میطلبد.سالهاست که دست رنج کشاورزان از سوی دلالان و واسطه ها به بهای ناچیزی به تاراج میرود .اگر کشاورزان هر ساله از خرید تضمینی نخود اطمینان خاطر داشته باشند با امید و ارامش بیشتری به کشت این محصول میپردازند.ازسویی نیز باید در خصوص مکانیزه کردن کاشت و برداشت این محصول چاره ای اندیشه شود چون مشقتی و اسیبی که در پی برداشت این محصول به کشاورزان وارد میشود هرگز با درامد حاصله برابری نمیکند.

  5. امسال نزولات جوی خوب بوده و جناب ملکی پزشو میزنه. سالهای قبل زیاد آفتابی نمی شدند .

  6. گیر نده آقای کارشناس
    مهندس خودش همه چیو میدونن
    سالها تو اینکاربودن وهستن
    شک نکنید پست های بالای مدیریتی درسطح ملی در انتظار ایشان است
    ۱۴ هکتار نخود که چیزی نیست
    درضمن ایشان بیش از هزار نفر پرسنل دارند که هرکدوم ۱۴ هکتار بلد باشن میشه ۱۴۰۰۰هکتار
    خودتونو نگران نکنین

  7. عجب استدلال قشنگی

  8. با سلام به آقای ملکی . فرصتی است تا درباره موضوع خشک شدن درختان کاجی که جهاد در سالهای گذشته در منطقه داود رشید ( کله گاه ری ) کاشته است . بعلت عدم آبیاری در حال خشکیدن هستند که می شود با چند تانکر آب آنها را نجات داد . که خواهش می کنم در این زمینه دستورات لازم را امر به اقدام فرمایید . با تشکر

  9. اگه راست میگی یک گزارش از کارهایی که انجام دادی برای مردم ارایه بدید. خداوکیلی ما که هیچ تحولی در کشاورزی کوهدشت ندیدیم و فقط خدارو شکر امسال یک کمی بارندگی خوب بود. اگر باران نمی بارید یقینا شما مشکلات را به گردن خدا می انداختید.

  10. شبکه خبر یک گزارش از مازندران نشان داد که استفاده از ماشین آلات کشاورزی در محصول برنج نسبت به سال قبل بیشتر شده بود و کارهای زیادی در کشاورزی مکانیزه انجام شده بود. کاش ما هم یاد بگیریم…….

  11. متاسفم برای مردم این شهر که بجز تخریب کردن همدیگه کار دیگه ای بلد نیستن…. خدا وکیلی کامنتها رو بخونین چی نوشتین ، تا این تفکر مغرضانه رو داریم همینجوریه همین روند شهر ماست ، مشکل از خود ما مردم بعد مسئولین. جناب آقای ملکی از نیروهای تخصصی با سابقه بالا در کار خود به تنهای نمیتواند کاری رو انجام بده مشکل از جاهای دیگه ست. ما در همین حوزه کاری مدیر کل همشهریمونه و اون چه کاری تونسته بکنه اینکه ملکی مدیر یه شهرستانه با اختیارات محدود بدبختانه تا این نگاه مغرضانه و تخریب کردن وجود دراه همین آش و همین کاسه هست

  12. کمیسیمن خریدنخود کی تشکیل می شود باتشکر

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.