تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

مشعل های شهرستان رومشکان برای همیشه خاموش شد

  • کد خبر : 52966
  • 16 تیر 1393 - 11:43

    انصاری مسئول دکل حفاری ۷۴ فتح  در گفت و گو با خبرنگار میرملاس  به بیان هدف و ماموریت دکل حفاری در منطقه شهرستان رومشکان پرداختند .  انصاری هدف از قرار گرفتن دکل حفاری شرکت ملی نفت ایران رادر منطقه مهار نشت گاز و خاموش کردن آتش حاصل از خروج گاز در منطقه دانست. […]

04381802180349962350

 

  انصاری مسئول دکل حفاری ۷۴ فتح  در گفت و گو با خبرنگار میرملاس  به بیان هدف و ماموریت دکل حفاری در منطقه شهرستان رومشکان پرداختند .

 انصاری هدف از قرار گرفتن دکل حفاری شرکت ملی نفت ایران رادر منطقه مهار نشت گاز و خاموش کردن آتش حاصل از خروج گاز در منطقه دانست. آقای انصاری در ادامه افزود که سال ۸۹ یک شرکت چینی جهت پیدا کردن ذخایر نفتی در دشت رومشکان اقدام به حفاری کرده بود و در این حفاری ها، گاز از لایه های چاه حفاری شده به سطح زمین نشت کرد و در کوههای رومشکان باعث ایجاد آتش سوزی شد. شرکت چینی در ابتدا ادعا کرد که این نشت گاز و آتش سوزی حاصل از آن بعد از مدتی خاموش می شود و در ادامه تلاشها سیمان ریزی  نیز کردند اما موفق نشدند

 ایشان افزود: به خاطر محیط زیست و عواقب ناشی از نشت گاز و جلوگیری از آتش سوزی مزارع و جنگلها دکل ۷۴ فتح شرکت ملی حفاری تحت نظارت مدیریت اکتشاف ( نه ادامه حفاری ) و با هدف خاموش کردن و مهار نشت گاز، به این منطقه فرستاده  شد. اطلاعات زمین شناختی، مخزن، و لایه های زمین شناسی بدست آمده بود و نیازی به حفاری های جدید نبود.

وی در مورد نحوه انجام پروه گفت که پروژه خاموش کردن مشعل های رومشکان ۴ ماه وطی هشت مرحله سیمان ریزی انجام گرفته است و حتی در یک مرحله نیاز شد که چاه عمیق تر شود و حفاری جدید صورت گیرد و به این صورت در هر مرحله سیمان کاری مقداری از حجم آتش کمتر شد و در نهایت مشعل های فروزان رومشکان برای همیشه خاموش شد.

 از آقای انصاری خواستیم در مورد نوع نفت و میزان ذخایر نفت منطقه رومشکان اطلاعاتی به ما بدهد که ایشان گفتند که در این مورد نمی تواند اطلاعات بدهد و و این اطلاعات مربوط به شرکت ناظر می شود.

تهیه خبر : عارف رومیانی / خبرنگار میرملاس در رومشکان

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=52966

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. ‏‎ ‎با تشکر از آقای رومیانی.هر چند که خبرتان کامل و جامع نبود

  2. آقای رومیانی ضمن تبریک؛ برای شما آرزوی موفقیت دارم، امیدوارم مسایل و مشکلات شهرستان رومشگان را به گوش مسولان برسانید.
    منتظر خبرهای شما هستیم. 

  3. با تشکر از شما آقای رومیانی برای شما آرزوی موفقیت میکم امیدوارم در این را که قدم گذاشتی موفق باشی منتظر خبر های داغ شما از شهرستان رومشگان هستم.

  4. جناب آقای رومیانی
    در دنیای کنونی با وجود تکنولوژی های ارتباطی پیشرفته و متعدد در امر دستیابی سریع به اطلاعات و منابع ، کسب اطلاعات موثق و قابل اطمینان در مورد وضعیت سیاسى، اجتماعى ، امنیتى و ……. جامعه و انتشار آنها بسیار هزینه بر، دشوار و در عین حال بسیار ضرورى و حیاتى است.
    بنابراین اینجانب،انتصاب شایسته شما بعنوان خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری میرملاس در شهرستان رومشکان تبریک گفته و برای شما ومجاهدان بی ادعای این عرصه، آرزوی سرافرازی و تداوم فعالیت و توفیق دارم .

  5. مرسی علی جان شما لطف دارین سایت میرملاس و بنده هدف مان ارتقا و توسعه منطقه است و هر آنچه در توانمان باشد در این جهت انجام می دهیم چون لیاقتش را داریم و در آینده نزدیک به این هدف خواهیم رسید.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.