- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

فعلاً گهر زاگرس شرایط حضور در لیگ برتر را ندارد

[1]

سازمان لیگ حرف آخر را زد
فعلاً گهر زاگرس شرایط حضور در لیگ برتر را ندارد

مسسولان استان ۲۰ روز فرصت دارند

سازمان لیگ با ارسال نامه‌ای به باشگاه گهر زاگرس اعلام کرد امکان حضور این تیم در لیگ برتر با توجه به امکانات شهرهای دورود و خرم‌آباد وجود ندارد.

به گزارش میرملاس نیوز؛ امیر عابدینی مشاور مدیر عامل باشگاه گهر زاگرس گفت: نامه‌ای با امضای غلامرضا بهروان رئیس سازمان لیگ برتر به باشگاه ما رسیده و در آن عنوان شده کارشناسان فدراسیون فوتبال از امکانات ورزشی شهر دورود و خرم‏آباد بازدید کردند و نتیجه گیری کرده‌اند که هیچ کدام از وزرشگاه‌های این دو شهر پاسخگوی لیگ برتر نیستند و امکان حضور تیم‌های لیگ برتری در آن نیست.

وی ادامه داد: در این نامه همچنین اعلام شده امکان به روز رسانی امکانات و تجهیزات ورزشی تا قبل از آغاز مسابقات لیگ برتری وجود ندارد، بنابراین استان لرستان امکان تیم‌داری در لیگ برتر را ندارد.

عابدینی در مورد اینکه سرنوشت تیم گهر با توجه به این نامه چه خواهد شد، گفت: مسوولان استان ۲۰ روز فرصت دارند تا یک کار سخت و شاق را انجام دهند و استان لرستان را به استانداردهای لیگ برتر برسانند. این کار اگرچه غیرممکن نیست اما بسیار سخت است. در غیر این صورت راهکار دیگر این است که یک تیم لیگ دسته اولی به دورود داده شود و امتیاز این تیم لیگ برتری به یک خریدار واگذار و آن تیم از استان خارج شود.