تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

جزئیاتی از نشست نمایندگان لرستان با رئیس مجلس/ مصوباتی از پروژه های ریلی تا تکمیل سدها

  • کد خبر : 53110
  • 20 تیر 1393 - 3:17

        نشست نمایندگان و مسئولان لرستان با رئیس مجلس شورای اسلامی و با حضور وزیر نیرو و معاونان وزیر راه و شهرسازی برگزار شد؛ جلسه ای که مصوبات قابل توجهی با خود به همراه داشت.   به گزارش میرملاس نیوز به نقل از مهر، نشست استاندار و نمایندگان لرستان در مجلس شورای […]

 777
 
 
 
نشست نمایندگان و مسئولان لرستان با رئیس مجلس شورای اسلامی و با حضور وزیر نیرو و معاونان وزیر راه و شهرسازی برگزار شد؛ جلسه ای که مصوبات قابل توجهی با خود به همراه داشت.
 

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از مهر، نشست استاندار و نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی با رئیس مجلس در حالی برگزار شد که در این جلسه حمید چیت چیان وزیر نیرو و معاونان وزارت راه و شهرسازی نیز حاضر بودند تا در دو حوزه راه و آب مسائل و مشکلات استان بررسی شود.

در این نشست حمید چیت چیان برای اجرا و تکمیل برخی پروژه های مهم در حوزه آب و فاضلاب و همچنین تکمیل ایستگاههای پمپاژ و سدهای استان قول مساعد داد تا امیدواری به تکمیل برخی از این پروژه ها ظرف دو سال آینده شکل بگیرد.

در حوزه راه و شهرسازی نیز پروژه های ریلی و چهارخطه های در دست اجرای استان مورد طرح قرار گرفت که در این زمینه نیز تصمیمات خوبی اتخاذ شد.

وضعیت بیکاری در استان لرستان به رغم قابلیتهای این استان در بخشهای مختلف کشاورزی، آب، گردشگردی، معادن و صنایع و حمل و نقل، نرخ بالای مهاجرت از استان، عدم همخوانی منابع و مصارف بانکهای استان،  فقر زیرساختها در بخشهای مختلف، وضعیت بیماری زوال بلوط در جنگلهای بلوط استان، مشکل سرمایه درگردش واحدهای تولیدی و رکود صنعت در استان بخشی از مسائلی بود که توسط نمایندگان و مسئولان استان در این جلسه مطرح شد.

همچنین درخواست برای تکمیل پروژه های در دست اجرای ریلی استان، تامین اعتبار مورد نیاز تکمیل آزادراه اراک – خرم آباد و چهارخطه های استان، تکمیل پروژه های سدسازی در دست اجرا و مطالعه استان، تامین آب شرب شهرها و روستاهای استان، تکمیل پروژه های بیمارستانی استان و …از جمله مطالبات مطرح شده در این جلسه بود.

۱۶ مصوبه کلیدی در حوزه وزارت نیرو و راه و شهرسازی

استاندار لرستان  با اشاره به جلسه نمایندگان و مسئولان لرستان با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این جلسه که وزیر نیرو و معاونان وزیر راه و شهرسازی نیز حضور داشتند ۱۶ مصوبه در حوزه وزارت نیرو و وزارت راه و شهرسازی به تصویب رسید.

وی به برخی از این مصوبات در حوزه وزارت نیرو اشاره کرد و بیان داشت: اتمام عملیات اجرایی سدهای مروک، ایوشان و حوضیان در سال ۹۳ و سه ماه نخست سال ۹۴ از جمله این مصوبات بوده است.

وی اتمام عملیات اجرایی شبکه های خان آباد و ۵۰۰ هکتار از اراضی شبکه مروک در سال ۹۳، تامین اعتبار ۸۰۰ میلیارد ریالی در سالهای ۹۳ و ۹۴ برای تکمیل ایستگاههای پمپاژ  جایدر پلدختر و  فیض آباد الشتر و همچنین اختصاص اعتبار به صورت ویژه برای چهار سد زیبا محمد، تاج امیر، عالی محمود و شهید بروجردی در سال آینده را از دیگر مصوبات این جلسه برشمرد.

استاندار لرستان در ادامه سخنان خود از اختصاص اعتبار از محل ماده ۱۰ و ۱۲ به مبلغ ۹۰۰ میلیارد ریال برای ایستگاههای پمپاژ واشیان، چم مهر، گرخشاب، اسماعیل آباد، نیله و کلکله در سالجاری خبر داد و یادآور شد: همچنین مقرر شد اعتباری به صورت ویژه برای دو سد آبسرده و کمندان برای تامین آب شرب شهرهای ازنا و بروجرد در سال ۹۴ اختصاص داده شود.

بازوند ادامه داد: همچنین با توجه به مصوبات سفر هیئت دولت به استان در این جلسه مقرر شد که ۳۰۰ میلیون مترمکعب آب در حوضه کرخه و دز به شرکت آب منطقه ای استان در سالجاری تخصیص و ابلاغ شود.

تقویت اعتبارات پروژه های ریلی و چهارخطه های لرستان

معاون برنامه ریزی استانداری لرستان نیز به مصوبات این جلسه در حوزه وزارت راه و شهرسازی اشاره کرد و بیان داشت: تامین اعتبار اجرای راه آهن دورود – خرم آباد – پلدختر – اندیمشک از محل فروش سهام در سالجاری از جمله مصوبات مهم در این بخش بود.

علی هادی چگنی تقویت اعتبار راه آهن ازنا – الیگودرز – اصفهان از محل سایر منابع با توجه به اقدامات اجرایی قابل توجه و تقویت اعتبارات مربوط به پروژه های چهارخطه دورود – داران، خمین – الیگودرز، ازنا – شازند و خرم آباد به شهرستانهای نورآباد، کوهدشت، بروجرد و پلدختر در سالهای ۹۳ و ۹۴ را از دیگر مصوبات این حوزه برشمرد.

وی ادامه داد: در این جلسه تامین ۳۰ هزار تن قیر برای آسفالت راههای روستایی استان در سالجاری و احداث راه دسترسی برای مردم شهرستان پلدختر در مجاور آزادراه خرم آباد – پل زال مورد تصویب قرار گرفت.

معاون برنامه ریزی استانداری لرستان عنوان کرد: همچنین مقرر شد نسبت به ابلاغ اعتباری به مبلغ ۵ میلیارد تومان برای اجرای تونل الشتر – بروجرد اقدام و طی سالجاری از محل فروش سهام ۱۰ میلیارد تومان نیز به این پروژه اختصاص داده شود.

احداث راه دسترسی برای مردم پلدختر در مجاور آزادراه خرم آباد – پل زال

علی کائیدی نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مطالب مطرح شده در این نشست  گفت: در این جلسه در رابطه با مشکلاتی که آزادراه خرم آباد – پل زال برای مردم پلدختر به وجود آورده است صحبت شد.

وی با اشاره به مشکل تردد اهالی روستاهای منطقه از مسیر آزادراه عنوان کرد: روستائیان حاشیه آزادراه برای تردد در این محور روزانه باید عوارض پرداخت کنند که باید به این روند رسیدگی شود.

کائیدی با اشاره به نبود راه دسترسی محلی به موازات آزادراه خرم آباد – پل زال برای تردد مردم خواستار بهسازی جاده قدیمی این مسیر با مساعدت وزارت راه و شهرسازی شد.

وی عنوان کرد: در این جلسه احداث راه دسترسی برای مردم شهرستان پلدختر در مجاور آزادراه خرم آباد – پل زال مورد تصویب قرار گرفت.

تامین آب شرب ۱۶ روستای آسیب دیده از اجرای پروژه قمرود

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به برخی مصوبات این جلسه در حوزه این شهرستان گفت: به دنبال اجرای طرح انتقال آب از سرشاخه های دز به قمرود خسارات جدی به آب شرب و اراضی کشاورزی شهرستان الیگودرز وارد شده است.

توکلی عنوان کرد: در این راستا مقرر شد برای جبران این خسارات نسبت به تامین اعتباری به مبلغ ۷۵ میلیارد تومان به منظور احداث سد مخزنی ۱۵ میلیون مترمکعبی دیجانی الیگودرز از محل اعتبارات طرح انتقال آب از سرشاخه های دز به سد کوچری اقدام شود.

وی ادامه داد: همچنین برای جبران خسارات وارده به اراضی کشاورزی این منطقه مقرر شد ایستگاه پمپاژ واقع در پایین دست سدخان آباد و خط انتقال آن در شاپورآباد از شرکت آب منطقه ای قم در اختیار شرکت آب منطقه ای لرستان قرار گیرد.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: تامین آب شرب مورد نیاز ۱۶ روستای شهرستان الیگودرز که با اجرای خط انتقال آب از سرشاخه های دز در شهرستان الیگودرز به قمرود دچار مشکل جدی شده اند از طریق آب و فاضلاب کشور در سال ۹۳ از دیگر مصوبات این جلسه بود.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=53110

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 21در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲۱
  1. با سلام
    در بخشی از مصوبات آمده است.
    (تقویت اعتبارات پروژه های ریلی و چهارخطه های لرستان معاون برنامه ریزی استانداری لرستان نیز به مصوبات این جلسه در حوزه وزارت راه و شهرسازی اشاره کرد و بیان داشت: تامین اعتبار اجرای راه آهن دورود – خرم آباد – پلدختر – اندیمشک از محل فروش سهام در سالجاری از جمله مصوبات مهم در این بخش بود.)
    خوب دقت کنید بازهم اسمی از کوهدشت نیست و فکر کنم این بار برای همیشه کوهدشت از داشتن راه آهن بطور کلی محروم خواهد شد.ای کاش نماینده محترم کاری می کرد.به نظر می رسد که مردم خودشان باید مطالبه این طرح را به گوش مسئولان برسانند.منطقه غرب لرستان با داشتن این همه جمعیت سزاوار داشتن خط آهن می باشد.حلا که قرار است این خط از پلدختر عبور کند چه بهتر که به مصوبه دولت قبلی کامل عمل شود وکوهدشت نیز از این نعمت محروم نشود.
    جهت اطلاع از مصوبه دولت قبلی مکاتباتی که بین آقای شهرخی نماینده پیشین و وزیر راه وقت صورت گرفت .وزیر راه ضمن معذرت خواهی اعلام کرد که مسیر اجرایی راهن دورد-خرم اباد -کوهدشت و پلدختر به اندیمشک می باشد.
    برای یاد اوری عین مصوبه را برای خوانندگان محترم می اوریم.
    ه گزارش اختصاصی میرملاس نیوز ؛ چند روز پیش خبری از استانداردر خبرگزاری مهر درج شد که خبر از نهایی شدن نقشه های راه آهن دورود – خرم آباد – اندیمشک داد که این خبر باز اجحافی بزرگ در حق مردم کوهدشت خواهد بود، این در صورتی است که مطابق بند ۱۱ ابلاغی معاون اول رئیس جمهور وقت به شماره ۴۶۳۷۰٫۳۳۵۶۰ مورخ ۹۰/۲/۱۸ این مصوبه دقیقاً مسیر راه‌آهن را از دورود، خرم‌آباد، کوهدشت، پل دختر و اندیمشک مشخص نموده است.

    متن نامه نماینده کوهدشت بدین شرح است:
    جناب آقای مهندس نیکزاد وزیر محترم راه و شهرسازی
    با سلام
    یکی از مصوبات دولت در سفر سوم به استان لرستان (احداث راه‌آهن دورود – خرم‌آباد – کوهدشت – پل دختر – اندیمشک) می‌باشد که طی شماره ۴۶۳۷۰.۳۳۵۶۰ به تاریخ ۱۳۹۰/۲/۱۸ معاونت محترم اول رئیس جمهور و بند ۱۱ آن به وزارت راه و ترابری سابق ابلاغ گردیده است.
    مع‌الوصف در مراسم کلنگ‌زنی این پروژه و اطلاع‌رسانی در رسانه‌ها ذکری از کوهدشت و پل‌دختر به میان نیامد. این امر موجبات نگرانی و عصبانیت مردم منطقه را فراهم نموده است. مستدعی است تدبیری اتخاذ نمائید تا نسبت به جبران سهو صورت گرفته اقدام لازم و عاجل معمول و نتیجه را به اینجانب نیز منعکس نمایند.
    علی شاهرخی – نماینده مردم شریف کوهدشت
    برهمین اساس وزیر مسکن و شهرسازی نیز در نامه‌ای به شماره ۰۲/۱۰۰/۷۵۱۳۲ درپاسخ به این مکاتبه آورده است:
    حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای شاهرخی
    نماینده محترم مردم شریف کوهدشت در مجلس شورای اسلامی
    سلام‌علیکم
    پس از حمد خدا و درود و صلوات بر محمد و آل محمد(ص)، بازگشت به نامه ۷۲۰۴۴۹۲۷/د مورخ ۲۰/۷/۹۰در خصوص اجرای مصوبه راه‌آهن دورود – خرم‌آباد – کوهدشت – پلدختر اندیشک بدینوسیله اعلام می‌دارد: پروژه مذکور مطابق بند ۱۱ ابلاغی معاون اول رئیس جمهور به شماره ۴۶۳۷۰.۳۳۵۶۰ مورخ ۱۸/۲/۹۰ عملیاتی و اجراء خواهد شد.
    انتهای پیام/ر۳۰ – See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900905000853#sthash.ozIOCYmf.dpuf

    • همشهری محترم سلام چرا این قدر حساس شدید تا اینکه تصویری از نماینده شهرمان را می بینید فورا با حاضر جوابی تلاش های شبانه روزی وکارشناسانه ی نماینده را انکار می نمائید حالا به این سوال پاسخ بفرما ید چرا به این همه مصوبه که به آن استناد فرمودید جامه عمل به خود نگرفته اند مگر طی آن چهار سال هم ما تحریم بودیم یا اینکه مگر آقای شاهرخی از نظر سیاسی همسو با دولت نبودند پس در اظهار نظرا تمان انصاف داشته باشیم

  2. افرین بر نمایندگان پلدختر والیگودرز که از حق مردم حوزه انتخابیه خودشان دفاع کردند واما کوهدشت ………..کمبود آب شرب در شهر کوهدشت وروستاها-عدم تخصیص اعتبارات کافی جهت سدهای خاکی مانند خسرواباد -مادیانرود -کاکیزه -عدم توجه به جاده پرخطر زانوگه به پل سیمره ودهها پروژه مهم دیگر که در این جلسه مطرح نشده وفقط به جاده خرم اباد -کوهدشت اشاره شد.

  3. اقای ازادبخت عزیز
    حالا معلوم شد که هیچ خبری از میر ملاس نیست اگر خبر ی بود حتما اعلام می شد سکوت در مورد معشوره همان مرگ معشوره است که متاسفا نه عده ای بی صدا قصد دارند ان را خاک سپاری کنند
    من مطمئنم اگر خبری بود حتما اعلام می شد چطور برای یک پمپاز ساد ه نماینده پلدختر اعلام می کند اما برای سد مهمی هم چون معشوره که بودجه هزار طرح مثل پمپاژ در خودش نهفته دارد خبری نیست

  4. بیشتربه یه نشست تبلیغاتى شبیه است تانشستى براى پیگیرى وحل مشکلات .به هرحال مردم لرستان این همه کارشکى این آقایان درکاراىن دولت رو به این زودى فراموش نخواهندکرد.ازعمراین مجلس وعمرسیاس شان کمترازىکسال باقی است.مردم جواب آقایان رو بموقع خواهنداد

  5. معشوره سالهاست به کمارفته است!!!!!!!!
    ای جیب پرها چه ظلمی به شما رفته است؟
    یک طرح واین همه مسامحه!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!
    تورابه خدا وجدان شماکجا رفته است؟؟؟؟؟؟

  6. درود بر دکتر کائیدی کاش نماینده ما هم بود .

    • مطمعن تو رومشگانی نیستی چون اگه بودی کارهای نمایندتو میدیدی

      • راستی یکی ازکارهاش بگو

        • ارتقاءبخش رومشگان به شهرستان پس ازیک میلیون سال،آسفالت وتعریض خیابانهابراساس بودجه های مصوب پیگیری سدمعشوره و…..خیلی چیزا که آدمهایی که خودشونو به خواب زدن نمی بینن

      • اگه اون رومشگانی نیست من هستم و کار هاشو می بینم
        ۱-حذف کو هدشت از مسیر راه اهن از جمله شاهکار های اوست
        ۲- از بی نظسرترین اقدامت نماینده فعلی تعطسلس پروژه ای است که چند میلیارد تومان برای هزینه شده است
        ۳- حذف مصوبات پتروشیمی و خودروسازی که حتی زمین ان نیز توسز کارشناسان در منطقه ابولوفا شناسایی شد
        ۴- باوجود شاخصه های همچون جمعیت قدمت ودر مسیر جاده اصلی بودن دارا بودن انواع کارخانه پمپ بنزین وپمپ گاز و هلال احمر و ۱۱۵ بهداری و هزاران امتیاز دیگر بخشداری را که حق طبیعی روستا های بازوند بود به ما نداد وما هر گز نمی گوییم چرا بخشداری به سوری رفت اما می گوییم ما داری شرایطی بهتر از انها بودیم چرا به ما ندادند ضمن اینکه مردم محترم سوری هم لایق بخشداری هستند
        ۵- از دیگر پدیده های بدیع ونو این است که مردم کوهدشت از فرط نا امیدی به نماینده الیگودز متوسل می شوند که معشوره را نجات دهد
        ۶ – بر اساس برخی شنیده ها معشوره تمام شده دیگه وجود خارجی نداره اما برای لاپوشانی و تبعات ان برای برخی توافق شده است که در این مورد سکوت شود تا مردم نفهمن چه بلایی بر سر انها امده است و شاید برخی مورد عتاب مردم قرار نگیرند
        ۷- مطمن باش رومشگانی بودن یا نبودن تاثیر در گفته ان اقای محترم ندارد تمام مردم رومشگان وکوهدشت وطرحان حرفشان این است که چرا حداقل حقیقت به مردم گفته نمی شود

  7. همشهریان عزیزازهمان روزهای اول کاندیداتوریش تابه حال به معشوره اعتقاد نداشت

  8. هر اندازه که بتوانی
    ——————————————————————————–

    متن حکایت

    روزی تصمیم گرفتم که دیگر همه چیز را رها کنم. شغلم ‏را، دوستانم را، زندگی ام را!

    به جنگلی رفتم تا برای آخرین بار با خدا ‏صحبت کنم. به خدا گفتم: «آیا می‏ توانی دلیلی برای ادامه زندگی برایم بیاوری؟»

    جواب ‏او مرا شگفت زده کرد. او گفت: «آیا درخت سرخس و بامبو را می بینی؟»

    پاسخ دادم: «بلی.»

    فرمود: ‏«هنگامی که درخت بامبو و سرخس را آفریدم، به خوبی از آنها مراقبت نمودم. به آنها نور ‏و غذای کافی دادم. دیر زمانی نپایید که سرخس سر از خاک برآورد و تمام زمین را فرا ‏گرفت اما از بامبو خبری نبود. من از او قطع امید نکردم. در دومین سال سرخسها بیشتر ‏رشد کردند و زیبایی خیره کننده ای به زمین بخشیدند اما همچنان از بامبوها خبری نبود. ‏من بامبوها را رها نکردم. در سالهای سوم و چهارم نیز بامبوها رشد نکردند. اما من ‏باز از آنها قطع امید نکردم. در سال پنجم جوانه کوچکی از بامبو نمایان شد. در ‏مقایسه با سرخس کوچک و کوتاه بود اما با گذشت ۶ ماه ارتفاع آن به بیش از ۱۰۰ فوت ‏رسید. ۵ سال طول کشیده بود تا ریشه ‏های بامبو به اندازه کافی قوی شوند. ریشه هایی ‏که بامبو را قوی می‏ ساختند و آنچه را برای زندگی به آن نیاز داشت را فراهم می ‏کرد.»

    ‏خداوند در ادامه فرمود: «آیا می‏ دانی در تمامی این سالها که تو درگیر مبارزه با ‏سختی ها و مشکلات بودی در حقیقت ریشه هایت را مستحکم می ‏ساختی. من در تمامی این مدت ‏تو را رها نکردم همانگونه که بامبوها را رها نکردم. ‏هرگز خودت را با دیگران ‏مقایسه نکن. بامبو و سرخس دو گیاه متفاوتند اما هر دو به زیبایی جنگل کمک می کنند. ‏زمان تو نیز فرا خواهد رسید تو نیز رشد می ‏ کنی و قد می کشی!»

    ‏از او پرسیدم: «من ‏چقدر قد می‏ کشم.»

    ‏در پاسخ از من پرسید: «بامبو چقدر رشد می کند؟»

    جواب دادم: «هر ‏چقدر که بتواند.»

    ‏گفت: «تو نیز باید رشد کنی و قد بکشی، هر اندازه که ‏بتوانی.»
    کلیدواژه‌ها : رشد ؛ تعالی ؛ برنامه ریزی

  9. فقط دنبال جمع کردن آرا مردم مظلوم و بی دفاع میباشند.بله کارشون فقط تبلیغات هستش چونکه هنوز به خودباوری نرسیده اند . وقتی در مقابل رده بالایی قرار میگیرن دست و پای خود را گم میکنن و به پت و پت میفتن . فرصت از دست رفته دیگه بر نمیگرده. ای کاش این جلسات و این وعده وعیدها بیست سال پیش اجرایی میشد

  10. سلام سایت میرملاس جهت دار ومغرضانه با اخبار شهرستانهای کوهدشت و رومشگان برخورد نکنید نماینده محترم نجابت به خرج میدهند و اهل باج دادن نیست

    • اقای سوری عزیز
      یه من خواننده میر ملاس ودیگران بگویید چگونه مغرضانه عمل می کند؟
      مثلا معشوره هیچ مشکلی ندارد ودر همین جلسه اعلام شده که شروع بکار میکنه و در چه تاریخی به بهره برداری می رسد که میر ملاس ان را ننوشته
      افای سوری عزیز شمایی که به خاطر مدیریت یک مدرسه………… چشمان خودرا بر روی حفایق بسته اید نه تنها میر ملاس بلکه تمام رسانه های کشوری هم می دانند که معشوره مشکل دارد اگر شما خبری ومدرکی دال بر عدم مشکل معشوره دارید سریع ان را به میر ملاس بفرستید تا میر ملاس ان را درج کند
      میر ملاس فقط خبر می نویسد چگونه خبر پلدختر یا الیگودرز نوشته می شود ایا از الیگودرز به میر ملاس باج می دهند؟شما بگویید برای مردم کدام خبر ها و گزارش مصداق گفته شماست تا من به عنوان یک خواننده میر ملاس پاسخ بدهم

  11. جناب آقای نماینده؟ شهرستانهای کوهدشت و رومشگان تو این مصوبات محلی از محراب نداشتن.
    آقای نماینده ؟چه کاری برای رومشگان انجام دادن بگن شهرستان شدن مثل شهرستان بدره استان ایلام که هم مرز ما است از مصوبات دولت قبلی بوده به ایشان ر بطی نداره همه مردم شهرستانهای کوهدشت و رومشگان بدانند تا بحال کوچکترین قدمی برای عمران و آبادانینداشته اگه دوستان و جناب نماینده می دانند لطفا” توضییح دهند .

  12. جناب آقای نماینده؟ شهرستانهای کوهدشت و رومشگان تو این مصوبات محلی از اعراب نداشتن.
    آقای نماینده ؟چه کاری برای رومشگان انجام دادن بگن شهرستان شدن مثل شهرستان بدره استان ایلام که هم مرز ما است از مصوبات دولت قبلی بوده به ایشان ر بطی نداره همه مردم شهرستانهای کوهدشت و رومشگان بدانند تا بحال کوچکترین قدمی برای عمران و آبادانینداشته اگه دوستان و جناب نماینده می دانند لطفا” توضییح دهند .
    با عرض پوزش اشتباه چاپی داشت قبلی(اعراب)

  13. با سلام
    بزرگ ترین شهرک ک.هدشت(شهرک امام) یک ماه است که آب شرب ندارد دوستان مبر ملاسی این موضوع را بازتاب دهند جالب اینجاست که این شهرک فقط ۲۰۰ متر با شهر فاصله دارد پی گیری اهالی هیچ نتیحه ای در بر نداشته و این شهرک تبدبل شده به شهر ارواح واقعا جای تاسف زیاد دارد برای مسولین

  14. باسلام خدمت همشهریان عزیز و تشکر از مدیر محترم سایت

    من چون اهل رومشکان هستم واقعا” مشکلات اساسی شهرستان که امکانات اولیه جهت زیست هستند رو بیان میکنم – نگاه سیاسی هم ندارم اولا تقاضا داریم فکری اساسی جهت آب شرب و سالم مرکز شهرستان و روستاها صورت گیرد واقعا” یا بی آبی است یا اگر هم آب هست بهداشتی نیست – دوم شهرستان یک مرکز کلینیک دارد که حتی امکانات اولیه جهت اقدامات اولیه بهداشتی ندارد خودم شخصا” چند روز پیش به کلینک چغابل مرجعه کردم نیاز شدید به اکسیژن بود که متاسفانه وجود نداشت – کلینیک خصوصی دایر شده که هیچ امکانات و پزشک متخصص ندارد هر وقت مراجعه کنی فاقد پزشک است – شهرستان چرا یک داروخانه داشته باشد – نظارت بر کار معلمان ومدارس نمیشود فقط نظارتها سیاسی است – آنتن دهی همراه وایرانسل بسیار ضعیف است در ماه حداقل چهار روز قطعی داریم و اغلب نیز آنتن دهی کامل نیست – نظارت بر کار عوامل کشاورزی صورت نمیگیرد همه چیز سیاسی است – ودر نهایت چه انسانهای که به علت نداشتن امکانات اولیه بهداشتی به لقا ء الحق پیوسته و خانواده هایشان بی سرپرست شده اند ……….. انشاله که نماینده محترم امکانات اولیه و ابتدایی زیستی را در این شهرستان احیا نمایند.

  15. امان ازبی کسی یارب

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.