کد خبر : 5315
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۱
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 413 بازدید

با پیگیری های سایت میرملاس نیوز در هفته جاری طرح حفاظت از میرملاس آغاز خواهد شد.

    به گزارش میرملاس نیوز ، به دنبال پیگیری های مدیر سایت میرملاس و هنرمندان شهرستان کوهدشت مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان از اتخاذ تصمیمات جدی برای رفع موانع ومشکلات پیش روی در حفظ این اثر جهانی خبر داد. عباس گودرزی گفت : به دنبال مطالبات هنرمندان شهرستان کوهدشت و اصحاب رسانه […]

 

 

به گزارش میرملاس نیوز ، به دنبال پیگیری های مدیر سایت میرملاس و هنرمندان شهرستان کوهدشت مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان از اتخاذ تصمیمات جدی برای رفع موانع ومشکلات پیش روی در حفظ این اثر جهانی خبر داد.

عباس گودرزی گفت : به دنبال مطالبات هنرمندان شهرستان کوهدشت و اصحاب رسانه در چند روز آینده از سنگ نگاره های میرملاس کوهدشت واقع در کوه سر سرخن به همراه جمعی از کارشناسان میراث و مسئولین شهرستان از روند طرح راهکارها و ایده های مربوط به حفاظت و مرمت از این اثر تاریخی بازدید خواهیم کرد.

 وی همچنین اظهار داشت : یکی از راهکارها و پیشنهادهای اولیه ای که کارشناسان ما در نظر گرفته اند نصب حفاظ شیشه ای نشکن می باشد که باید با بررسی های دقیقتر در این زمینه اقدام کنیم.

 

درج شده توسط : امین آزادبخت (مدیر سایت )

دیدگاه ها

شهناز خسروی در گفته :

درود فراوان برشما!

[پاسخ]

علیپور در گفته :

درود بر شما
بسیار عالی است
از زحمات شما سپاسگذاریم
البته امیدواریم این قول عملی شود و کاری بنیادین و ارزشمند انجام شود
و میرملاس نجات پیدا کند

[پاسخ]

مرتضا خدایگان در گفته :

مرسي ميرملاس و باقي دلسوزان. اين ماجرا ادامه خواهد داشت و ما شهروندان و همه و همه ، هنرمندان ، ميرملاس و ساير رسانه ها تا پوشش كامل حفاظتي اين آثار و به آرامش رسيدن ميرملاس، خاموش ننشسته و خواستار رسيدگي اورژانسي به اين آثار بي نظير هستيم. دست دلسوزان اين ماجرا رو خواهيم فشرد به گرمي و به شدت معترض به كوتاهي در اين خصوص خواهيم بود.

[پاسخ]

لیدا در گفته :

سلام من خیلی دوست دارم از لرستان بیشتر بدونم کمکم میکنید؟

[پاسخ]

علی پاسخ در تاريخ یکشنبه ۲۹ دی , ۱۳۹۲ ۱۵:۱۷:

سلام
شما چه کمکی نیاز دارید؟

[پاسخ]

مهدی دوست محمدی در گفته :

با تشکر از امین آزادبخت و سایر هنرمندان متعهد شهرستان کوهدشت : داریوش جعفری – مرتضی خدایگان – برادران زالپور – علی آقا حسین پور – علی فرج خسروی – سیروس علیپور -سجاد شفیعی -کارکنان صدا و سیمای لرستان و سایرینی که میرملاس از دغدغه های اصلی شان است.امید آنکه حرکت نمادین این هنرمندان نقطه ی شروع نجات سنگ نگاره های میرملاس باشد.خواهش بنده این است که دوستان تا اتمام کار پیگیر مساله باشند که در حد شعار باقی نماند.
غم مباد.

[پاسخ]

و همچنین تشکر از جناب دوست محمدی عزیز

[پاسخ]

علي مراديان در گفته :

سلام با تشكر از تمامي هنرمندان عزيز شهرستان

[پاسخ]

میرسلیم خدایگان در گفته :

این کار می بایست سالها قبل صورت گیرد .در هر حال امیدواریم هر چه زودتر انجام شود.

[پاسخ]

از شما تقاضا میکنم پیگیر تلویزیون دیجیتال باشید

[پاسخ]

علیآقا حسین پور در گفته :

امیدوارم فقط در حد حرف نباشد، و اگر این اتفاق شکل بگیرد
……………………………………………………………………..
شاهد اولین قدم در حفاظت سنگ نگاره ها، این میراث ارزشمند هستیم.
لازم است از تمامی دوستانی که در پیگیری “میرملاس” هنرمندان(تجسمی،خوشنویسی،ادبی ، عکاسی و..) دوستداران و تمامی عزیزانی که
تا کنون همراهی کردند صمیمانه تشکر کنیم.
…………………………………………………………
قطعا با حمایت دوستان گران سنگ عزیز در حد شعار باقی نخواهیم ماند.
به مسئول سایت میر ملاس هم واقعا خسته نباشید می گیم…

[پاسخ]

شهروند در گفته :

راستی تابلو راهنما میر ملاس کجاست .جه بر سرش امد نکند این اقدامات هم بی متولی ………

[پاسخ]

سلام وخسته نباشید وبا تشکر ازکلیه کسانی که به فکر اعتدال فرهنگ غنی لرستان به ویژه قوم دلیر لک هستند درضمن پاسخ به دوستار لرستان (ل) تمام سرزمین لرستان حاوی از منابع غنی ازنظر طبیعت .تاریخ .فرهنگ. آداب ورسوم بکری که تاالان دست خوش تغییر تحولات اقوام بیگانه نشده فقط کمی خودباوری وروشن بینی میخواهد

[پاسخ]

واقعاشمااقایونی که مسئول تخریبیدوحداقل اونجارفتیدچراالان بایدسرتون به سنگ بخوره؟چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[پاسخ]

ای ول به اقای ازادبخت فک کنم امین ازادبختو مجلس بفرستیم لرستان یه چیزی بشه .بهتر از نماینده هامون تا این زمان کار کرده و به فکر لرستانه .اینو جدی گفتم .اقا امین ای کاش میتونستی کاندید بشی خودم واست تبلیغ می کردم

[پاسخ]

نبی شهبازی در گفته :

فعلاً امین جون بیشتر از مسولین به فکره، خدا بهش خیر بده.

[پاسخ]

فردین صحرایی(ک-غریب) در گفته :

دست مریزاد جناب آزادبخت و دیگر دوستان هنرمند این تلاش و پیگیری قابل تقدیر فراوان است..سپاس از همت تان دوستان،امید که این تلاش به نتیجه برسه…

[پاسخ]

نوشین در گفته :

با تشکر از تلاشتون. امیدوارم پیگیریهاتون نتیجه بده!!

[پاسخ]