تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

آزادی ۸۴ زندانی غیرعمد در لرستان

  • کد خبر : 53165
  • 21 تیر 1393 - 4:16

  مدیر کل زندان‎های لرستان گفت: ۸۴ زندانی غیرعمد در سه ماهه نخست امسال در استان آزاد شدند.  به گزارش میرملاس نیوز ، محمد علی محمدی در جشن گلریزان که در محل هتل جهانگردی استان برگزار شد، افزود: پایگاه هماهنگی و رهبری ستاد دیه استان نماینده ولی فقیه در استان است که به عنوان رئیس […]

IMG16374892

 

مدیر کل زندان‎های لرستان گفت: ۸۴ زندانی غیرعمد در سه ماهه نخست امسال در استان آزاد شدند.

 به گزارش میرملاس نیوز ، محمد علی محمدی در جشن گلریزان که در محل هتل جهانگردی استان برگزار شد، افزود: پایگاه هماهنگی و رهبری ستاد دیه استان نماینده ولی فقیه در استان است که به عنوان رئیس هیات امنا از این ستاد حمایت می‌کند و به امور ستاد دیه انسجام خاصی بخشیده است.

 وی ادامه داد: استاندار لرستان نیز در اواخر ۹۲ و اوایل سال ۹۳، ۳۴۰ میلیون تومان از محل کمک‎های خیرین پرداخت و تحقق این اعتبار منجر به آزادی ۵۱ زندانی جرائم غیر عمد در استان شد.

 عضو شورای قضایی استان اضافه کرد: در سایه هدایت‎های رئیس شورای قضایی استان نیز در تمامی لحظات ستاد دیه استان شکل گرفته و او هر ساله برگ افتخاری در تاریخ لرستان از خود به جا گذاشته است.

 محمدی با بیان این‌که سال گذشته در لرستان ۲۵۶ زندانی جرائم با ۱۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بدهی از زندان رهایی یافتند، اظهارکرد: از این تعداد ۱۰۴ نفر بدهکار دیه، ۱۶۱ مورد بدهکار مالی، مهریه و نفقه و مابقی مربوط به سانحه کارگاهی و تصادفات بوده است.

 وی با بیان این‌که از محل گلریزان سه ماهه اول امسال ۸۴ زندانی که بدهی آن‌ها ۴۴۰ میلیون تومان بوده آزاد شدند، بیان کرد: هم اکنون ۲۳۰ زندانی جرائم غیرعمد با ۱۷ میلیارد تومان بدهی در زندان‌های لرستان به سر می‌‎برند چنانچه ۹ میلیارد تومان آن جمع‎آوری شود می‌‎توانیم همه آن‌ها را آزاد کنیم.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=53165

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.