- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

بازدید استاندار لرستان از طرح‌های عمرانی، ورزشی دورود

 

 

هوشنگ بازوند، استاندار لرستان، به اتفاق هیات همراه از امکانات ورزشی و چگونگی روند ساخت و ساز طرح‌های عمرانی ورزشی شهرستان دورود بازدید کرد.

به گزارش میرملاس نیوز ، در این دیدار مهندس بازوند استاندار لرستان که به اتفاق رضا محمدی اصل، مدیر کل ورزش و جوانان استان به شهرستان دورود عزیمت کرده بود، در ابتدا جهت اطلاع از روند مراحل ساخت و ساز و پیشرفت طرح‌های عمرانی ورزشی این شهرستان بازدید کرد.

سپس استاندار ورزشی لرستان از امکانات و فضاهای ورزشی مجموعه ورزشی تختی دورود بازدید و در جریان مشکلات این مجموعه قرار گرفت و در ادامه از روند وچگونگی مراحل ساخت سکوهای تماشاگران این مجموعه نیز بازدید بعمل آورد و ضمن گفتگو و مذاکره با محمدی اصل، مدیر کل ورزش وجوانان استان، موارد لازم را جهت تسریع در پیشرفت طرح‌های مذکور و ارائه خدمات بیشتر در ورزش و امورات مربوط به جوانان این شهرستان به وی ارائه کرد تا امید بیشتر در دل جوانان و ورزشکاران درودی زنده شود.
عباس قائد رحمت نماینده مردم دورود وازنا در دورود هم با توجه به پتانسیل بالای شهرستان دورود در ورزش و به خصوص فوتبال از استاندار خواستار رفع مشکل تیم فوتبال گهر دورود ودر صورت امکان خرید امتیاز تیم فوتبال برای این شهر که در لیگ بر‌تر لرستان را به عنوان پاییتخت فرهنگی فوتبال کشور معرفی کرد شد.

در این بازدید، مهندس کیان‌پور، معاون امور عمرانی استانداری، عباس قائد رحمت، نماینده مردم دورود، در مجلس شورای اسلامی، ماشاءاله نعمتی فرماندار دورود، محمود رحمتی رئیس اداره ورزش و جوانان دورود و تعدادی دیگر از مسئولین اجرایی دستگاههای اجرایی استان و شهرستان دورود حضور داشتند.