تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
8

اختلاف نظر شدید بر سر انتخاب رئیس دانشگاه آزاد خرم‌آباد

  • کد خبر : 53191
  • 22 تیر 1393 - 10:35

    نماینده تام‌الاختیار ریاست دانشگاه آزاد در هیأت امنا دانشگاه‌های آزاد همدان، لرستان و مرکزی گفت: غیر از یدالله ملکی که به عنوان رئیس دانشگاه‌ آزاد خرم‌آباد منصوب شده، گزینه‌ی دیگری برای ریاست این دانشگاه نداریم. به گزارش میرملاس به نقل از یافته، علی‌محمد رنجبر در جلسه هیأت امنای دانشگاه‌های آزاد لرستان که در […]

 

 

نماینده تام‌الاختیار ریاست دانشگاه آزاد در هیأت امنا دانشگاه‌های آزاد همدان، لرستان و مرکزی گفت: غیر از یدالله ملکی که به عنوان رئیس دانشگاه‌ آزاد خرم‌آباد منصوب شده، گزینه‌ی دیگری برای ریاست این دانشگاه نداریم.

به گزارش میرملاس به نقل از یافته، علی‌محمد رنجبر در جلسه هیأت امنای دانشگاه‌های آزاد لرستان که در دانشگاه آزاد خرم‌آباد برگزار شد، بیان داشت: غیر از یدالله ملکی رئیس جدید دانشگاه آزاد خرم‌آباد، گزینه دیگری را برای ریاست بر این دانشگاه نداریم!

وی افزود: با این حال مجبوریم در صورت عدم پذیرش رئیس جدید توسط هیأت امنا، یکی از اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد بروجرد و یا اراک را در دانشگاه آزاد خرم‌آباد به عنوان رئیس دانشگاه منصوب کنیم.

رنجبر با بیان این که دکتر فتح‌الهی توان مدیریت واحد علوم تحقیقات خرم‌آباد را نداشت، بنا بر این عوض شد افزود: رئیس سابق دانشگاه آزاد خرم‌آباد گزینه جدید ریاست بر این دانشگاه (ملکی) را به من معرفی کرده است اما نماینده ولی فقیه در استان می‌گویند که این شخص در بین ۹۰ درصد از عوامل دانشگاه آزاد خرم‌آباد منفور است.

نماینده ریاست عالیه دانشگاه آزاد کشور در دانشگاه‌های آزاد استان‌های لرستان، مرکزی و همدان با اشاره به این که آقای عباسی‌فرد به عنوان موافق به انتصاب رئیس جدید دانشگاه آزاد خرم‌آباد رای داده است اما الان می‌گویند که من مخالفم، گفت: من این وضعیت را به سازمان مرکزی اعلام نموده و خودم استعفا می‌دهم!

حجت‌الاسلام محمدرضا عباسی‌فرد که از اعضای هیأت امناء دانشگاه‌های آزاد لرستان است، در این جلسه در پاسخ به ادعای رنجبر مبنی بر موافق بودن وی برای انتصاب رئیس جدید دانشگاه آزاد خرم‌آباد بیان داشت: من به آقای رنجبر و حجت‌الاسلام جمال‌زاده گفتم که شما به جهنم می‌روید چون دکتر علی فتح‌الهی رئیس سابق واحد علوم تحقیقات خرم‌آباد را بدنام کردید.

همچنین رییس مجمع نمایندگان لرستان نیز از عدم تعامل رنجبر در این خصوص به شدت انتقاد کرد. ابراهیم آقامحمدی با شنیدن خبر انتصاب رییس جدید دانشگاه اظهار داشت که مسوولان دانشگاه آزاد هیچ گونه تعاملی با نمایندگان لرستان در زمینه‌های مختلف ندارند.

شایان ذکر است حجت‌الاسلام عبدالرضا جمال‌زاده رئیس دانشگاه آزاد لرستان به عنوان رئیس دانشگاه آزاد استان‌های فارس و بوشهر برگزیده شده است. دکتر یدالله ملکی نیز پیش از این رئیس دانشکده تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد واحد خرم‌آباد بوده است.

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=53191

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 23در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲۳
  1. عحب دانشگاهی شده…………………………………………..

  2. با سلام / جرا فقط باید درلرستان شاهد چنین اتفاقاتی باشیم//////////

  3. هر دم از این باغ بری میرسد!!

  4. با سلام ، به عقیده بنده حقیر و خیلی دیگر از دانشجویان دانشگاه آزاد خرم آباد و اساتید محترم این نظر را داریم که همه قابل احترامند ولی ای کاش که گذینه شایسته و دقیق و خاک خورده دانشگاه آزاد را ، کسی که دانشگاه آزاد را با پیگیریهایش برای شهرستان محروم کوهدشت آورد ، کسی که خود اداره می کردند و متاسفانه باند بازی نزاشت این مدیر دانا و صبور کار خودر را نیز ادامه دهد کسی که سواد و علم و تجربه لازم را برای مدیریت را نیز دارد و پتانسیل بالایی جهت مدیریت دانشگاه آزاد لرستان را دارا می باشد و آن کس ، کسی نیست جزء جناب آقای دکتر فرشاد میرزایی.

  5. با کمال تاسف از سخنان آقای دکتررنجبر که فرموده اند گزینه مناسبی بعدازآقای رنجبرنداریم بایدبگویم آیاشما شناختی از دگترمسعودسپه وندی ویا جناب آقای دکترزهره ای دارید وتا بحال رزومه ی ایشان رابررسی نموده اید که می فرمایید ازبروجردویا اراک رییس انتخاب میکنیم واقعابرای شما متاسفم …….

    • جناب آقای داریوش سپهوند:
      گزینه اول آقای دکتر زهره ای بود ولی متاسفانه از بالا قبولش ندارند و به همین خاطر دنبال گزینه های دیگری رفتند

  6. راستی هر بند ه ی خدا و باسواد و متدینی ریس دانشگاه ازاد خرم اباد باشد چه تفاوتی دارد راستی چرا فقط در استان لرستان باید این عزل و نصب های بی مورد وبا ند بازی های مخرب ودر حقیقت سم مهلک وعم پیشرفت در عرصه های مختلف وعامل اصلی بیکاری شدیدو بدبختی در این استان شده است دست بر دارید خودتان شاهدید در استان های دیگر این باند بازی ها وجود ندارد می بینیم چه پیشرفت های کرده اند چرا نما یندگان ما همه چه جپ و چه راست فقط کار اصلی ان ها عزل و نصب مدیران است راستی از این کار عامه ای مردم بیکار چه سودی خواهند برد محض رضای خدا دست بر دارید به وضعیت این مردم برسید ولی این حرف غیر ممکن است زیرا سنگ بنای کج این بند بازی که در شهر ما به یک ناهنجاری تبدیل شده است و همه ی بدبختی این شهر همین است بس که از سی سال گذشته شروع شده است و کاری نمی شود کرد نمایند ه ی ما در طو ل این دو سال خدا وکیلی چه کاری انجام داده که قابل گفتن باشد ای مردم تحصیل کرده بیکار فقط شما ضرر می کنید بیدار شوید

  7. ملکی مدیری لایق وتوانمند هستند حقشون بیشتر از این است

  8. جناب اقای رنجبر یکی از نخبه های این دیار میباشند که با درایت کامل جناب اقای ملکی را که شایستگی مدیریت دانشگاه را دارد انتخاب کرداند

  9. جناب اقای رنجبر از حسن انتخاب ریاست دانشگاه ازاد خرم اباد کمال تشکر وقدردانی به عمل می اید

  10. ما کارکنان دانشگاه پیام نور استان لرستان حمایت خود را از اقای ملکی را خواستاریم

    • ننویس ما کارکنان زیرا من و دوستانم از ایشان حمایت نمی کنیم ok

      • شما هم چندتا دوست دارید. احتمالا تازه استخدام شدای نمیدانی که ایشان همکار قدیمی پیام نوریهاست تازه وارد………….

  11. دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه ازاد اسلامی پشتیبانی خودرا از انتخاب شایسته وبه جای اقای ملکی وباتوجه به شناخت از ایشان در مدیریت وسوابق گذشته اعلام می نماییم

  12. با عرض سلام و ادب، من می خواهم به این دوست عزیزم ( آقای نادری ) عرض کنم آیا شما به مکان دانشگاه آزاد کوهدشت تشریف بردید آیا واقعا آب خوردن داره ؛چرا کوهدشت همه چیز را بر اساس مسائل سیاسی در نظر می گیرند .دانشگاه در محلی بدون آب کویر بیایان ؛ نه اینکه در مسیر جاده نه امنیتی برای رفت و آمد دانشجویان و……….. متاسفم برای این نظر . دکتر کجا بود فعلا درس ایشان تمام نشده.در ضمن قطع رجال که نیست

  13. نادری عزیز : بعد از ریاست دوره ملکی انشاء الله با توجه به لیاقت بالای دکتری میرزایی ، او ریس واحد خواهد شد

  14. با سلام
    بنده اعلام می دارم کسی جز آقای دکتر ملکی که فردی مدیر و لایق و دارای سلامت نفس است ، توان مدیریت این مجموعه بزرگ را ندارد ، امیدوارم این مهم اتفاق بیفتد و وضعیت علمی دانشگاه پیشرفت نماید .

  15. ان شااله در جهت پیشرفت علمی دانشگاه هرچه خیر است اتفاق بیفتد و جدای از باند بازی و پارتی بازی و سوء استفاده ، جناب آقای دکتر ملکی بتواند سطح علمی دانشگاه را ارتقا بدهد .
    در این ایام پربرکت قدر آرزومند چنین اتفاقی هستیم .

  16. انتخاب شایسته ای است مطمئن باشید دانشگاه را از این همهمشکلات نجات خواهد داد

  17. همشریان عزیز من الان از یار غربت برایتان مینویسم ونظر شخصی خود من است من در سال ۷۸ دانشجوی پیام نور الشتر بودام زمانی که اقای ملکی ریاست را به عهده داشتند باور کنید مدیریت ایشان حرف نداره دانشگاه را اباد کرد در ان زمان دانشگاه را به رتبه اول رسوند من بیش از پانزده سال ایشان ندیدام چون از کشورم دورم من مطمئن هستم حق ایشان بیشتر از دانشگاه خرم اباد هستش ….به امید موفقیت برای ایشان وتمامی لرستانی های عزیزم..بهی ارمنستان ایروان

  18. ملکی سوابق درخشانی در کارنامه خودشون دارندافتخاریست برای لرها

  19. جناب اقای ملکی بسیجی کامل هستند

  20. ضمن سلام وتبریک به جناب دکتر ملکی بدون شک جنابعالی دراه پیشرفت علمی فرهنگی استان لرستانتلاش خواهید نمود

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.