تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

نماینده مردم خرم آباد در مجلس: پروژه‌های نیمه‎تمام منجر به کاهش بهره‎وری در استان شده است

  • کد خبر : 53209
  • 23 تیر 1393 - 9:57

  نماینده مردم خرم آباد در مجلس گفت: پروژه‌های نیمه‎تمام منجر به کاهش بهره‎وری در استان شده است. به گزارش میرملاس به نقل از ایسنا، دکتر ایرج عبدی افزود: پروژه‎ها و موضوعات تعیین تکلیف نشده در استان زیاد داریم. وی بیان کرد: امروز به جای اینکه کلنگی بزنیم و پروژه‌ای به مجموعه پروژه‌های استان افزوده […]

 

نماینده مردم خرم آباد در مجلس گفت: پروژه‌های نیمه‎تمام منجر به کاهش بهره‎وری در استان شده است.

به گزارش میرملاس به نقل از ایسنا، دکتر ایرج عبدی افزود: پروژه‎ها و موضوعات تعیین تکلیف نشده در استان زیاد داریم.

وی بیان کرد: امروز به جای اینکه کلنگی بزنیم و پروژه‌ای به مجموعه پروژه‌های استان افزوده و شاهد کاهش بهره وری باشیم انرژی خود را برای تکمیل پروژه‌های نیمه‎تمام استان گذاشتیم.

وی با بیان اینکه فضای خوبی در استان برای تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه‎تمام ایجاد شده است، تصریح کرد: وجود پروژه‌های نیمه‎تمام نه تنها منجر به پایین آمدن گردش مالی استان شده بلکه بهره وری را نیز در استان کاهش داده است و علاوه بر کاهش رونق اقتصادی منجر به رکود نیز شده است.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کارخانه سیمان خرم‎آباد، کشت و صنعت، هتل صخره‌ای و…. ازجمله پروژه‌های نیمه‎تمام استان است که باید به سرانجام برسد.

وی اضافه کرد: مجوز دانشگاه داروسازی استان تعیین تکلیف شده و این امر به خوبی جواب خواهد داد.

عبدی گفت: بیمارستان الیگودرز، دورود، بروجرد و جایگزین شهدای عشایر با توجه به منابع دولتی در دستور کارهستند و به ترتیب اولویت تعیین تکلیف خواهند شد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=53209

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. امسال زمستان سختی در راه است
    ——————————————————————————–

    متن حکایت

    پائیز بود و سرخپوست ها
    از رئیس جدید قبیله پرسیدند که زمستان پیش رو سرد خواهد بود یا نه. از آنجایی که رئیس جدید از نسل جامعه مدرن بود از اسرار قدیمی سرخپوست ها چیزی نیاموخته بود. او با نگاه به آسمان نمی توانست تشخیص دهد زمستان چگونه خواهد بود. بنابراین برای اینکه جانب احتیاط را رعایت کند به افراد قبیله گفت که زمستان امسال سرد خواهد بود و آنان باید هیزم جمع کنند.

    چند روز بعد ایده ای به نظرش رسید. به مرکز تلفن رفت و با اداره هواشناسی تماس گرفت و پرسید: «آیا زمستان امسال سرد خواهد بود؟»

    کارشناس هواشناسی پاسخ داد: «به نظر می رسد این زمستان واقعاً سرد باشد.»

    رئیس جدید به قبیله برگشت و به افرادش گفت که هیزم بیشتری انبار کنند. یک هفته بعد دوباره از مرکز هواشناسی پرسید: «آیا هنوز فکر می کنید که زمستان سردی پیش رو داریم؟»

    کارشناس جواب داد: «بله، زمستان خیلی سردی خواهد بود.»

    رئیس دوباره به قبیله برگشت و به افراد قبیله دستور داد که هر تکه هیزمی که می بینند جمع کنند. هفته بعد از آن دوباره از اداره هواشناسی پرسید: «آیا شما کاملاً مطمئن هستید که زمستان امسال خیلی سرد خواهد بود؟»

    کارشناس جواب داد: «قطعاً و به نظر می رسد زمستان امسال یکی از سردترین زمستان هایی باشد که این منطقه به خود دیده است.»

    رئیس قبیله پرسید: «شما چطور می توانید این قدر مطمئن باشید؟»

    کارشناس هواشناسی جواب داد: «چون سرخپوست ها دیوانه وار در حال جمع آوری هیزم هستند.»

    ——————————————————————————–

    شرح حکایت
    مدیران ناکارآمد به دلیل نداشتن دانش و تخصص لازم، مغرور بودن و خودخواهی، منفعت طلبی شخصی، انحصارطلبی و فراهم نکردن نظام های اطلاعاتی و تصمیم گیری مناسب، در بیشتر موارد مرتکب تصمیم های اشتباه و نابخردانه و شاید هم مغرضانه می شوند که هزینه های زیادی را به مجموعه تحت مدیریت آنان وارد می کند. اگر تصمیم های نادرست این گونه مدیران آغازگر چرخه معیوبی نیز باشد در این صورت اثرات منفی و مخرب این تصمیم ها بیشتر و بیشتر خواهد شد تا حدی که می تواند به بحران و یا نابودی سیستم منجر شود.
    جناب دکتر خدمت شما عرض کنم :
    در بیان این مطلب کاهش بهره وری ، حضرتعالی و هر کس دیگری این را از سیمای فقرزده استان میتوان به عینه تشخیص داد و شما بعنوان وکیل و مدافع قانونی مردم احقاق حق نمایید

    کلیدواژه‌ها : چرخه معیوب ؛ تصمیم گیری ؛ منابع اطلاعات

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.