تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
3

وضعیت مبهم رئیس دانشگاه آزاد خرم‎آباد؛ آقامحمدی: برای رنجبر متأسفم!

  • کد خبر : 53215
  • 23 تیر 1393 - 10:19

  رئیس مجمع نمایندگان لرستان از وضعیت نامناسب دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‎آباد به شدت انتقاد کرد. به گزارش میرملاس به نقل از ایسنا، ابراهیم آقامحمدی با اشاره به اختلاف‎نظر برای انتخاب رئیس دانشگاه آزاد خرم‎آباد تصریح کرد: متأسفانه آقایان بدون مشورت با نماینده ولی‎فقیه در استان، نمایندگان مجلس و بقیه مسئولان دست به کارهایی […]

 

رئیس مجمع نمایندگان لرستان از وضعیت نامناسب دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‎آباد به شدت انتقاد کرد.

به گزارش میرملاس به نقل از ایسنا، ابراهیم آقامحمدی با اشاره به اختلاف‎نظر برای انتخاب رئیس دانشگاه آزاد خرم‎آباد تصریح کرد: متأسفانه آقایان بدون مشورت با نماینده ولی‎فقیه در استان، نمایندگان مجلس و بقیه مسئولان دست به کارهایی می‎زنند که الان به بحران تبدیل شده است.
وی تصریح کرد: آقایان با هر کسی رابطه دارند، آن را به‎عنوان رئیس دانشگاه منصوب می‎کنند. آقای رنجبر نماینده تام‌الاختیار ریاست دانشگاه آزاد در هیأت امنا دانشگاه‌های آزاد همدان، لرستان و مرکزی بد عمل کرده و الان هم پاسخگو نیست.
آقامحمدی تأکید کرد: بدون بررسی، تحقیق، مشورت و… کسی را انتخاب می‎کنند و بعد می‎بینند که نمی‎شود شخص موردنظر رئیس شود. اگر با افراد خیرخواه دانشگاه مشورت می‎کردند بدون شک این مشکل پیش نمی‎آمد.
نماینده مردم خرم‎آباد و دوره‎ چگنی با بیان اینکه آقایان به فکر دانشگاه آزاد نیستند، اضافه کرد: دانشگاه آزاد واحد خرم‎آباد در حال درجا زدن و عقب‎گرد است و متأسفانه هیچ نقطه امیدبخشی در این دانشگاه مشاهده نمی‎شود. حجت‎الاسلام جمالزاده را از دانشگاه آزاد بوشهر می‎آورند و هفته‎ای دو روز به خرم‎آباد می‎آید. خب این به ضرر دانشگاه است.
وی با بیان اینکه برای رنجبر متأسفم که این‎گونه برای دانشگاه مرکز لرستان تصمیم می‎گیرد، گفت: امروز با آقای عسگری معاون پارلمانی دانشگاه آزاد صحبت کردم و گفتم کسی را بگذارید که به نفع دانشگاه باشد. دانشگاه آزاد بد عمل می‎کند و اگر این روند ادامه داشته باشد از وزیر سوال می‎کنیم و باید در مجلس پاسخگو باشد.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=53215

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 43در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۴۲
  1. پاهای خارج از کادر
    ——————————————————————————–
    حکایتهای مدیریتی

    متن حکایت

    ریچارد زالتمن مانند خیلی از عکاسان پیش از خود، به مناطق مختلف جهان سفر می کرد تا از مردم و فرهنگ و زندگیشان عکس بگیرد.

    یک روز صبح که در یکی از روستاهای دورافتاده کشور بوتان قدم می زد تا عکسهایی بگیرد، ناگهان ایده ای به نظرش رسید. او دوربین را در جایی مستقر می کرد و از روستاییان می خواست از آنچه به نظرشان ارجحیت دارد که به دیگران درباره خودشان نشان دهند، عکس بگیرند.

    بعد از اینکه زالتمن عکسهای گرفته شده را ظاهر کرد متوجه شد در بیشتر عکسها، پاهای مردم حدوداً از ناحیه مچ به پایین خارج از کادرند و در عکس نیافتاده اند.

    زالتمن می گوید: «ابتدا فکر کردم که روستاییان در تنظیم کادر دقت نکرده اند. اما بعداً معلوم شد پابرهنگی نشانه ای از فقر است. اگر چه در آن روستا همه پابرهنه بودند اما مردم روستا می خواستند آن را پنهان کنند؛ پیام مهمی برای گرفتن.»

    ——————————————————————————–

    شرح حکایت
    برای شناخت افراد و سازمان ها به انتخابهای آنان توجه دقیق داشته باشید. سازمان و کارکنان آن به عنوان سیستم های پیچیده از خود رفتاری ناشی از انتخابهایشان بروز می دهند که نشانه های دقیقی از ویژگیهای آنان را با خود به همراه دارند. این نشانه ها صرفنظر از اینکه هدف تظاهر یا پنهان کاری داشته باشند خصوصیاتی از رفتار و فرهنگ سازمانی آنها را بیان می کند. در برخی موارد ممکن است افراد و سازمان به هر دلیلی قادر به بیان صحیح و علمی ویژگیهای خود نباشند اما وقتی در موضوعات مختلف برای انتخاب آزاد گذاشته شوند رفتار و انتخابهایی خواهند داشت که به صورت غیرمستقیم بیانگر خصوصیات آنها خواهند بود. برای شناخت افراد و سازمان ها به انتخابهای آنان توجه دقیق داشته باشید و به آنها حق انتخاب دهید.

    کلیدواژه‌ها : فرهنگ سازمانی ؛ رفتار سازمانی ؛ تحلیل سیستم

  2. با سلام
    در قانون انتصابات دانشگاه ازاد اسلامی که مبتنی بر مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی می باشد استعلام از افراد مدنظر آقای آقامحمدی پیش بینی نشده است و انتصاب جدید کاملا قانونی می باشد.

  3. اقای نما ینده شما که باید حافظ وناظر اجرای قانون باشید در کجای قانون آمده که برای نصب ریس دانشگاه باید این همه نظر خواهی و کسب اجازه بشه . ثا نیا گزینه مد نظر سازمان دانشگاه که از چهره های پیش کسوت ومدیری با تجربه و دلسوز و رزمنده زمان جنگ دکتری علوم قرآن است چه کسری دارد . از کجای قضیه نارحتید ؟

    • آقای نماینده شاید دغدغه شهرش را داشته باشد شما از کجای قضیه ناراحتید نکنه دکتر ملکی قول و قراری با شما داره یا نکنه خود دکتر ملکی هستی بلا با اسم ناشناس اومدی. اینطوری ازش تعریف کردی که سازمان دانشگاه فکر کرده ملکی یکی از نوابغ است.

      • جناب نا پاسخ آقای نماینده چرا دغدغه هایی مهمتر از رئیس یک دانشگاه ندارند فقر وبیکاری در شهرستان خرم اباد که این آ قا نمایندشه بیداد میکنه ما که در دوران نمایندگی این آقای آقا محمدی نه حرفی که به دل بنشیند ونه عمل نیکی از این آقا ندیدیم امید وارم در لرستان همچون استانهای دیگر ایران اسلامیمان شایسته سالاری حاکم بشه با تشکر از میرملاس به عنوان یک رسانه بی طرف یا علی

  4. بسمه تعالی
    از آقای آقا محمدی نماینده خرم آباد انتظار اظهار نظرهای غیر کارشناسی و قبیله ای نیست ایشان بر چه مبنایی اظهار می دارد که گزینه پیشنهادی بدون کارشناسی بوده است .جناب اقای ملکی یکی از اساتید بسیار با تجربه در امر مدیریت دانشگاهی می باشند و مورد وثوق بسیاری از کارکنان و اساتید دانشگاه می باشد و ما از ایشان حمایت قاطع خود را اعلام می داریم

    • آقا حمزه غیر کاشناسی بوده و هست آقای آقامحمدی به نظرم درست مصاحبه کرده اند …

  5. باسلام این آقای دکتر رنجبر که شما میفرمایید چهره ماندگار علمی این مملکت واستاد تمام رشته برق ازبهترین دانشگاههای امریکاست وافتخار لرستان است .چرا با مفاخر خودمان اینگونه برخورد کنیم

  6. این اقای دکتر ملکی که رییس واحد خرم اباد شده اند مگر از رزمندگان وبسیجیان قدیمی استان نیستند مگر مدیر نمونه نیستند مگر استاد تمام وقت دانشگاه ونویسنده برتر استان نیستند…الله اعلم

  7. تو دیگه چرا .نماینده مردم چرا از هر چیزی خبر نداری>خواهشا دنبال پروژه های نیمه تمومت را بگیر؟

  8. جناب آقای آقا محمدی
    جمالزاده همواره در سفر است و بروجرد همواره کار میکند بزودی دانشگاه خرم اباد زیر مجموعه بروجرد میشود

  9. شایسته است نمایندگان محترم بیشتربه فکرمشکلات اقتصادی استان وبیکاری بجه های لرستان باشند نه عزل و نصب ها

  10. باسلام انصافا جهت ایند دانشگاه آزاد خرم آباد پیگیری لازم انجام شودکه اقای رنجبر را برکنار کنید چون کلابه ضررواحد خرم آباد کار می کند

  11. به استناد قانون اساسی نماینده حق دارد در تمام امور داخلی و خارجی کشور اظهار نظر کند

  12. آیا شما از دانشگاه آزاد چیزی از دانشگاه آزاد می دانید؟
    یا الان بحث رای است؟
    آیا شما دکتر ملکی را می شناسید؟
    آیا اورا از نزدیک دیده اید؟
    آیا تجربیات ایشان را می دانید؟
    آیا تا الان با اساتید دانشگاه جلسه ای داشته اید به غیر از زمان انتخابات؟
    آیا مطمئن هستید دکتر رنجبر اشتباه کرده؟ آیا حق ایشان نیست انتخاب رئیس واحد زیر نظر خودش؟آیا شما حاضر به این که کوچکترین عضو کادر اداری شما را دکتر رنجبر انتخاب کند هستید؟۱۰۰%که نه چون حق شما است
    آیامطمئن هستید دکتر جمالزاده هفته ای ۲روز سر کار می آید؟آیا تهمت نمی زنید؟
    دنیای دیگری هم هست.
    یا حق

  13. جناب اقای ملگی یکی از مدیران موفق وتوانمند این استان میباشد ایشان در زمان مدیریت دانشگاه پیام نور الشتر خدمات ارزشمندی برای این دانشگاه داشته ودر زمان مدیریت اقای ملکی به عنوان دانشگاه برتر منطقه هفت (ایلام خوزستان لرستان)برگزیده شد

  14. ما کارکنان دانشگاه پیام نور الشتر با توجه سوابق درخشان اقای دکتر یدالله ملکی که شخصی توانمند اگاه وانقلابی می باشند پشتیبانی خود را اعلام می نمایم

  15. ما اساتید دانشگاه خرم اباد حمایت خود را از اقای ملکی که شخصی بسیجی ومدیری توانمند می باشد حمایت می نماییم

  16. جناب آقای ملکی از اساتید برجسته دانشگاه و صد البته شخصی انقلابی و رزمنده هستند
    هیچ مشکلی برای ریاست دانشگاه ازاد خرم اباد ندارد
    نماینده محترم هم به فکر اشتغال حوزه اش باشد بهتر است

    • جناب ملکی به نظرم برای ریاست مناسب نیست البته برای عده ای خاص و زرنگ شاید خوب باشد

  17. ملکی آدمی شیک پوش می باشد و با توجه به آخرین اخبار هفته آینده از طرف عالیترین نماینده دکتر میرزاده معارفه خواهد شد

  18. برخی از اساتیدی که با تعصب بی جا از آقای دکتر ملکی دفاع نموده اند را به شخصه می شناسم از این عزیزان انتظار بینش و انصاف بیشتری می رفت. ببینید عزیزان واقعیت آن است که کسی باید در رأس مدیریت ارشد دانشگاه آزاد اسلامی قرار بگیرد که علاوه بر توان علمی، صلاحیت اخلاقی و دینی را نیز داشته باشد. که بنا به شواهد و قراین موجود متأسفانه آقای دکتر ملکی نمی توانند در این منصب قرار بگیرند. ای کاش در این شهرستان ما بجای توجه به منافع حزبی و شخصی به فکر منافع عموم مردم باشیم.

  19. با سلام و عرض احترام خدمت همه اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد

    کسانی که دارن از وضعیت فعلی دانشگاه تعریف و تمجید میکنند واقعا چشم و گوش خود را بسته اند …….

    به جرات می توان گفت بیشتر از ۷۰ درصد دانشجویان از خدمات دانشگاه از جمله “”وضعیت نابسامان ایاب وذهاب و تاکسی های درب دانشگاه — وضیعت سایت — وضیعت سلف سرویس و خیلی موارد دیگر…… “” به شدت ناراضی هستند .

    بنده با گوش های خودم شنیدم که دکتر جمال زاده فرمود سرویس های (اتوبوس) دانشگاه همه دارای سیستم گرمایشی و سرمایشی هستند ولی کجاست ؟؟؟؟؟ از حق نگذریم بجز ۲ یا نهایتا ۳ دستگاه بقیه هیچ سیستم گرمایشی و سرمایشی ندارند …….
    هر خط واحد حدود ۱۰۰ نفر در هر سرویس رفت یا برگشت سوار میکند آیا این حق دانشجویان دانشــــــــــگاه آزاد است ؟؟؟؟؟؟؟؟
    موارد مذکور از کوچکترین مشکلات دانشگاه ماست که به راحتی می توان آنرا حل کرد ولی متاسفانه…….

  20. اقای اقامحمدی وقتی مکه بودی اینا نصب شدن .کعبه همینجاست….

  21. شاید شیک پوشی می تواند حجابی بر برخی ویژگی های فردی ومدیریتی باشد

  22. ملاک اساتید مدعو دانشگاه آزاد احتمالا ارتباطات موقت و ترمی است نه ارتباط روزانه و کار اداری – آموزشی

  23. روی چه اصل اداری – آموزشی وبا چه شناخت مستقیمی اظهار نظر دانشگاه پیام نور الشتر انجام پذیرفته است.احتمالا چون که پشت بام خانه ی ما حیات خانه همسایه است.

  24. آقای فولادوند چرا فکر می کنید نظر نماینده مردم به عنوان مدافع مردم و ردگیری اثرات عملکرد انتصابات مسئولان خارج از ضوابط وامور نمایندگان است.

  25. باور کنید من شخصا ایشان میشناسم مدیریت موفقی در کارنامه خود دارد همه میدانید چاپلوس نیست یهترین امتیاز با توجه به این دوره…..

  26. اساتید محترم دانشگاه قدر انتخاب ملکی را بدانید گذشت زمان همه چیز را برای شما ای که دنبال پیشرفت هستید خواهید فهمید……….

  27. تو را خدا اقامحمدی چقدر ساز مخالف میزنی اینقدر مخالفت میکنی که خارج از استان مدیر میاد ایراد نگیر استاد موفقی هستش

  28. درد را باید از کسایی که در دانشگاه ازاد هستند پرسید
    این آقا هم با حاج آقا جمالزاده که کلی ازش تعریف و تمجید شد هیچ فرقی ندارد این هم مانند بقیه مدیران ارشد این شهرستان تو زرد از آب در میایید
    از ساده ترین مشکلات که بالاتر ذکر کرد یک دوست همان سرویس ایاب و ذهاب است………………….

  29. مراحل انتصاب روسای دانشگاه های کشور .ابتدا از ۴منبع استانی تایید صلاحیت شده .سپس در ۲کمیسیون شورای عالی انقلاب فرهنگی به مدت ۳هفته مورد برسی مجدد قرار گرفته نهایتا ابلاغ شخص زره میشود..حال بزار آقای آقا محمدی هرچه دل تنگش می خواد بگه.

  30. تجربه ثابت کرده حق با آقامحمدی است
    آقای ملکی هم از اساتید الشتری خوب هستند اما بهتر است ریاست از بین ۳ گزینه دوستی،زهره ای،سپهوند باشد

  31. گور پدر خرت آقا آزاد بدبخت که فقط نظرات عده ای اجرای شده و دشمن خرم آباد را به عنوان نظر چاپ مى کنی خیلی خری

    • نمی دانم که هستی ناشناس اما توهینی که کردی لایق خودته که البته به نظرم تو زندگیت زیاد توهین و تحقیر شدی آقای ازاد بخت شما ناراحت نشو در کارشما برخوردن با چنین آدمایی عادیست.

  32. ما اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد خرم آباد از جناب آقای دکتر ملکی بخاطر مدیریت قاطع و توانمندشان ورسیدگی به وضع نابسامان دانشکده ادبیات وتغییرات بجا و شایسته صمیمانه تشکر و قدردانی می نماییم.با آرزوی توفیق روزافزون برای ایشان

  33. سلام این دانشگاه ازاد فقط ایاب ذهابش خوبه خرابش نکنید لطفا به جای این کارا به نکات اصلی دانشگاه بپردازید ممنون میشیم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.