- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

وضعیت مبهم رئیس دانشگاه آزاد خرم‎آباد؛ آقامحمدی: برای رنجبر متأسفم!

 

رئیس مجمع نمایندگان لرستان از وضعیت نامناسب دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‎آباد به شدت انتقاد کرد.

به گزارش میرملاس به نقل از ایسنا، ابراهیم آقامحمدی با اشاره به اختلاف‎نظر برای انتخاب رئیس دانشگاه آزاد خرم‎آباد تصریح کرد: متأسفانه آقایان بدون مشورت با نماینده ولی‎فقیه در استان، نمایندگان مجلس و بقیه مسئولان دست به کارهایی می‎زنند که الان به بحران تبدیل شده است.
وی تصریح کرد: آقایان با هر کسی رابطه دارند، آن را به‎عنوان رئیس دانشگاه منصوب می‎کنند. آقای رنجبر نماینده تام‌الاختیار ریاست دانشگاه آزاد در هیأت امنا دانشگاه‌های آزاد همدان، لرستان و مرکزی بد عمل کرده و الان هم پاسخگو نیست.
آقامحمدی تأکید کرد: بدون بررسی، تحقیق، مشورت و… کسی را انتخاب می‎کنند و بعد می‎بینند که نمی‎شود شخص موردنظر رئیس شود. اگر با افراد خیرخواه دانشگاه مشورت می‎کردند بدون شک این مشکل پیش نمی‎آمد.
نماینده مردم خرم‎آباد و دوره‎ چگنی با بیان اینکه آقایان به فکر دانشگاه آزاد نیستند، اضافه کرد: دانشگاه آزاد واحد خرم‎آباد در حال درجا زدن و عقب‎گرد است و متأسفانه هیچ نقطه امیدبخشی در این دانشگاه مشاهده نمی‎شود. حجت‎الاسلام جمالزاده را از دانشگاه آزاد بوشهر می‎آورند و هفته‎ای دو روز به خرم‎آباد می‎آید. خب این به ضرر دانشگاه است.
وی با بیان اینکه برای رنجبر متأسفم که این‎گونه برای دانشگاه مرکز لرستان تصمیم می‎گیرد، گفت: امروز با آقای عسگری معاون پارلمانی دانشگاه آزاد صحبت کردم و گفتم کسی را بگذارید که به نفع دانشگاه باشد. دانشگاه آزاد بد عمل می‎کند و اگر این روند ادامه داشته باشد از وزیر سوال می‎کنیم و باید در مجلس پاسخگو باشد.