تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
14

حمزه فیضی پور مدیر آموزش و پرورش کوهنانی شد

  • کد خبر : 53295
  • 25 تیر 1393 - 8:10

    مدیر کل آموزش و پرورش لرستان طی حکمی ریاست آموزش و پرورش منطقه کوهنانی را منصوب کرد. به  گزارش میرملاس نیوز ؛ گودرز کریمی فر در این حکم ضمن تقدیر از زحمات فریدون سوری مدیر سابق ، حمزه فیضی پور را به عنوان ریاست جدید آموزش و پرورش منطقه کوهنانی منصوب کرد. مراسم […]

666776

 

 

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان طی حکمی ریاست آموزش و پرورش منطقه کوهنانی را منصوب کرد.

به  گزارش میرملاس نیوز ؛ گودرز کریمی فر در این حکم ضمن تقدیر از زحمات فریدون سوری مدیر سابق ، حمزه فیضی پور را به عنوان ریاست جدید آموزش و پرورش منطقه کوهنانی منصوب کرد.

مراسم تودیع و معارفه ساعت ۱۵ امروز در محل بخشداری  کوهنانی  با حضور یوسفوند معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان برگزار می شود.

گفتنی است فیضی پور فرهنگی ، رییس شورای شهر کوهنانی ، مدرس دانشگاههای کوهدشت ، دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته ی جامعه شناسی و از نیروهای اصلاح طلب شهرستان می باشند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=53295

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 105در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۰۵
  1. باسلام وضمن تبریک به اقای فیضی لطفا”اصلاح نمایید کوهنانی نه در طرهان

  2. به برادرارجمند آقای فیضی پور تبریک می گویم .وازآقای کریمی فر نیزتشکر می شود امیدوارم این روند تغییرات ادامه داشته باشد.

  3. پس کی نوبت رومشگان وکوهدشت می شود
    به نظر می رسد ارام ارام فضای سیاسی کوهدشت شففاف تر می شود با روی کار امدن نیروهای اصلاح طلب شهرستان در اموزش وپرورش طرحان وکوهنانی اکنون نوبت رومشگان است که پاذل اتفاقات سیاسی شهرستان کامل شود.بدیهی است اصلاح طلبان شهرستان دیگر مانند دور گذشته مجلس مجبور نیستند که بین اصول گرایان تقسیم شوند بلکه با یک کاندید مقتد به نام ع – ک که در معاونت استانداری مشغول به خدمت می باشد جان تازه ای خواهند گرفت .
    اصول گرایان هم بین سه جریان قبادی – امامی وملکشاهی وشاید اخیرا اقای ملکی راد تقسیم خواهند شد .به هر حال از هم کنون باید گفت که اینده شهرستان در دست نیروهای طرفدار دولت می باشد
    فقط اقای کریمی لطفا سریعتر کوهدشت ورومشگان را عوض کنید که خودت بهتر می دانی اوضاع چگونه است

    • حرفهای بی اساس. پازل خود ساخته…..
      ملکشاهی هرگز نگفته که اصولگراست او همیشه گفته مستقل است.
      مردم همیشه ملکشاهی را میخاهند چون از چپ و راست خسته اند…
      در آخر از میرملاس میخاهم بی طرف باشد.لطفا

  4. به امید سربلندی و موفقیت جنابعالی در این پست و در تمام مراحل زندگی .شاد زی مهر افزون

  5. جناب آقای فیضی ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای شما امیدواریم امیدواریم:
    ۱-نظم و عدالت را به آموزش و پرورش برگردانید۲- از نیروهای متعهد و متخصص استفاده نمایید که موجب ایجاد انگیزه برای معلمین این منطقه شوند نه مثل سابق سوهان روح و انگیزه باشند.۳- در این سالها هیچ توجه به آموزش نشده و انگیزه ی کسانی که دلسوز منطقه بوده است از بین رفته امیدواریم با احترام به جایگاه و منزلت همکاران این انگیزه از دست رفته را بر گردانید ۴- همه نیروهای تلاشگر در عرصه آموزش و پرورش چه بومی چه غیر بومی را به یک چشم بنگرید ۵- به افراد سودجو و منفعت طلب و هزار رنگ مجال ندهید کارهای آموزش و پرورش را در دست بگیرند۶- امیدوارم در پناه حق شاهد موفقیت های شما و معلمان این منطقه باشیم و گامی به سوی پیشرفت دانش آموزان این منطقه بردارید.۷-به فرموده مولا علی:باید که محبوبترین کارها در نزد تو، کارهایی باشد که با میانه‌روی سازگارتر بود و با عدالت دم سازتر و خشنودی رعیت را در پی داشته باشد زیرا خشم توده‌های مردم، خشنودی نزدیکان را زیر پای بسپرد و حال آنکه، خشم نزدیکان اگر توده‌های مردم از تو خشنود باشند، ناچیز گردد.

  6. تبریک میگم به آقای فیضی پور که از نیروهای بومی اون منطقه هستن. خوشحالم که مدیریت کسی که شایستگی این مسند رو نداشتند به پایان رسید. به امید موفقیت برای آرمانهای اصلاح طلبان

  7. انتصاب مسرت بخش شما برادر ارزشی ، مؤمن و متعهدو اصلاح طلب در منصب ریاست اداره آموزش و پرورش کوهنانی بشارت دهنده محیطی پویا و سرشار از شور و نشاط و نوید بخش افزایش فضای دانش و بینش در کالبد همه علاقمندان به این منطقه گردیده است.
    ازدرگاه ایزدمنان عزت، سربلندی و توفیقات همه خدمتگزاران به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسالت دارم و برای جناب عالی مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی این اداره تمنا دارد.

  8. برادرارجمند و گرامی جناب آقای فیضی پور انتخاب شایسته وبحق جنابعالی رابه عنوان سرپرست
    اداره آموزش وپرورش منطقه کونانی تبریک گفته واز خداوندمنان برای شما وتمام خدمتگزاران راستین ملت ایران توفیق آرزو مندم

  9. برادر فیضی پور انتصاب جنابعالی را به عنوان ریاست آموزش و پرورش کوهنانی تبریک عرض میکنیم . موفق باشی خدایا چنان کن سر انجام کار تو خوشنود باشی و ما رستگار

  10. با سابقه خوبی که از آقای فیضی پور می شناسم مطمنم که باعث پیشرفت علمی و ارتقا آموزش در آن منطقه می شود امیدوارم در تمام مراحل زندگیتان موفق باشی

  11. خدا را شاکریم بعد از مدت ها شاهد اتفاق مبارکی بودیم یک نفر بومی دلسوز منطقه به این سمت منصوب گردید واین اتفاق را به فال نیک می گیریم تا انشاء الله شاهد تغییرات مثبت فرهنگی در سطح منطقه باشیم البته این میسر نمی شود الا با همکاری کلیه فرهنگیان منطقه کونانی .بنده هم به عنوان یک فرهنگی به آقای فیضی تبریک گفته واز خداوند متعال برای ایشان توفیق روزافزون خواستارم

  12. با تبریک به برادر گرامی جناب آقای فیضی پور
    امید آنکه در فرصت به دست آمده منشأ خدماتی باشید که نامی نیک و خاطراتی خوش از جنابعالی در ذهن همشهریان عزیز باقی بماند .
    ان شاء الله

  13. تبریک به مدیرکل محترم آقای کریمی فر و حاج فرج الله مومنی عزیز به خاطرانتخاب بجا شایسته ای که داشتند

  14. با سلام به مردم شریف کوهنانی و مدیر کل محترم بابت این انتخاب تبریک می گویم. بالاخره بعد از سالها حق به حقدار رسید. برای آقای فیضی پور هم ضمن تبریک آرزوی موفقیت می کنم. ان شاءالله با تدبیر و پشتکار و به کارگیری نیروهای کارآمد و صالح و مومن در جهت رفع مشکلات منطقه منشا خیر خواهند بود.

  15. با عرض تبریک خدمت استاد گرامی و دوست شفیقم جناب آقای فیضی پور ،از ایزد متعال موفقیت و بهروزی را برایتان آرزومندم .هرچند میدانم بنا به تکلیف و ادای دین مسولیت تقبل کرده اید.

  16. باسلام وصد درود

    انتخاب شایسته و بحق آقای فیضی را به جامعه فرهنگیان وبه خصوص ایشان تبریک عرض می کنم ان شا… باتعامل وتامل بتوانند این وظیفه ی بس خطیر را با گامهای استوار به سرانجام برسانند.

    بشری اذاالسلامه حلت بذی سلم لله حمد معترف غایه النعم

  17. استاد ارجمند جناب آقاى فیضى پور

    با کمال مسرت انتصاب شایسته حضرتعالی را به عنوان مدیر آموزش و پرورش کوهنانى، که بحق از سرمایه های ارزشمند شهرستان می باشید، صمیمانه تبریک عرض نموده، رجای واثق داریم که این انتخاب سرآغاز راهی پر امید به سمت دستیابی به قله های رفیع توسعه آن مرکز بوده و نوید بخش نشاط و تحرک فرهنگى و آموزشی شهر کوهنانى خواهد بود. موفقیت و سربلندی شما را از درگاه باریتعالی مسالت می نماییم.

  18. اقای ملکشاهی متاسفم که در اینده نه رای اصلاح طلبان را داری نه اصولگریان ….چه فکری خواهید کرد؟؟؟؟؟؟؟؟

  19. با سلام
    انتخاب وانتصاب بجا وبحق جناب آقای حمزه فیضی پور که از نیروهای ارزشی وخدوم بخش وشهرستان واستان می باشندبه ایشان وفرهنگیان بخش کونانی تبریک عرض می نمایم انشالله موفق وموید باشند

  20. جناب دکتر کریمی به خوبی میدانید نو گرایی وتغییر وتحول خصو صا” در آموزش وپرورش امی امری مسلم وخوشایند است اما باوجود نیروهای قوی وشجاع ومعتهد در ستاد دکتر روحانی که اکثرا فرهنگی بودند تا به حال در شهرستان دلفان به بوته فرامو شی سپرده شده است به قول دکتر روحانی خواسته اکثریت برای دولت فرض است.

    سرابی از دلفان

  21. انتصاب شایسته آقای فیضی پور راتبریک می گویم

  22. سلام انتخاب دوست ارجمندومعلم فرهیخته جناب آقای فیضی پورروبه جامعه فرهنگی تبریک ،آرزوی توفیق برایتان ازخداوندمتعال درخدمت گزاری به جامعه فرهیخته فرهنگیان خواستارم

  23. برادرعزیزجناب اقای فیضی پور انتصاب شایسته شمارا که از فرهنگیان فرهیخته ان دیاری را تبریک عرض نموده ار خدای سبحان ارزوی توفیفات روزافزون برای شمارا دارم

    • قابل توجه استاندارمحترم لرستان
      ضمن تبریک به برادر فیضى پور
      به عنوان یه شهروند باخط ومشی اعتدال از آقاى استاندار عزیزومحترم توقع دارم ازتوانمندى وتجارب وسواد ونجابت مثال زدنى برادر مومن وبسیجى که سالهاست براى آموزش وپرورش وسازمان بهزیستی صادقانه خدمت نموده اندبه نحو مطلوب ومقامى که شایسته شخصیت ایشان است استفاده نماید

  24. جناب آقـای دکتـر کـریمی ،مدیرکل پر تلاش و توانمند سازمان آموزش و پرورش استان لرستان
    از حسن اعتماد جناب عالی به فرهنگی فرهیخته جناب آقای حمزه فیضی پور برای تصدی ریاست اداره آموزش و پرورش منطقه کوهنانی کمال امتنـان و تشکر را داریم .
    آرزومند و امیدواریم اقدامات حضرت عالی باعث رضایت فرهنگیان سرافراز و دانش آموزان تلاشگر استان و در امتداد آن مردم گرانقدر شهرستان های کوهدشت و رومشگان و هم چنین موجب تحقق اهداف و شعائر نظام مقدس جمهوری اسلامی و سیاست های دولت کریمه تدبیر و امید درسطح استان باشد.

  25. بر دوست ارجمند و اندیشمندم؛ جناب فیضی عزیز تبریک عرض می کنم. هر کدام از دوستان که جناب فیضی را از نزدیک می شناسند؛ می دانند که ایشان فردی با برنامه و منظم است و هنر خود را در “نرمی سخن” نشان می دهد:
    آدمی مخفی ست در زیر زبان
    این زبان پرده است بر اسرار جان
    و
    سخن نرم گفتن زفرزانگی ست
    درشتی نمودن زدیوانگی ست
    آرزو می کنم وقتی که ایشان از این مسئولیت فارغ می شوند بر اعتبار و عزّتشان افزوده شود. یکی از ویژگی های مثبت ایشان را آزادی از بند “تعلقات” می دانم؛
    غلام همّت آنم که به زیر چرخ کبود
    زهر چه رنگ تعلق پذیرد آزاد است…
    باشد که در این مسئولیت جدید تغییرات مثبتی ایجاد کنند؛ حقیقتاً از بعضی دوستان عزیز هم انتظار می رود که اندازه نگه دارند.
    اندازه نگهدار که اندازه نکوست
    هم لایق دشمن است و هم لایق دوست

  26. ضمن عرض تبریک وخسته نباشید خدمت دوستان ودست اندرکاران وسردبیران سایت وزین وپربار میرملاس نیوز
    این انتصاب شایسته وبه حق را دروهله ای اول به مردم عزیزبخش کونانی بلااخص طیف فرهنگیان زحمت کش که همواره بدون هیچ گونه چشم داشتی با اخلاص به تربیت دانش آموزان این منطقه پرداخته اند( چه اصلاح طلب چه اصولگرا) در وهله ی دوم به مدیرکل محترم استان جناب آقای دکتر کریمی فرکه با اقتدار ودیدی باز بدون توجه به حواشی دست بهاین انتخاب زده اندراتبریک وتهنیت عرض می نمایم. وبرای ایشان آرزوی موفقیت وسربلندی را دارم.

  27. بر همه مبارک است انشا الله! تبریک میگم به دوست ارجمند آقای فیضی و همه نیروهای پاک و تلاشگر آن منطقه.

  28. جناب امرایی انتخاب آقای فیضی کار ملکشاهی نبوده.من هم مثل شما بارها به جناب ملکشاهی به خاطر انتخاب مدیرانش متاسف شدم اما انتخاب آقای فیضی کاملا شایسته و بایسته است مطمئن باش ملکشاهی دخیل نبوده …

  29. با عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای حمزه فیضی پور عزیز

  30. جناب فیضی عزیز دوست و همکار خوبم این مسئولیت رو به شما تبریک میگم و امیدوارم پیروز و سربلند باشی

  31. دوست عزیز جناب آقای فیضی پور این انتصاب را به شما و مردم و فرهنگیان شریف کوهنانی تبریک میگم . ان شاءالله در پناه امام زمان (عج) در ارائه تعلیم و تربیت اسلامی و تعالی فضائل اخلاقی آن دیار موفق و موید باشید. با شناختی که از حضرتعالی دارم یقین دارم ان شاءالله در این راه موفق خواهید بود.

  32. موفق باشید

  33. با عرض تبریک به دوست خوب و پرتلاشم جناب آقای فیضی پور ، امیدوارم که در آزمون بزرگ خدمت به مردم خوب کوهنانی سربلند باشی . البته با شناختی که از جنابعالی داریم و با عنایت خداوند متعال موفق خواهی شد

  34. استاد ارجمند جناب آقای فیضی پور ضمن تبریک ، برای جنابعالی آرزوی موفقیت و سر بلندی همراه با عزت و بهروزی دارم

  35. برادر عزیزم جناب آقای فیضی پور
    مسئولیت خطیر تعلیم وتربیت رسالتی بزرگ است،ضمن آرزوی موفقیت برای جنابعالی در تمام امور زندگی صمیمانه انتصاب شما در پست مدیریت آموزش وپرورش کوهنانی را تبریک عرض می نمایم ،نایب الزیاره خواهم بود انشاءالله

  36. بر دوست ارجمند و توانمندم؛ جناب فیضی عزیز تبریک عرض می کنم و انشاءالله که موفق باشند

  37. استاد فیضی عزیز
    با سلام
    انتخاب شایسته شما را تبریک عرض مینمایم.

  38. باسلام خدمت استادبزرگوارجناب فیضی انتخاب شایسته حضرتعالی راتبریک وامیدوارم که درپستهای بالاترشما راببینیم

  39. برادر عزیز و فرهیخته ،جناب آقای حمزه فیضی پور انتصاب به حق و شایسته شما رابه عنوان مدیر آموزش وپرورش منطقه کوهنانی صمیمانه تبریک وتهنیت عرض مینمایم واز مدیر کل محترم به خاطر حسن انتخابش صمیمانه تقدیر وتشکر دارم

  40. سلام وخسته نباشیدخدمت مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان به خاطر این انتخاب بجا وتبریک به جامعه فرهنگی بخش کونانی

  41. برادر عزیز و ارجمندم جناب آقای حمزه فیضی انتصاب بجا و شایسته شما را به عنوان رئیس اداره آموزش و پرورش کوهنانی تبریک عرض می نمایم

  42. تبریک خدمت آقای فیضی پور وفرهنگیان عزیز

  43. برادر عزیز و فرهیخته ام جناب آقای حمزه فیضی پور انتصاب به حق و شایسته شما را به ریاست اداره آموزش و پرورش منطقه کوهنانی صمیمانه تبریک وتهنیت عرض می نمایم و برایتان آرزوی موفقیت دارم واز مدیر کل محترم آموزش و پرورش استان به خاطر حسن انتخابش تقدیر و تشکر می نمایم

  44. سلام بر همگان
    به نظر من بهترین کار آرزوی موفقیت است و بس چون جوجه رو آخر پاییز می شمارن عزیزان
    که اگر کوچکترین وقعی به باند بازی و واسطه بازی بنهد فاتحه اش خوانده خواهد شد که هر چه مصیبت است از پی این عمل غیراخلاقی است

  45. حرف های ما بسیار است ولیکن ………………….

  46. مهم شاسته سالاری است نه رابطه و واسطه !!!

  47. باعرض تبریک وآرزوی موفقیت به برادر فیضی ،ولی اختیار خود رابه … نده.دین وایمانت پایمال می شود.خداقوت بده استاد

    • باعرض سلام وتشکرازشماکاربرمحترم،حسب قاعده ی «ضع امر اخ علی احسن »همیشه درقضاوت ها نسبت به برادران ایمانی باید جانب حق گویی وانصاف را براساس همان نگهداشتن حرمت ها درنظرداشت ضمن آنکه خانواده های محترم سبزی هیچگونه چشمداشتی نسبت به موضوعی که بیان کردید،نداشته واساسأ احتیاج وانتظاری دراین زمینه ندارندکه کلامی را له یاعلیه کسی بیان کنند

    • با سلام وتشکرازشماکاربرمحترم،حسب قاعده ی «ضع امر اخ علی احسنت »همیشه درقضاوت ها نسبت به برادران ایمانی باید جانب حق گویی وانصاف را براساس همان نگهداشتن حرمت ها درنظرداشت ضمن آنکه خانواده های محترم سبزی هیچگونه چشمداشتی نسبت به موضوعی که بیان کردیدنداشته که کلامی را له یا علیه کسی بیان کنند

    • دوست عزیز همین خانواده سبزی که شما عرض نمودید در دورانی هم که قدرت داشتند هیچ پست و منصبی برای خودشان طلب ننمودند. ضمن اینکه این خانواده اکثرا از خانواده تحصیل کرده و فرهنگی کونانی میباشند بجای اینکه همه امیدوار باشیم از این خانواده ها در سطح منطقه بیشتر داشته باشیم درست نیست با این جور نظرات ناپخته و توهمی قضاوت ناعادلانه داشته باشیم

    • باسلام جناب ناشناس توهین به خانواده ای بزرگ و مذهبی وتحصیل کرده های زیادی تحویل جامعه داده واقعا جای تاسف داره این خانواده بنام صلح بین مردم وکسی کهزحمات زیادی برای آبادانی این شهرکشیده اند.در ضمن من باشناختی ازاین خانواده دارم اصولگرای واقعی میباشن درست نسبت فامیلی با آقای فیضی پور دارن ولی دوتاخط وسیر دارن. اهل دورویی وچاپلوسی نیستن …

    • باسلام خدمت دوست ناشناس وتحصیل.من ازشناختی که ازاین خانواده دارم از ریش سفیدانش تا بچه کوچولوها شون اهل مسجد باایمان باخدا ومردم دار می باشند متاسفانه نمی دانم ازروی چه فکری این کامنت را گذاشتی همشون باتحصیلات بالا منکه باهشون رفت وامد دارم بهشون افتخار میکنم

    • ضمن تبریک به آقای فیضی و تشکر از ایشان و جناب آقای رستمی عزیز که جوابتان را دادند در جواب جنابعالی چند نکته را یادآوری می نمایم[گرچه به قول شاعر جواب… خاموشی است].
      اولا خانواده سبزی به لطف خداوند منان چشمداشتی نه تنها از آقای فیضی بلکه از هیچ کسی ندارند.
      ثانیاً باز هم ضمن احترام به طرز تفکر آقای فیضی خانواده سبزی و ایشان در عین فامیل بودن دارای دو دیدگاه کاملاً متفاوت و متمایز از نظر سیاسی می باشند و لازم نمی دانند مثل شما در کار دیگران دخالت کنند.
      ثالثاً این خانواده این افتخار را دارد که دارای چند خدمتگزار فرهنگی است
      رابعا رسم ادب و نزاکت نیست که در کار دیگران فضولی کنی .

      در پایان از خداوند منان خواستارم در این ماه عزیز امثال شما را به راه راست هدایت فرمایند.

  48. درود بر دوست ارجمند وفر هیخته اقای فیضی پور- انتصاب شما رو به ریاست اموزش وپرورش کوهنانی تبریک می گویم پیروز وسربلند باشید

  49. با سلام و تحیت
    برایتان از درگاه حضرت حق آرزوی ، توفیق سربلندی و عاقبت بخیری دارم .

  50. با سلام و تحیت
    برایتان از درگاه حضرت حق آرزوی توفیق، سربلندی و عاقبت بخیری دارم .

  51. جناب آقای فیضی
    بدینوسیله انتصاب حضرتعالی بعنوان « مدیر آموزش و پرورش بخش کوهنانی » را به شما تبریک عرض نموده ، برایتان موفقیت روزافزون و توفیق خدمتگذاری مستمر را از درگاه ایزد منان خواستارم.

  52. ضمن تقدیر و تشکر از جناب آقای سوری به حمزه عزیز وپرتلاش خستگی ناپذیر تبریک می گم .انشا الله اون مبانی و تئوریهای قشنگی که در سر داری را در عرصه عمل ببینیم. حمزه جان جمله گاندی بزرگ را که حاصل سالها تجربه ناب در ساختار ایدئولو ژیک هند بود راهیچ موقع فراموش نکن که می گفت (( باید ببخشیم ولی فراموش نکنیم)) پس حضرت عالی هم در برابر ناملایمات سالیان گذشته راه تعامل و مدارا و یابه قول مصطفی ملکیان (زیستن اخلاقی) را در پیش بگیر و یادت نره جنابعالی نماینده مشی و مرامی هستی که می گوید (زنده باد مخالف من)

    • دوست عزیز و بزرگوارم جناب آقای جعفری عزیز
      ضمن رعایت ادب و احترام به محضر انورتان، به جهت رعایت امانتداری در بیان سخن بزرگان ،خدمتتان عرض می کنم که جمله “«می‌بخشم اما فراموش نمی‌کنم» این مشهور ترین جمله نلسون ماندلا ست که در ادبیات سیاسی جهان به ضرب المثل بدل شده است؛ همان سخنی که در کاخ باکینگهام بریتانیا (بزرگ‌ترین حامی رژیم آپارتاید وقت آفریقای جنوبی) بر زبان آورد.(یادت باشه یه معذرت خواهی ویژه از نلسون ماندلا بدهکاری) برات آرزوی توفیق دارم.
      حالا که اینجوری شد توجهت را به شعری از احمد شاملو در رثای نلسون ماندلا جلب می نمایم.
      تو آن سوی زمینی در قفسِ سوزانت
      من این سوی:
      و خطِ رابطِ ما فارغ از شایبه زمان است
      کوتاه‌ترین فاصله جهان است.
      زی من به اعتماد دستی دراز کن
      ای همسایه درد.
      مَردَنگی شمعی لرزانی تو در وقاحتِ باد،
      خُنیاگرِ مدیحی ازیادرفته‌ایم ما
      در اُرجوزِه وَهن.
      نه تو تنها
      خوش‌نشینِ نُه‌توی ایثاری
      که عاشقان
      همه
      خویشاوندانند
      تا بیگانه نه انگاری.
      با ما به اعتماد سرودی ساز کن
      ای همسایه درد…
      (سروده احمد شاملو در رثای نلسون ماندلا – از مدایح بی‌صله – ۱۳۶۷)

      • با سلام

        ازتوضیح جنابعالی متشکرم که اصلا ح نمودید ولی بنده حقیر که با آقای جعفری دوست هستیم بارها ایشان این سخن معروف “می بخشم اما فراموش نمی کنم”بارها برای بنده ی حقیر ازماندلانقل کرده است .از عزت نفسی که از ایشان سراغ دارم این اصلاح جابجایی اسم را می پذیرد.از جنابعالی وآقای جعفری متشکرم.

        چگونه سرزخجالت برآورم بر دوست که خدمتی بسزا برنیامد از دستم

      • ممنونم از رصد جان به خاطر یاد آوریتون. و یه معذرت خواهی ویژه از ماندلای فقید

    • جعفری عزیز همه به این جمله باور داریم وجمله بسیار زیبایی است (زنده باد مخالف من)،اما بعضی ها مخالف خودشان هم هستند که انها دیگر تحت پوشش این جمله قرار نمی گیرند به انها باید چی گفت ؟ایا انها باز جایی برای زنده مانندن دارند؟

      • دوستان عزیز شک نکنید ما راهی را نداریم جز اینکه همدیگر را تحمل نماییم . باید این دوران گذار را با مدارا با هم طی کنیم . افتادن در دام کینه ها و خود خواهی ها و…….. افتادن درتسلسل با طلی است که نتیجه اش باز تولید کینه ها وخشونت های فکری است و این یعنی در جا زدنی که هیچ کدام سودی نخوایم برد. پشت سرمان تجربیات گرانبهایی است اگر ……….

  53. سلام خدمت فیضی من روزی از دانشجوی های شما بوده ام و همیشه بهتون افتخار کرده ام واقعا از ته دل بهتون تبریک میگم

  54. فرهنگیان عزیز بهتون تبریک میگم و موفقیت و سربلندی آقای فیضی پور که از دلسوزان نظام و یاران توانمند و ارزشی اصلاحات می باشند رو از خداوند خواستاریم .ای کاش سیستم بهداشت و درمان شهرستان هم مثل شما از دست چاپلوسی و نیرنگ و حقارت و …. نجات پیدا می کرد به امید آن روز

  55. ضمن تبریک به اقای فیضی پور از اقای مدیرکل محترم تقاضا مندیم به فکر کوهدشت باشند ولی اقای ملکشاهی چکار کنند از قدیم گفتن بره کس تو کله کس وا نمی ایسته

  56. انتصاب بجا وشایسته جنابعالی را تبریک گفته وازخداوندمنان موفقیت وسربلندی روزافزونتون را خواهان وخواستارم.

  57. به همین خیال باشید این گزینه را هم اقای ملکشاهی تایید کرده

  58. سلام برادر سوری یک بام دو هوا به هیچ کس نمی دهند

  59. با سلام و تبریک خدمت برادر گرامی جناب فیضی پور ،جامعه فرهنگی به مدیرت افرادی توانمندی چون ایشان برای ورود به عصر دانایی و اطلاعات بیش از پیش نیاز دارد امید اینکه ایشان با توکل بر حضرت دوست و با همت و همکاری فرهنگیان منطقه در سطوح استانی و کشوری مایه ی افتخار شوند که ان شاالله چنین خواهد شد

  60. جناب آقای فیضی پور
    انتصاب جنابعالی بعنوان مدیر آموزش وپرورش منطقه کوهنانی تبریک عرض نموده وامیدوارم با همکاری نیروهای پر توان بومی شاهد موفقیت روز افزون درهمه زمینه ها باشیم

  61. برای آقای فیضی توفیق خدمت خالصانه به مردم شریف کوهنانی را از خداوند منان مسئلت مینمایم.

  62. ازقدیم گفته اندحق به حق دارمیرسد
    انتصاب بحق وشایسته آفاى فیضی پوربرای مدیریت آموزش وپرورش کوهنانی راازصمیم قلب به ایشان وهمکاران فرهنگی آن دیار تبرىک عرض میکنم

  63. با عرض سلام خدمت دوست عزیز و همکارگرامی آقای فیضی پور از درگاه خداوند متعال آرزوی موفقیت وپیروزی
    برایتان دارم

  64. نوید مسرت بخش انتصاب شایسته ی حضرت عالی را به عنوان ریاست آموزش و پرورش منطقه کوهنانی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

  65. اونی که بنام ناشناس اظهار نظر نمودی اگه جرات داشتی اسم خودت می نوشتی همون طور که بی نام ونشانی باش .آقای فیضی پور بخاطر ایمان واخلاص ونیتی که دارن همه مردم دوسش دارن…

  66. انتصاب بجا و شایسته برادر ارزشی حمزه فیضی پور را به سمت ریاست آموزش و پرورش منطقه طرهان تبریک عرض می نمایم با آرزوی توفیق روز افزون

  67. بی صبرانه منتظرقدوم مبارکت بودیم برادربزرگوارفیض پورعزیز خوش هتین.منتظردمیدن روح تازه ای درکالبدآموزش منطقه هستیم.

  68. ذلِکَ فَضْلُ اللَّهِ یُؤْتِیهِ مَنْ یَشاءُ وَ اللَّهُ ذُو الْفَضْلِ الْعَظِیمِ
    جناب آقای حمزه فیضی پور بر خویش فرض می دانم انتصاب شایسته و مدبرانه حضرت عالی را به ریاست آموزش وپرورش صمیمانه تبریک عرض نمایم.رجای واثق دارد حضور شما در این مسئولیت به عنوان خادمی صدیق و ولایتمدار با کوله بار گرانی از تجربه ، نوید بخش نشاط و تحرک برای شهر کونانی و مردم شریفش خواهد بود. ازدرگاه ایزدمنان عزت، سربلندی و توفیقات همه خدمتگزاران به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسالت دارم و برای جناب عالی مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی این بخش تمنا دارم.در جواب اون دوست ناشناسمون هم باید بگم همانطور که از اسمتون پیداست لیاقت اظهارنظر هم نداری وباید ناشناس بمونین.سابقه خدمتی آقای فیضی مشخصه آقای فیضی همیشه به دور از قومیت مداری خدمتگزار بوده اند. شما بهتر است فتنه گری واخته های خود تو اون مغز کوچیکت نگه داری..
    خدایا چنان کن سرانجام کار نو خشنود باشی ومارستگار

  69. آقای فیضی عضو شورای شهر بودین ظاهرا ولی ما که هیچ اصلاح و آبادانی از شورای شهر ندیدیم تاکید میکنم ندیدیم چون بالاخره باید ببینیم مسئولان چه میکنن سعی کنید در این سمت هم فقط نام نباشید

    • جدی میگی ندیدی ؟؟؟؟واقعا ندیدی؟؟؟؟
      خوب دوست عزیزچندمورد عرض میکنم تا خوب متوجه شوی که فیض پور عزیز وبزرگوار طی این مدت کوتاهی که به عنوان شورا انتخاب گردیده چه اقدامات وپیگیریهای مطلوبی داشته اند؟؟؟

      ۱-پیگیریها و رفت و آمدهای مکرر ایشان در جهت انتقال اورژانس ۱۱۵ومستقرکردن اورژانس ۱۱۵در ۳ماه بعد عضویت درشوراشهر
      ۲-تلاش های وصف ناپذیر ایشان درجهت مستقر کردن شعبه دادگستری ونقش کلیدی ایشان در تملک ساختمان و زمین برای این اداره .
      ۳- تلاش های جدی ایشان در جهت جلوگیری از الحاق” دهستان تنگ سیاب ” به شهرستان رومشکان که از طریق طوماری باجمع ۲۸۰۰امضاتحویل استانداری ودفترنمایندگی مقام معظم رهبری داده شد وپیگیرهایی بعد از نوشتن این طومار توسط این انسان یزرگ ومردم دوست ومردم دار.
      ۴- طرح درختکاری قبرستانهای بخش کونانی توسط شهردار وشورای محترم
      ۵- تیغه زدن خیابان ها ی وآماده کردن آن ها برای آسفالت ریزی در جهت گسترش عرضی شهر توسط شهردار وشورای محترم
      ۶- نامگذاری کوچه وخیابان ها شهرتوسط شهردار وشورای محترم
      ۷- طرح ساماندهی پارک جنگلی شهر و لوله کشی آب آن که دردست اجرا می باشد.
      ۸-مستقر کردن اداره ی کمیته ی امداد که اجرایی آن طی ماهای آینده به وقوع خواهد پیوست.
      ۹-مستقر کردن اداره یثب احوال طی یکی دو ماه آینده در این منطقه مسقر خواهد شد. واقدامات اساسی دیگری که دردست اجرا میباشد.

      دوست عزیز(فرهنگی ) شاید در ذهن خود تداعی کنی که این خدمات و نهادها وطرح ها از ماها قبل ریخته شده اند وکاری به فیضی پور امثا ل فیضی پور ها نداره آره درست می فرماید ما ۱۰سال پیش هم می تونستیم دادگستری و اورژانس داشته باشیم ولی نتونسیم!!! حرفشون زده شد ولی بی تفاوت از کنارشون گذشتیم !!چرا؟؟ چونکه کسانی دلسوز مردم نداشته ایم.چونکه کسانی رو نداشتپم که ازحق زن وبچه اش بزنه به عشق مر دمش ا؟؟؟ !!چونکه کسی وجود نداشت که حقوق شورا ء رو برخودش حرام کنه با وجود نیازی که داره وتنها نیت حضورشو در شورا خدمت به مردم بدونه ؟؟؟ر فیضی پور وجود نداشته باشه عمران آبادانی هم صورت نخواهد نگرفت پس سعی کنیم به این انسانهای بزرگ انگیزه بدیم نه اینگه اینگونه به تخریبشون بپردازیم.
      سخن پایان اینکه
      اگه یه خرده تعصب کنار بزاری و واقع گرا باشی متوجه خواهی شدکه با وجود اختلافات عمیق واساسی که در بین اعضای شورای شهر وجود داره این شورا توانسته است طی مدت کوتاهی که ازعمر آن می گذرد کارنامه ای به مراتب بهتر و روش تر از شوراهای گذشته داشته است.

    • آقای فرهنگی بریدیقه ی اون کسایی روبگیریدکه با ایستادن جلوی آقای فیضی مانع از پیشرفت کونانی شده اند هرچندآقای فیضی تواین مدت با پیگیری ها وازطریق آشناهای خود’اورژانس ۱۱۵ودادگاه رو به کونانی آوردن که کارده سال بقیه مسولان است

  70. با سلام و تبریک به دوست و همکار ارجمند اقای فیضی امیدوارم موفق و موثر باشید ،

  71. تبریک تهنیت به استاد فرهیخته ام
    دراین شب مقدس قدر ارزوی سربلندی و توفیقات خواستارم

  72. با سلام و احترام .انتخاب جنابعالی را تبریک می گوییم امید است این انتخاب نسیم اعتدال را بنوازد .

  73. تبریک وتشکر خدمت مدیرکل محترم ودیگربزرگان کوهدشت ازاین انتخاب

  74. باسلام وقدردانی ازآقایان اسفندیاری ،مومنی با حمایت بیدریغتان از آقای حمزه فیضی پور روحی تازه به منطقه کوهنانی دادید

  75. آقای کونانی عادل خواندم هر آنچه نوشتین بله درست می فرمایید اما شما به دور از تعصب یه نگاه کلی به این منطقه بندازین ببینید آیا نمیتونست بیشتر از این توسعه و آبادانی داشته باشه
    متعصب و تخریبگر ؟؟؟ اشتباه میکنید بنده ساکن این منطقه نیستم و بومی هم نیستم همه جای ایران سرای من است واسه من آش نمیپزن اگه جایی مثل این منطقه پیشرفتی داشته باشه جز اینکه از آبادنی جای جای این خاک دلشاد می شوم …….
    بله خوبه خودتون هم گفتین حرف اینه که باید جلوی همینانی که مانع از انجام کار ها می شوند ایستاد ووو …………
    بین این مردم بودم کنارشون بودم حرف راستو باید از مردم شنید مردم راضی نیستن واقعا راضی نیستن ما خواصیم اما بشنوید که عموم چی میگن هر چه انجام شده واسه مردمش کافی نیست …
    البته مسائل آموزش و پرورش بیشتر مد نظر بنده بوده که جناب مدیر سایت تایید نکردن برای نمایش !!!
    مخلص کلام اینکه برای ایشان آرزوی موفقیت کردیم و منتظریم چه میکند !!!

  76. سلام و احترام .انتصاب حنابعالی را تبرک میکوییم امید است موفق سربلند باشید

  77. سلام این انتخاب رابه شماوفرهنگیان عزیز تبریک می گوییم امید است دراین مسولیت هم موفق باشید

  78. با سلام خدمت جناب آقای فیضی پور
    اینجانب این پست وانتصاب را به شما تبریک نمی گویم زیرا تا جایی که شمارا می شناسم اهل قلم،تدریس،روزنامه نگاری ومنتقدی کارساز می باشید واز آنجایی که پست وریاست آفت موارد ذکر شده می باشد وازطرفی وضعیت سیاست در شهر ما از منطق خاصی پیروی نمی کند نگران اینم که مبادا خدای ناکرده بر حرفه های اصلی شما که در فوق به آنها اشاره شد آسیبی وارد گردد. حال که قرعه به نام شما افتاده است وحضرتعالی شخصی کوشا می باشید چند نکته ای را به عنوان یک معلم به حضورتان می رسانم.
    ۱-کوهنانی منطقه ای است سرشار از پتانسیل های علمی بالا که به علت روزمرگی وکیفیت پایین آموزش وبی انگیزگی معلمان عزیز به بالفعل نمیرسد که همت شمارا در رفع این مشکل می رساند.
    ۲-سیاست و باند بازی های بی رحمانه همیشه عامل اصلی عقب افتادگی آموزش منطقه است که امیدوارم شما اسیر آن نگردید.
    ۳-معلمان بسیار لایق،مومن،پاک،دلسوزی را می شناسم که بسیار خاضع بوده وهیچ وقت در پی مدیریت نبوده اند ودستان پلید باندبازی به آنها اجازه نداده است منفعتشان به منطقه برسد.این افراد را نه مردم سیاسی بلکه افراد مردمی و دانش آموزان می شناسند.امید است جهت ارتقا آموزش وپرورش از آنان استفاده نمایید.
    ۴-مواظب باشید که ریاست باعث کوتاه شدن زبان ناقد شما نشود.
    ۵-شما خود را وامدار هیچ شخص سیاسی ندانید بلکه وامدار مردم خونگرم ومهمان نواز کوهنانی بدانید.
    ۶-قبل از اینکه اولین امضا را بزنید مقاله ی زیبای خودتان(عمر یک ساله تدبیر وامید) را مطالعه نمایید و آن را سرلوحه کار خود قرار دهید که بتوانید دانسته هایتان را به عمل تبدیل نمایید.
    در پایان برایتان آرزوی موفقیت می نمایم واز تمام معلمان عزیز تمنا دارم با هر ایده، نظر،باند و… هستند جهت پیشرفت آموزش وپرورش محروم واقع شده کوهنانی دست آقای فیضی پور را بفشارند.

  79. برادر فیضی پور بنده ازدانشجویان شما بودم,به توانایی شماایمان دارم,شک ندارم دراین پست مهم موفق خواهی شد,برایتان موفقیت آرزو میکنم

  80. با ارزوی مو فقیت جنابعالی جهت خدمت به دولت تدبیر و امید

  81. برادر عزیز جناب آقای فیضی پور
    ضمن آرزوی موفقیت برای جنابعالی در تمام امور زندگی صمیمانه انتصاب شما در پست مدیریت آموزش وپرورش کوهنانی را تبریک عرض نموده و موفقیت شما در مسئولیت خطیر تعلیم وتربیت از درگاه خدای بزرگ آرزومندیم

  82. مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید
    که ز انفاس خوشش بوی کسی می آید
    از غم هجر نکن ناله و فریاد که من
    زده ام فالی و فریادرسی می آید

    انتصاب به جا و شایسته جنابعالی را تبریک عرض مینمایم و برایتان آرزوی موفقیت دارم.

  83. برادرارجمند جناب اقای فیضی
    انتصاب شایسته وبجای جنابعالی به ریاست اموزش وپرورش قهاوند همدان که نشان ازلیاقت وشایستگی حضرتعالی است صمیمانه تبریک عرض مینمایم ازخداوند منان موفقیت وسربلندی شما راخواهانم .

  84. برادرارجمند جناب اقای فیضی
    انتصاب شایسته وبجای جنابعالی به ریاست اموزش و پرورش منطقه کوهنانی که نشان ازلیاقت وشایستگی حضرتعالی است صمیمانه تبریک عرض مینمایم ازخداوند منان موفقیت وسربلندی شما راخواهانم .

  85. با درود و تبریک فراوان به شما فرهنگی فرهیخته و خوشفکر.

  86. سلام، خدمت تمام دوستانی ک نظردادن.وخدمت استادعزیز آقایه فیضی پور.

    واقعاوبدورازهرتعصبی

    ایی فیضی پورازنخبه اهوافتخارات کونانی هستن،ولی واقعابعضی ازدوستان بدورازانصاف کامنت گذاشتن،هرچندخوب بودن قابل انکارنیست،ومعمولا انسانهایه پاک اندک دشمانی هم دارندک مهم نیست. آقایه فیضی افتخارشهرمان هستین انشاا.. هرجایی ک هستین موفق باشین.

  87. باسلام خدمت جناب فیضی عزیزریاست اداره بخش کوهنانی رو به شما تبریک گفته وازخدای منان برایتان آرزوی موفقیت وسربلندیوخواستارم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.