تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
6

دکتر ملکی رئیس جدید دانشگاه آزاد خرم آباد معارفه شد

  • کد خبر : 53397
  • 26 تیر 1393 - 22:38

  در مراسمی با حضور نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در استان های لرستان، مرکزی و همدان رئیس جدید دانشگاه آزاد خرم آباد معرفی شد. ظهر امروز پنج شنبه در مراسمی با حضور علی محمد رنجبر نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در استان های لرستان، مرکزی و همدان، معاونین هماهنگی و […]

IMG17581014

 

در مراسمی با حضور نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در استان های لرستان، مرکزی و همدان رئیس جدید دانشگاه آزاد خرم آباد معرفی شد.

ظهر امروز پنج شنبه در مراسمی با حضور علی محمد رنجبر نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در استان های لرستان، مرکزی و همدان، معاونین هماهنگی و دبیران هیئت امنای استانهای لرستان، مرکزی و همدان رئیس جدید دانشگاه آزاد خرم آباد معرفی شد.

در این مراسم که اعضای شورای معاونین دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد نیز حضور داشتند دکتر یدالله ملکی به عنوان رئیس این دانشگاه و دبیر هیئت امنای دانشگاههای آزاد استان لرستان معرفی شد.

جمشیدی با بیان اینکه حکم ریاست یدالله ملکی به عنوان رئیس این دانشگاه ابلاغ شده است، تصریح کرد: زمان جلسه معارفه عمومی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد بعداز ماه مبارک رمضان به اطلاع خواهد رسید.

بنابر این گزارش یدالله ملکی دارای دکتری علوم قرآنی بوده و پیش از این مسئولیت ریاست دانشکده تحصیلات تکمیلی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد را بر عهده داشته است.

مسئولیت ریاست دانشگاه آزاد خرم آباد پیش از این بر عهده حجت الاسلام عبدالرضا جمالزاده بود که وی به عنوان نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در استان های فارس، کهکیلویه و بویر احمد و بوشهر منصوب شد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=53397

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 29در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲۹
  1. دکتر ملکی شخصیتی علمی وفرهیخته است .افتخار لرستان است که مدیریت بومی در دانشگاه آزاد نهادینه شود .
    بی نهایت از این خبر شادمانیم وضمن تبریک به جناب دکتر ملکی آرزوی موفقیت وبهروزی برای ایشان خواستاریم

  2. باسمه تعالی

    ذلِکَ فَضْلُ اللَّهِ یُؤْتِیهِ مَنْ یَشاءُ وَ اللَّهُ ذُو الْفَضْلِ الْعَظِیمِ
    این نعمت خداست که به هر که خواهد ارزانیش دارد و خدا را بخشایشی بزرگ است.

    استاد گرانمایه و ارجمند جناب آقای دکتر ملکی

    نوید مسرت بخش انتصاب شایسته ی حضرتعالی را به عنوان ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد که بیانگر تعهد ،کارآمدی ،لیاقت و شایستگی‌ های بر جسته شما در صحنه‌های خدمت صادقانه به نظام و میهن اسلامی است، را به شما و خانواده عظیم دانشگاه آزاد اسلامی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

    مطمئناٌ مدیریت اثر بخش و توانمند توأم با تجارب برجسته و گرانقدر جنابعالی ، و همفکری همه نیروهای متخصص و متعهد و بهره برداری از همه تجربیات گذشته موجبات ارتقاء این مجموعه عظیم را فراهم خواهد نمود.

    ازدر گاه ایزد منان مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی وتحقق اهداف بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی مسالت دارم.
    با آرزوی توفیق الهی

  3. با سلام/ بالاخره حق به حقدار رسید. مبارکه//////////////////////////////////////////////////

  4. مبارکه/////////////////////////////////////////////////////////////////////

  5. خدا رو شکر………..

  6. استاد عزیز امیدوارم موفق و پیروز باشید

  7. استاد گرانسنگ / جناب آقای دکتر / یداله ملکی…..

    انتصاب مسرت بخش شما برادر ارزشی ، مؤمن و متعهد در منصب ریس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد…. بشارت دهنده محیطی پویا و سرشار از شور و نشاط و نوید بخش افزایش فضای دانش و بینش در کالبد همه علاقمندان به این مجموعه عظیم علمی گردیده است.

    ازدرگاه ایزدمنان عزت، سربلندی و توفیقات همه خدمتگزاران به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسالت دارم و برای جناب عالی مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی این دانشگاه تمنا دارد.

  8. استاد گرامی جناب آقای دکتر ملکی…………………

    احتراما ً

    بر خویش فرض می دانیم از سوی خود و همه استادان و دانشجویان انتصاب شایسته و مدبرانه حضرت عالی را به ریاست ..دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد. صمیمانه تبریک عرض نمایم.

  9. جناب آقای /دکتر یداله ملکی ………

    انتصاب شایسته جناب عالی به عنوان ریاست واحد دانشگاه آزادخرم آباد را تبریک عرض می نماید.

    رجای واثق دارد حضور شما در این مسئولیت به عنوان خادمی صدیق و ولایتمدار با کوله بار گرانی از تجربه ، نوید بخش نشاط و تحرک بیش از پیش آن ریاست محترم در سالی که با تدبیر مقام معظم رهبری مد ظله العالی سال – مدیریت جهادی نام گذاری گردیده است، خواهد گردید.

    دوام توفیقات و مزید عزت و سلامت جناب عالی را از جهاندار جان آفرین مسالت دارد.

    با تجدید احترام

  10. استاد ارجمند و فرهیخته جناب آقای دکتر یداله ملکی انتصاب شایسته و بجا حضرتعالی را به شما و جامعه علمی دانشگاه آزاد اسلامی را تبریک عرض مینماییم

  11. استاد گرانقدر و محترم جناب آقای دکتر ملکی انتخاب مدبرانه جنابعالی را تبریک میگوییم..

  12. منم برا اینکه کم نیارم مجبورم بگم مبارکه اما چشم آب نمی بینه که …. آخه راه سختی رو انتخاب کردی از مخالفت آیت الله میرعمادی بگیر تا مخالفت بیش از ۹۰ درصد پرسنل و دانشجویان دانشگاه آزاد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! با این حال برایتان آرزوی موفقیت و سربلندی دارم . یاعلی

    • برعکس بیش از ۹۰ درصد موافق و خوشحالند

      • مطمئنا شما یکی از اراذل دانشگاهید که این وگفتید وگرنه اگه چشم داشتید اون استقبال بی نظیر از جناب دکتر ملکی وکه از طرف اساتید وکارکنان بود حتما می دیدید.

  13. با سلام
    ضمن تبریک به جناب دکتر ملکی فرزند برومند دلفان زمین
    از برادران عزیز و گرانقدر گرمسیریمان در ابراز محبت به انتصاب این استاد فرزانه و با تقوی تشکر و قدردانی میشود بویژه مدیریت خوش تیپ وبسایت میرملاس .

  14. موفقیت شما در راه ترقی علم آرزوی می کنم

  15. موفقیت شما را در راه ترقی علم آرزو می کنم

  16. باعرض سلام وادب واحترام
    انتخاب حضرتعالی را تبریک میگویم بی شک وجود شما نوید روزهای خوش را خواهد داد.
    امیدوارم مرهمی بر زخم هایی باشید که چند وقتی گریبان گیر دانشگاه شده.
    به امید روزهای روشن وتابناک برای اساتیدودانشجویان فخیم

  17. استقبال باشکوه از دکتر ملکی در ورودی دانشگاه…

  18. و در این ایام متعلق به سرور عدالت پیشه گان ، بالاخره عدالت اجرا شد و سکان دانشگاه به دست فردی شایسته و توانمند رسید .
    تمامی اساتید و دانشجویانی که دلشان برای پیشرفت علمی و سلامت دانشگاه می تپد از این موضوع خوشحال هستند که قطعا تعداد این افراد ، اکثریت دانشگاه را شامل می شود .
    ضمن تبریک و موفقیت روزافزون با توکل بر خدا و توسل به ائمه اطهار مستدام باشید .

  19. کاش اون اقایونی که گفته بودن کارکنان واساتید همرا ایشان نیستن امروز میدیدن این جمعیت از دانشگاهیان عزیز که جلوی درب ورودی منتظر اقای ملکی بودن باتشکر از همه اساتید وکارکنان دانشگاه

  20. برای مخالفین خصوصا ف م خیلی متاسفیم

  21. جناب اقای دکتر ملکی مردان دلفان زمین در هر کجاکه که باشند افتخار افرینند انتصاب تان راتبریک میگوییم ای فرزند لک زبان از طرف فرهنگیان کارمندان دولت دانشجویان نمایندگان ادوار مجلس فرمانداران وبخشداران ادوار مختلف طلاب روحانیون نورابادی مقیم سراسر میهن اسلامی

  22. جناب آقای دکتر ملکی

    لیاقت و شایستگی شما برای محیط های مختلف علمی دانشگاه واضح و روشن است امید است با موفقیت جنابعالی در این امر مهم موجبات سر بلندی و سر افرازی شما برای دیگر بخشهای غیر دانشگاهی نیز فراهم گردد .

    بر قرار و پیروز باشید !

  23. جناب آقای دکتر ملکی

    انتصاب شما برای ریاست دانشگاه آزاد نشانگر کار آمدی و لیاقتتان بود. امید وارم با استعانت از پروردگار متعال در این عرصه موفق و سر افراز باشید .

  24. سلام‏ ‏بر‏ ‏دکتر‏ ‏ملکی‏ ‏وسلام‏ ‏بر‏ ‏آنانی‏ ‏که‏ ‏ایشان‏ ‏را‏ ‏بر‏ ‏گزیدند.
    لرستان‏ ‏وقتی‏ ‏رشد‏ ‏می‏ ‏کند‏ ‏‏ ‏که‏ ‏اینگونه‏ ‏افرادی‏ ‏‏ ‏‏برای‏ ‏تصدی‏ ‏امور‏ ‏برگزیده‏ ‏شوند‏ ‏شک‏ ‏ندارم‏ ‏این‏ ‏گزینش‏ ‏مصدر‏ ‏خیرات‏ ‏ورشد‏ ‏و‏ ‏تعالی‏ ‏علم‏ ‏ودانش‏ ‏و‏ ‏اخلا‏ ‏ق‏ ‏‏ ‏در‏ ‏دانشگاه‏ ‏خواهد‏ ‏شد‏ ‏‏ ‏این‏ ‏انتخا‏ ‏ب‏ ‏را‏ ‏به‏ ‏دکتر‏ ‏ملکی‏ ‏و‏ ‏لرستان‏ ‏تبریک‏ ‏می‏ ‏گویم‏ ‏.

  25. باسلام و آرزوی توفیق روز افزون جنابعالی و ارتقا به مدارج بالاتر که شایسته و لایق جنابعایست این انتصاب را به شما و دانشگاهیان فرهیخته تبریک عرض نموده و امیدوار در این منصب هم آبرومند و پیروز همچون گذشته بوده و باشید.تبریک

  26. جناب آقای دکترملکی انتصاب شایسته شمارا به عنوان رییس دانشگاه آزاد لرستان راتبریک میگوییم واز خداوند منان آرزوی توفیق روزافزون را برای شما خواستاریم….ومن الله توفیق

  27. دکتر ملکی مدیری تواناولایق درعرصه علم ودانش تبریک عرض مینمایم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.