تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

ضعف مدیریت و تشنگی مردم روزه دار شهرک امام خمینی کوهدشت

  • کد خبر : 53494
  • 29 تیر 1393 - 23:15

    عدم آب آشامیدنی مردم روزه دار شهرک امام خمینی کوهدشت را در روزهای گرم تابستان و ماه مبارک رمضان با بحران‌های زیادی در امورات روزانه مواجه کرده است . به گزارش خبرنگار میرملاس نیوز ؛ با وجود فصل تابستان و قوت گرفتن تابش خورشید و حرارت و گرمای حاصل از آن مشکل کمبود آب […]

IMG_۲۰۱۴۰۷۱۹_۲۰۱۳۲۸

 

 

عدم آب آشامیدنی مردم روزه دار شهرک امام خمینی کوهدشت را در روزهای گرم تابستان و ماه مبارک رمضان با بحران‌های زیادی در امورات روزانه مواجه کرده است .

به گزارش خبرنگار میرملاس نیوز ؛ با وجود فصل تابستان و قوت گرفتن تابش خورشید و حرارت و گرمای حاصل از آن مشکل کمبود آب و قطعی مکرر که مدت بیش از یک ماه است که موجب نارضایتی مردم این شهرک  شده و مشکلات عدیده‌ای برای آنها فراهم کرده است .

با گذشت بیش از یک ماه از شروع این بحران در شهرک امام و گذشت بیش از ۲۰ روز از ماه مبارک رمضان مسئولان مربوطه هنوز نتوانسته اند اقدام موثر جهت برطرف کردن این مشکل انجام دهند.

 گله‌های مردمی از قطعی آب  همزمان با گرمای تابستان و ماه مبارک رمضان  قطع مداوم آب بر سایر مشکلات مردم افزوده است وهمه جا صحبت از گرمای هوا و بحران آب است.

یکی از ساکنین شهرک امام خمینی با انتقاد شدید به قطعی آب طی روزهای اخیر گفت: تحمل قطعی آب در این گرمای تابستان خیلی سخت است، من واقعا نمی­دانم علت این قطعی ها چیست و چرا مسئولان برای حل این مسئله اقدامی انجام نمی­دهند،  این امر مارا با مشکلات زیادی مواجه کرده است.

یکی دیگر از ساکنین این شهرک نیز با اشاره به ماه مبارک رمضان و انجام فرایض دینی آب را یکی از مهمترین عناصر در انجام امور دینی و شرعی عنوان کرد و گفت: آب با بهداشت مردم ارتباط دارد و این موضوع در ماه رمضان اهمیتی چند برابر پیدا می‌کند که امیدواریم مسئولان استان با برنامه‌ریزی مناسبی بتوانند مشکلات پیش رو را حل کنند.

یکی از جوانان ساکن این شهرک که با در دست داشتن دبه های خالی آب گفت روزی چند بار به خانه ی اقوام در خیابان دارایی  در نزدیکی شهرک جهت آوردن آب مراجعت میکنیم  نمی دانیم فریاد اهالی شهرک امام  را به چه کسی بگویم ، قطعی آب آشامیدنی  صدای مردم را درآورده است ، چند روز پیش هم جناب ملکشاهی نماینده  که میخواست از شهرک عبور کنن مردم جلوی خودرو و همراهانش رو گرفتن و به ایشان اعتراض کردند ولی باز خبری از حل مشکل آب نشد .

اهالی شهرک امام خمینی این روزها از معضل آب شکایات زیادی دارند و می­توان گفت قطعی آب تمام ساکنان این شهرک را با مشکل مواجه و در زندگی روزمره افراد اختلالاتی ایجاد کرده است.

اما آنچه که اهمیت بیشتری می‌یابد نامشخص بودن علل اصلی قطعی و بحران آب شهرک در اوج گرمای تابستان و عدم برنامه‌ریزی دقیق و اصولی مسئولان برای حل این مشکل است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=53494

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 25در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲۵
  1. مردم شهر مااز نبود آب آشامیدنی رنج می برن بعد مجمع نمایندگان خوزستان جمع می شن میگن ماکمبود آب برای کشاورزی داریم لرستان نباید سد معشوره رو افتتاح کنه مجمع نمایندگان لرستان کجایید ؟؟؟……….

  2. برادر عزیز آقای آزادبخت
    روستای سیاه چشمه هم از اول سال ۹۳ هنوز یه قطره ای آب لوله کشی شده به خود ندیده و از چاهای دستی که کاملا غیر بهداشتی هستن استفاده می کنن حالا غیر بهداشتی هیچی چاها آبی ندارن.
    فقط میتونیم بگیم این روستا غزه ی کوهدشته…

  3. وقتی داری بالا میری مهربان باش و فروتن،

    چون وقتی که داری سقوط میکنی

    از کنار همین آدمها رد میشی

    پس زبان همین مردم را با جان و دل باید فهمید

  4. مشکل اب شهرک امام به گوش وچشم نماینده .فرماندار .تمام مسولین شهری رسیده اما عمل کجا……. ای خدا ای داد ای هوارد دس بی کسی

  5. سلام شهرک امام متاسفانه تحت پوشش اب وفاضلاب روستایی است وبارها به اقای یوسفوند رییس ابفا روستایی مراجعه کرد ه ایم اما متاسفانه اقدام موثری انجام نداده اند برای مدتی با همکاری مهندس فاضلی مدیر ابفا شهری این مشکل مرتفع شد ای کاش این شهرک به تحت پوشش و زیر نظر ابفا شهری برود تا مشکل مردم مثل سایر قسمت های دیگر شهر حل شود و این سوال وجود دارد این شهرک که به شهر نزدیک است جرا زیر نظر ابفا شهری نیست؟

    • جناب آقای رضائی،با سلام و قبولی طاعات و عبادات-حضرتعالی فرمودید که به اداره مراجعه نموده ولی آقای یوسفوند اقدامی نکرده اند- این اولین اشتباه جنابعالی است،ایشان هیچگونه کوتاهی نه در این امر بلکه در هیچ یک از امورات محوله ننموده است و نشون داده که مدیری موفق و سابقه درخشانی دارد . دوماً مدیریت آبفای شهری هیچگونه همکاری با این امور نکرده است و سوماً خود شهر هم با کمبود آب مواجه است چهارماً اگه در زمان تصدی آقای یوسفوند بود شهرک امام به این مشکل بر نمی خورد چرا که قانومند و بررسی شده فعالیت انجام می دهد.گفتید چاه اجاره کن که اجاره کرد -گفتید آب مورد دارد (گازوئیل)که قرارداد چاه را فسخ کرد .الان هم به همت والای مدیر عامل محترم شرکت آبفار و آقای یوسفوند هستش که از آب پایداری تاکنون برخورداریدو یک مخزن هوائی نیز برای ساکنین محترم شهرک امام درخواست شده که انشالله در طول این هفته به بهره برداری می رسد و قطعی آب به صفر میرسد-کاش می تونستیم درست مصرف کردن را در دستور کار خودمون بگذاریم. با تشکر

  6. سلام چرا اقای یوسفوند رییس ابفا روستایی که مسول تامین اب این شهرک است فکری برای حل این معضل نمیکنند

    باتشکر

    • جناب ر.محمدی،با سلام.
      به همت مدیر عامل محترم شرکت آبفار لرستان و مدیریت محترم امور آبفار کوهدشت، شهرک امام خمینی(ره) به زودی و در طول این هفته از آب شرب پایدار و بهداشتی برخودار خواهد شد.خداوکیلی و به جرات می گم که هیچکدام از پرسنل این امور کوتاهی در امر آبرسانی به هیچ یک از روستاهای این شهرستان را نداشته اند و ندارند .باید باور کنیم که شهرستانمان وسعت زیادی دارد با روستاهای پراکنده،با این همه مشکل کارکنان آبفار خستگی ناپذیرند و خدمتگزار.

  7. افسوس برای قاسم پور واقعا مدیر بود وبا تجربه.

  8. فقط شهرک امام که نیست تمام کوهدشت تا ساعت سه ونیم شب آب ندارند یکماه است نه خبری از حمام است نه نظافت کولر ها از بی آبی یکی یکی دارند از کار می افتند و فرماندار این شهر فقط دارد روز شماری میکند موفق هم شده با روز شماری دوسال و نیم است فرماندار بدون توقع این استان شده خدایا از این همه بی مدیریتی به تو پناه میبریم

  9. به داد مسکن مهر برسید مردیم از بی ابی

  10. مدیران متاسفانه به فکر استفاده شخصی از بیت المالند وهیچ کاری برای شهر انجام نمیدن .نمونه هاش:کمبود نان در شهر وعدم نظارت بران -کمبود اب شرب در روستاها وشهر کوهدشت -عدم پیشرفت عمرانی در سطح شهرستان -رها شدن منابع طبیعی مانند تنگه شیرز ومنابع طبیعی شیراوند در دست افراد سودجو -پتروشیمی …..کجا -خودرو سازی تعطیل -راه اهن اسم نیار بیکاری ۴۰ درصدی …………این یعنی مدیریت کارامد …………………….

  11. بخشدار مرکزی یک روز هم قدم رنجه بفرمایند و به حوزه مسولیت خویش سری بزنند تا از احوالات ساکنین این شهرک با خبر شوند اگه لطف کنن ممنون می شویم

    • سلام تشنه کام ،ما هم تشنه ایم .چرا درست مصرف نمی کنیم .ایشون به نوبه خود زحمت و تلاش خود را انجام داده اند

  12. شهرک امام فدای سرتان شهرک باهنر هم باکمبودآب مواجه است یعنی چندساعت قبل ازافطاری تا۴۰دقیقه مانده به سحرآب قطع می باشد

  13. آقای یوسفی خدا وکیلی میدونی کار وماموریتت تو حیطه کاریت چیه؟ آیا تا بحال عملکردی داشتی؟ آیا میدونی منطقه ای به اسم کشماهر هم وجود داره؟ واقعا مردم ستم دیده در این ماه مبارک رمضان با ای اوضاع وحشتناک بی آبی فقط واستون دعا می کنن خدا از سر تقصیرهاتون بگذرد.

    • با سلام
      جناب آقای تیموری،در همون منطقه ای شما فرمودیده اید تلاشهای فراوانی جهت آب یابی شده است و یه لطف خدا و همت کلیه مسئولین شرکت آبفار در حال حاضر مشغول به حفر چاه و در چند روز آینده به اتمام خواهد رسید و مردم محترم از آب شرب پایدار و بهداشتی استفاده خواهند نمود.

  14. برای بررسی چرایی این مشکل فقط کافیه یه مقدار به سطح تحصیلات و تخصص مسئولان کوهدشت(بویژه رییس امور آب و فاضلاب) توجه بشه…………!!؟

    • سلام خدمت دکتر عزیز-اولاً آرزوی موفقیت برای حضرتعالی دارم.
      دوماً مدیر محترم امور آبفار کارشناس ارشد هستن در همین زمینه و نشون داده اند که لیاقتی بیش از این دارند و تلاشی ستودنی داردو خستگی ناپذیر و شخصاً از نزدیک شاهد تلاشهای ایشان در حیطه کاریشون بودم.از هیچ تلاشی دریغ ننموده اند و چه بسا زمانی که عزیزان در خواب ناز بوده اند آقای یوسفوند به محل حفرچاهها سرکشی نموده اند و از نزدیک شاهد کار حفارها بوده است.

  15. مشکل استخراج بی حد و حصر آب توسط چاههای کشاورزی و کاشت محصولاتی نظیر چغندر و ذرت که آب زیادی می خواهند سبب شده آبی را که هزاران سال است در زیر زمین جمع شده درطول یک دهه بیرون کشیده بشه این دلیل عمده است ولی بی برنامگی مسئولین و انتصابهای سالی یک بار (یه سال نماینده و سال بعد دولت و همچنین مسلسل) هم مزید بر علت میشه ولی اهالی شهرک در اول ماه رمضان اگر به دفتر امام جمعه می رفتن (که نمیدونم رفتن یا نه) به احتمال زیاد مشکلشون حل میشد

  16. ای هاوار مه گر بیم (من گر شدم )

  17. مشکل آب شهرک امام رابایداساسی حل کرد.اولاًمنبع ذخیره اب جوابگوی اب روستای آزادبخت وشهرک نمی باشد.دوماًخداوکیلی مسئولین هم دراین رابطه دست به دست هم نمی دهندگرچه روزنه های امیدی بازشده است.
    امیداست درسریعترین زمان ممکن فکـری اساسی برای رفع قطعی آب ونیزکم آبی شهرک امام کرد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.