- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

ضعف مدیریت و تشنگی مردم روزه دار شهرک امام خمینی کوهدشت

IMG_۲۰۱۴۰۷۱۹_۲۰۱۳۲۸

 

 

عدم آب آشامیدنی مردم روزه دار شهرک امام خمینی کوهدشت را در روزهای گرم تابستان و ماه مبارک رمضان با بحران‌های زیادی در امورات روزانه مواجه کرده است .

به گزارش خبرنگار میرملاس نیوز ؛ با وجود فصل تابستان و قوت گرفتن تابش خورشید و حرارت و گرمای حاصل از آن مشکل کمبود آب و قطعی مکرر که مدت بیش از یک ماه است که موجب نارضایتی مردم این شهرک  شده و مشکلات عدیده‌ای برای آنها فراهم کرده است .

با گذشت بیش از یک ماه از شروع این بحران در شهرک امام و گذشت بیش از ۲۰ روز از ماه مبارک رمضان مسئولان مربوطه هنوز نتوانسته اند اقدام موثر جهت برطرف کردن این مشکل انجام دهند.

 گله‌های مردمی از قطعی آب  همزمان با گرمای تابستان و ماه مبارک رمضان  قطع مداوم آب بر سایر مشکلات مردم افزوده است وهمه جا صحبت از گرمای هوا و بحران آب است.

یکی از ساکنین شهرک امام خمینی با انتقاد شدید به قطعی آب طی روزهای اخیر گفت: تحمل قطعی آب در این گرمای تابستان خیلی سخت است، من واقعا نمی­دانم علت این قطعی ها چیست و چرا مسئولان برای حل این مسئله اقدامی انجام نمی­دهند،  این امر مارا با مشکلات زیادی مواجه کرده است.

یکی دیگر از ساکنین این شهرک نیز با اشاره به ماه مبارک رمضان و انجام فرایض دینی آب را یکی از مهمترین عناصر در انجام امور دینی و شرعی عنوان کرد و گفت: آب با بهداشت مردم ارتباط دارد و این موضوع در ماه رمضان اهمیتی چند برابر پیدا می‌کند که امیدواریم مسئولان استان با برنامه‌ریزی مناسبی بتوانند مشکلات پیش رو را حل کنند.

یکی از جوانان ساکن این شهرک که با در دست داشتن دبه های خالی آب گفت روزی چند بار به خانه ی اقوام در خیابان دارایی  در نزدیکی شهرک جهت آوردن آب مراجعت میکنیم  نمی دانیم فریاد اهالی شهرک امام  را به چه کسی بگویم ، قطعی آب آشامیدنی  صدای مردم را درآورده است ، چند روز پیش هم جناب ملکشاهی نماینده  که میخواست از شهرک عبور کنن مردم جلوی خودرو و همراهانش رو گرفتن و به ایشان اعتراض کردند ولی باز خبری از حل مشکل آب نشد .

اهالی شهرک امام خمینی این روزها از معضل آب شکایات زیادی دارند و می­توان گفت قطعی آب تمام ساکنان این شهرک را با مشکل مواجه و در زندگی روزمره افراد اختلالاتی ایجاد کرده است.

اما آنچه که اهمیت بیشتری می‌یابد نامشخص بودن علل اصلی قطعی و بحران آب شهرک در اوج گرمای تابستان و عدم برنامه‌ریزی دقیق و اصولی مسئولان برای حل این مشکل است.