تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
8

خداحافظ ۸ همیشه هشت

  • کد خبر : 53549
  • 31 تیر 1393 - 16:11

  مهران مریدی / میرملاس نیوز :  نوشتن در مورد خداحافظی کریمی سخت است و در طول زمان جای خالی‎اش احساس می‎شود. وقتی این خبر را شنیدیم اولش باورمان نمی‎شد دیگر جادوی او را نبینیم اما وقتی نامه خداحافظی را خواندیم، به یقین رسیدیم که این‎بار جدی است و مثل چند خداحافظی قبلی جادوگر نیست. […]

y2647_124

 

مهران مریدی / میرملاس نیوز : 

نوشتن در مورد خداحافظی کریمی سخت است و در طول زمان جای خالی‎اش احساس می‎شود. وقتی این خبر را شنیدیم اولش باورمان نمی‎شد دیگر جادوی او را نبینیم اما وقتی نامه خداحافظی را خواندیم، به یقین رسیدیم که این‎بار جدی است و مثل چند خداحافظی قبلی جادوگر نیست.

کریمی در حالی که شنیده می‎شد چند پیشنهاد داخلی و خارجی دارد و طرفدارها خودشان را برای دیدن یک فصل دیگر بازی‎های او آماده کرده بودند، خیلی راحت با مستطیل سبز وداع کرد.

وقتی کارنامه فوتبالی جادوگر را مرور می‎کنیم خاطرات خوب و بد زیادی وجود دارد؛ از کتک‎کاری با داور تا هت‎ریک مقابل کره‎جنوبی، دیدن برف مونیخ، محو کردن بالاک در دیدار دوستانه ایران- آلمان، لگد زدن به ساک ورزشی در جام جهانی، هدر دادن موقعیت‎های گلزنی مقابل ایرلندجتوبی، صدای گزارشگر عربی در بازی دوستانه ایران- رم بعد از دریبل چند بازیکن و… اما کنج دل‎مان همیشه جای خوبی دارد که رفتار بیرون زمین فوتبالش نیز یکی از دلایل این جایگاهش است.

 

IMG2201472020143013963926

 

بدون شک اگر شماره هشت دوست‎داشتنی ایران و مارادونای آسیا قدر خودش را می‎دانست، افتخارهای بیشتری کسب می‎کرد و جادوهایش را مردم سراسر دنیا می‎دیدند. خیلی‎ها نصف استعداد و هوش کریمی را نداشتند اما پشتکار آنان از کاپرفیلد فوتبال ایران بیشتر بود و نتیجه‎ی آن را گرفتند. کاش او زودتر تمرین‎های رائول گونزالس را در شالکه می‎دید تا به گفته‎ی خودش شرایطش تغییر و جور دیگری تمرین می‎کرد.

علی رفت اما اگر به علاقه‎مندان کی‎روش برنمی‎خورد ای کاش او را به برزیل می‎برد تا آخرین لحظات فوتبالی‎اش در فستیوال جام‎جهانی رقم می‎خورد. کریمی این حق را به گردن فوتبال ایران داشت که با پیراهن تیم ملی با مستطیل سبز وداع کند اما سرمربی پرتغالی موافق حضور او در برزیل نبود.

پس از خداحافظی کریمی یک سوال ذهنم را مشغول کرده است؛ آیا مسوولان ورزشی و فوتبالی کشور، قادرند بازی خداحافظی‎ای در شأن جادوگر تدارک ببینند که فارغ از ریا باشد؟! تجربه نشان داده که این مهم از عهده برخی خارج است و او هم مثل خیلی دیگر از بزرگان فوتبال ایران بدون بازی خداحافظی برای همیشه از مستطیل سبز می‎رود، موضوعی که خودش هم به آن اشاره و تأکید کرده: «تن به بازی خداحافظی ریاکارانه نخواهم داد».

بدون شک هشتِ دوست‎داشتنی و همیشه خوب فوتبال ایران یکی از نابغه‎های فوتبال کشور ماست که هنوز هم خداحافظی‎اش در باورمان نمی‎گنجد و افسوس می‎خوریم که دیگر بازی‎هایش را نمی‎بینیم. رنگ پیراهن او هرگز دلیل نمی‎شود که دوستش نداشت، درست مثل ناصر حجازی که همه فوتبال‎دوست‎های ایرانی دوستش داشتند.

و در آخر اینکه کاشکی پسر شماره هشت قدر خودش را می‎دانست، در انتخاب تیم دقت بیشتری می‎کرد، به این زودی‎ها نمی‎رفت، در زمان جوانی بیشتر تلاش می‎کرد و… با این حال خدایا از خلقت مارادونای آسیا سپاسگزاریم و خداحافظ علیِ خاطره‎ها!

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=53549

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 33در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳۳
  1. درود به مهران مریدی!
    خبر رفتن علی جانکاه بود علی الخصوص برای ما پرسپولیسیا …منم امروز صبح شنیدم و واقعا متاثر شدم…علی واقعن متفاوت بود و ای کاش انقدر زود نمی رفت .بهتره یه خورده منصفانه قضاوت کنیم نسبت به بقیه فوتبالیستا خیلی با اخلاق تره ینی با اخلاق تربود هر چند چندان موافق محکوم کردن مداوم فوتبالیستا نیستم …در هر صورت حیف شد از همین الان جاش خیلی خالیه…علی تک بود!

  2. حیف از علی که زود رفت.

  3. یعنی واقعا بدبختی میرملاس تا اینجاست که از این مقالات چرت و پرت در صفحه اصلی خبرگزاریش استفاده کنه
    ایا موضوع خداحافظی کریمی مهمتر از قحطی اب و شدت فقر در کوهدشت و استان لرستان است
    میرملاس جان خواهشن به اسیبها و مشکلات توجه داشته باشید نه این موضوعات پیش پا افتاده روزانه ۱۰۰بازیکن بزرگ جهان از فوتبال خداحافظی میکنند اگر رسالت شما اینست پس اخبار تهیه نکنید و فقط به این موضوعات بی ارزش بپردازید که انشاالله با این روال جدید شما هم کلنگی بر سر مظلومیت لرستان زده باشید
    با باب کردن این موضوعات در رسانه

    • باسلام بر آقا یا خانم اشنا :
      اول باید عرض کنم به خیلی چیزها نا آشایید ! منجمله ورزش و بویژه فوتبال.
      روزی ۱۰۰بازیکن ستاره ازفوتبال خداحافظی میکنند؟ خداوکیلی روزی ۲ بازیکن درحد علی کریمی که روزانه خداحافظی
      میگنندرا نام ببر ۹۸ پیش کشت .
      دوم اینکه اگر یک سایت محلی ازاین دست مطالب پوشش ندهد پس چی بنویسد ؟ مگر فوتبال ایران چند علی کریمی
      رابخوددیده وخواهددید؟ چرا احساسی برآشفته ایدعزیزجان؟ اگر خاطرمبارک مستحضرباشد روزانه چند مقاله و یادداشت
      درخصوص بقول شما قحطی وفقر و… دراین سایت نوشته میشود ! ورزش هم جزئی از مسایل این سرزمین است . اگر
      برنامه ۹۰ را مرتب ببینی متوجه میشوی که تا ساعاتی ازنیمه شب گذشته باارسال پیامک ورکورد میلیونی پربیننده ترین
      برنامه رسانه ملی است که محتویاتش مسائلی بقول شما پیش افتاده است و… دلایل دیگری در نفی کامنت شما هست
      که نیاز به ذکرنیست. انشاالله با دید دیگری کامنت بگذار…

      • کاملا موافقم بهتره دیگه دست از این عصبیتای بی جا یرداریم الان فوتبال تبدیل شده به مقوله ای که تو ،کل دنیا دارن میلیاردی براش خرج می کنن و حرف اول و می زنه این و من نمی گم دنیا می گه…خودتونم می بینید که هر ۴سال چه شر و شوری برای جام جهانی به پا می شه…کجای این موضوع پیش پا افتادست؟!
        ورزش پیش پا افتادست ینی؟
        لطفا منصف باشید
        من نمی دونم چرا انقد فوتبال گریز شدن مردم در حالی که تو سراسر دنیا انقد دارن توجه می کنن!

        • آقای علی کریمی جز محبوب ترین فوتبالیستای ایرانه و خیلی طرفدارای پرو پا قرصیم داره این محبوبیتش بی دلیل نیست چون واقعا آدم مودبیه. من وقتی نامه ی خداحافظی شو خوندنم واقعا متاثر شدم بهتره شما هم بخونید…
          ایشون فوتبالیست مورد علاقه ی من و خیلی کسای دیگه ای هم هستن که تعدادشون کمم نیست…پس بد نیست هرز گاهی به هم احترام بذاریم یا لااقل وانمود کنیم !

      • در جواب خانم یا اقای افشاری جرراد از فوتبال خداحافظی کرد بله شما درست میگید خداوکیلی اون از کریمی خیلی بزرگتر و بین المللی تره

    • خانم میرزایی
      جامعه من وشما مخصوصا کوهدشت این قدر مشکل دارد که نوشتن وگفتن در این گونه موارد لازم نیست .شما می دانی هم اکنون چند روستا واز جمله شهرک در کوهدشت ورومشگان اب اشامیدنی خوردن ندارند؟شما م ی دانید ما در شهرستان کوهدشت چه امکاناتی برای جوانانمون داریم که معتاد نشوند وشما می دانید که جوانان ما انهایی که مذکرند طول خیابان را گز می کنند ودختران مظلوم دیار من وشما امکانات ورزشی ساده را ندارند که حداقل از خانه بیرون بیایند واگر هم محدود امکاناتی هست توان اقتصادی و فرهنگی خانواده اجازه نمی دهد ؟
      خانم میرزایی نفس شما از جای گرمی بلند می شود میانگین پول های دریافتی باشگاه قرمز وابی از یک میلیارد گذشته امسال من به شما می گویم با پول ۲ یا ۳ نفر از این بازیکنان که مال بیت المال هست می توان تابستان چند نفر از جوانان شهر مان را رویایی کرد می توان بامجانی کردن سالن های موجود چند جوان از دل خانه ها را به سالن های شکوفای بیرون برد؟
      خانم میرزایی اگر شما می دانستی پول این فوتبال از کجا می اید و چگونه بین بازیک نه توزیع می شود اگر شما می دانستی که با شگا ها های ما ۹۰ درصدشان از بیا المال خرج می کنند واگر باشگا هی پول بیت المال نباشد که حیف ومیل کند فقط یک سا دوام می اورد اگر شما می دانستی بر نامه نود وکمیسیون اصل نو و همه وهمه نمی توانند مافیای فوتبال را از پا در بیاورند به جای نوشتن از علی کریمی می نوشتی خواهران وبرادران من در خانه های محبوس شده را نجات دهید وبرای نجات خانواده های شهرم پول فوتبالیست ها را خرج ساختن معشوره کنید

      • م محمد عزیز
        شهر تو شهر منم هست …درد تو درد منم هست… رنج تو رنج منم هست … از اونجایی که درست منظورم رو توضیح ندادم و نخواستم کامنتم طولانی بشه کاملا بهت حق می دم ،فکر می کنم یه جور سوء تفاهم به وجود اومده.محمد عزیز شک نکن سیستم تنفسی من و هم تیمی هام سالهاست که منجمد شده … نفس من از جای گرم در نمیاد فقط جای قلبم گرمه که هنوز می تپه و امیدواره …منم از حوالی همین خراب آبادی هستم که باور و قلب تو و امثالت رو به درد آورده من هم می دونم بر سفره ی ما جگر نه خون جگر است ….منم فصل به فصل این ترانه رو با تو و هم شهریام خوندم و گریستم ..سنم زیاد نیست اما دردم چرا…
        بارها گفتم آینده ی من و تویی که در مسیر باد هستیم رو نمی شه با شمع روشن کرد مشکل اینجاست که ما روی دست مسئولین محترم و محترمه موندیم و خودشون هم نمی دونن با ما چی کار کنن.
        قصد نوشتن قطعه ی ادبی ندارم و به قول دوست نازنینم مجبورم در لفافه حرف بزنم تا سانسور نشه…
        محمد عزیز قطعا حق با توه و من حتی یک واژه از حرفات رو انکار نمی کنم اما با گفتن نان کسی سیر نمی شه…
        عمری ست که مشت بر درم می کوبند
        پا بر سر و روی باورم می کوبند
        مشتی کلمه مدام از شب تا صبح
        انگار که میخ در سرم می کوبند

        • من با انتقاد محض مخالفم و معتقدم در یک رسانه باید از هر دری سخن گفته بشه چون یک رسانه بایستی تمامی اخبار رو به مخاطباش منتقل کنه من متاسفم از این که علاقه ی ورزشی من به آقای کریمی موجب رنجش عزیزان شده… .
          محمد عزیز حق کاملا با شماست انکار که نمی کنم هیچ …تشویق و تحسین و تصدیقتم می کنم .اما حق ندارید حق رو از من بگیرید نمی خوام زیاد طولانیش کنم منم از حوالی همین سرخه حصارم !!!
          و شک ندارم که اینجا همه چیز عادلانه تقسیم شده!!!!!
          حالا دیگر سالهاست که هیچ نامه ای نمی نویسم
          چون هیچ نامه ایی به مقصد نمی رسد!

        • شهر من
          تو مردان سیاسی روشن ات نمی کنند
          شاعران سرفه کنند
          مرگ دو سه خیابان عقب می افتد
          کوه و دشت من
          شاعران بالاخره
          نجات را پیدا می کنند
          و باران بیشتری برای تو می بارد.

          شعر از مهدی قلایی

  4. آشنای عزیز! میرملاس متعلق به همه‎ی اقشار و حوزه‎هاست و یک رسانه نباید فقط از درد بنویسه. مطمئن باشین میرملاس هم با این مطالب بدبخت نمیشه. بدبختی در نگاه‎های ماست. ارزش این مطلب و سوپر کریمی رو هم افرادی با عینک واقعی تشخیص میدن.
    راستی روی چه حسابی روزی ۱۰۰ بازیکن ستاره با دنیای فوتبال خداحافظی می‎کنه؟
    با این حال از حضرتعالی بابت اینکه مکدر شده‎اید، معذرت می‎خوام و سعی میکنم تکرار نشه و فقط از درد و فقر بنویسم تا کلنگی بر سر مظلومیت لرستان نزنیم.

  5. فراموش کردم بگم شماره ۱های فوتبال جهانم تماما از قشر فقیر جامعه بودن که بالا اومدن!

  6. اقای مریدی همه چیز نوشتن نیست پس این وسط واقعیت به کجا فرار کرده است شما در این متنی که نگاشته اید با لحنی حق به جانب سخن رانده اید سخن راندن را با عمل فرسنگها فاصله است شما برای خالی نبود متنی نگاشته اید و برای انهم مطمینم ۲دلیل قانع کننده ندارید ولی من برای عرایضم هزاران هزار دلیل دارم
    لذا اگر میرملاس خبرگزاری ورزشی بود مشکلی پیش نمیاد ولی همه ما میدانیم رسالت میرملاس پرداختن به مشکلات استان و دغدغه های ان است نه خداحافظی مثلا جرارد از تیم ملی انگلیس این هیچ مشکلی از ما را حل نخواهد کرد تا زمانی که دغدغه ی جوانان ما چیزهای بی ربط و نامربوط است جامعه ای ضعیف و فقیر خواهیم داشت
    ولی در جواب اقا یا بانوی دوست باید بگویم ما فوتبال گریز نشده ایم اقای کریمی از فوتبال خداحافظی کرده که چی
    این تعصبات کورکورانه مال بچه هاست دغدغه شما بعنوان یک جوان باید دغدغه مملکت و استانت باشه نه فوتبال

    • باسلام
      اشنای عزیز برای اثبات عرایضت اگر هزار دلیل هم بیاوری میشود هزار و یک غلط !
      خیلی افراطی و احساسی نشو . علی کریمی سه بار مرد سال فوتبال آسیا ست .
      بازم بگم ؟ علت ناراحتی و نگرانی شما شاید این نباشد ! ” دیده فروبر به گریبان خویش ”
      اگه قانع نشدی من پوزش میطلبم . یاعلی

  7. با سلام. نظر همه دوستان قابل احترام است و به دیده منت همه رو می‎پذیرم با این حال ذکر چند نکته رو لازم میدونم. بیشتر سایتا و پایگاه‎های خبری از جمله تابناک، مشرق، جهان نیوز و… به خداحافظی کریمی پرداخته بودن که هیچکدام ورزشی نیستن اما بخش ورزشی دارن مثل میرملاس.
    در ضمن روز گذشته آقای علیخانی در برنامه ماه عسل به خداحافظی کریمی اشاره کرد آیا این برنامه هم ورزشیست؟ کاشکی تذکری به او نیز بدهید که فقط از درد بگوید. برخی دوست دارن فقط از درد و بدبختی بگویند و بنویسن اما این همه‎ی رسالت ما نیست گاهی باید به چیزای دیگه هم پرداخت.
    این همه از درد نوشته ایم تأثیری دارد؟ مگر هنوز هم این همه مشکل نداریم. شما یادداشت منو با تیتر” یک پتروشیمی به اراک رسید یکی به تبریز، پتروشیمی کوهدشت سهم که می‎شود؟» “صنعت سد سعادت‎آباد” رو خونده‎اید. ما هم بلدیم از درد بنویسیم اما رسالت ما فقط نوشتن از درد نیست.
    “تفاوت” مهمترین ویژگی خلقت است و قرار نیست من و آشنا مثل هم فکر کنیم، بنویسیم، بپوشیم و…
    به آشنای عزیز تبریک میگم که علم غیب داره و نوشته من ۲ دلیل برا نوشته‎ام ندارم کاشکی از این علم در راستای پیشرفت استان استفاده کنه!
    عشق فوتبال تعصب کورکورانه نیس و ای کاش کمی به محیط پیرامون بنگریم و به هم احترام بگذاریم.
    برای تمام نوشته‎هایم دلیل دارم و تا عشق به اون نداشته باشم هرگز دست به قلم نمیبرم و هرگز برا خالی نبودن چبزی ننوشته و نمینویسم. من به عنوان یک استقلالی این مطلب رو نوشته‎ام و هرگز تعصبی نبوده چون به کریمی ایرادهایی هم گرفته‎ام اما او رو دوست دارم چون اخلاق و فوتبالش را میپسندم.
    راستی آشنا! مطلبو خونده‎ای؟
    به نظرم آشنای عزیز! موضوعی که از دیدگاه شما بی ارزش است ارزش این مهم نوشتن و نظر گذاشتن نداره.
    در پایان یک نصحیت برادرانه “عیب رندان نکن ای زاهد پاکیزه سرشت/ که گناه دگران بر تو نخواهند نوشت
    در پایان یک نصحیت

  8. با سلام خدمت منتقدین عزیز.
    من هم نظر خودم را بیان میکنم البته به شرط داشتن منطق طرفین!
    علی کریمی فوتبالیستی بزرگ شخصیتی مهم و انسانی ارزشمند تاثیر گذار بود و هست و خواهد بود.جادوگر ایران یا مارادونای آسیا با درخشش در فوتبال اروپا فوتبال گل کوچیک ایرانی را به دنیا معرفی کرد .هیچ آشنای فوتبالی، هتریک جادوگر را مقابل کره جنوبی که ایران رو به فینال جام ملتهای۲۰۰۴ برد فراموش نمیکند.اما…
    اما به نظر بنده،فقط و فقط به نظر بنده این متن ۱۵ خطه شما در مورد جادوگر نه اینکه مهم نیست اما نمیتونست تیتر این سایت خبری باشه.اولا احسان علیخانی پرسپولیسیه دوما اینکه برنامه ماه عسل برنامه ای کاملا آزاده و میبینید که احسان خان همه جوره صحبت میکنه.در ضمن برنامه ۹۰ رو با میرملاس مقایسه نکنید.
    از انصاف اگر بویی برده باشیم،از حرف جناب مدیری نیز نباید گذشت که :((فقط و فقط نباید از درد گفت))

  9. برای دو گروه متاسفم که بخاطر یک ادم بد اخلاق مثل کریمی و موضوع بی اهمیتی مثل ان فضای دل انگیز سایت میرملاس را متشنج و الوده کرده اید

    • برای یک گروه متاسفم که همیشه حق به جانب هستن و تمام دنیارو بردن زیر علامت سوالمتاسفم که به عالم و آدم گیر می دن متاسفم که فقط بلدن اشک ملت رو دربیارن!

  10. اقا مهران عزیز واقعا خسته نباشی که پیگیر خبر ورزشکارای کوهدشتی هستی. الان امروز تو سایت طلوع ورزش لرستان. چند مطلب دیدم از ورزشکارای کوهدشتی زده بودید خدایی ما اصلا الان خبر نداشتیم مثلا اقای رضا صفایی والیبالیست با اخلاق کوهدشت با تیم پیکان قرارداد بسته. واقعا تشکر میکنم.

  11. در پاسخ برخی کامنتا اولاً کریمی فقط یکبار مرد سال آسیا نشده و نه سه بار. ثانیاً جراررد از بازی های ملی خداحافظی کرد و نه فوتبال.
    در عجبم چرا بعضیا میخوان در همه چی صحبت کنن. برادر اصلاعات نداری صحبت نکن. هیس!

  12. خیلی جالبه!! شما که طرفدار فوتبال و جادوگر نیستید چرا اصلا” خبرو خوندید و چرا کامنت میزارید اینقد بیکارید واقعا” !!!!!!!! اینم یه خبر بود که اکثر رسانه ها بهش پرداختن میرملاسم تافته جدا بافته نیست. هر چیزی سرجای خودش مهمه. افق دید رو بالاتر ببرید لطفا”….

  13. بابا افق دید
    برو تو اینه خودتو نگاه کن

  14. اقای مریدی واقعا جای تاسف ک حتی در مورد رفتن کریمی در میرملاس بحث بشه ماها چقدر بدبختیم چقدر

    مشکلات داریم بعد فکرمون رو این باشه ک کریمی کی میره و چرا میره لذت دنیا مال فوتبالیستاست مطمئن باش

    هرجا باشه بهش بیشترازمنو شما خوش میگذره

  15. با سلام
    خدمت عزیز که انتقاد کرده یه نکاتی رو عرض کنم امیدوارم موجب رنجش ایشان نشود
    زمان خردسالی بیاد دارم که در مراسم عزاداری اگر کسی حرف خنده داری میزد یا میخندید برای من سخت و دیر هضم بود که عزاداری و خنده ؟!؟؟؟
    واینکه در زمان خداحافظی کریمی خود من مشکلات شخصی داشتم اعصاب خوردکن ، اما به خداحافظی کریمی هم واکنش نشان دادم و ناراحت شدم
    خوب اینا زمانی قهرمانان این سرزمین بوده اند و نمیشود به راحتی از کنارشان گذشت مگر میشود جادوی کریمی را فراموش کرد ؟!
    من طرفدار پرسپولیسم ولی مگر میشود گریه ی آندو را که نشانه تعصب و غیرتش میباشد را فراموش کرد
    هر چیز جای خودش را دارد
    آره درد زیاده ولی چیزای دیگر هم هست بقول شاعر ؛
    کشتمه کردمه پیر ای همه درد دلگیر
    اما نقد شما مرا یاد نوجوانی ام که در بالا اشاره کردم می اندازد
    موفق باشید

  16. منظورم آشنا بود
    خانم یا آقا

  17. با سلام
    خدمت عزیزی که انتقاد کرده یه نکاتی رو عرض کنم امیدوارم موجب رنجش ایشان نشود
    زمان خردسالی بیاد دارم که در مراسم عزاداری اگر کسی حرف خنده داری میزد یا میخندید برای من سخت و دیر هضم بود که عزاداری و خنده ؟!؟؟؟
    واینکه در زمان خداحافظی کریمی خود من مشکلات شخصی داشتم اعصاب خوردکن ، اما به خداحافظی کریمی هم واکنش نشان دادم و ناراحت شدم
    خوب اینا زمانی قهرمانان این سرزمین بوده اند و نمیشود به راحتی از کنارشان گذشت مگر میشود جادوی کریمی را فراموش کرد ؟!
    من طرفدار پرسپولیسم ولی مگر میشود گریه ی آندو را که نشانه تعصب و غیرتش میباشد را فراموش کرد
    هر چیز جای خودش را دارد
    آره درد زیاده ولی چیزای دیگر هم هست بقول شاعر ؛
    کشتمه کردمه پیر ای همه درد دلگیر
    اما نقد شما مرا یاد نوجوانی ام که در بالا اشاره کردم می اندازد
    موفق باشید

  18. آیا اینکه خبر خداحافظی علی کریمی در میرملاس پوشش داده شده به معنی بی توجهی به مشکلات کوهدشته؟ یا اگر یک سایت خبری مسائل شهری رو پوشش بده به معنای ضدیت با ورزشه؟ هر چیزی به جای خودش، و تازه مگر چند درصد مطالب میرملاس ورزشیه که اونو متهم به بی توجهی به مشکلات می کنید؟

  19. راستی آقای مریدی علی کریمی فقط یک بار خداحافظی کرد که بعدش پشیمان شد نه چندین و چند بار

  20. آقا یونس عزیز، کریمی یک بار نیز بعد از خداحافظی مهدوی‎کیا از فوتبال وداع کرد اما بعدها گفت که این یک تصمیم احساسی بوده، درضمن او چند بار نیز چنین تصمیم‎های برای بازی ملی گرفت.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.