- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

دکتر کاییدی : الحاق رومشکان به حوزه ی انتخابیه پلدختر یک طنز سیاسی است / حوزه ی انتخابیه پلدختر، پلدختری می ماند

49939_orig

 

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت: حوزه انتخابیه پلدختر به صورت دست نخورده با حضور مردم پلدختر و معمولان باقی می ماند.

دکتر علی کاییدی  در گفت وگو با خبرنگاران افزود: در روزهای اخیر شنیده هایی مبنی بر درخواست یکی از مسئولان شهرستان های رومشکان و کوهدشت در اضافه شدن رومشکان به حوزه انتخابیه پلدختر و معمولان مطرح شده که این موضوع شایعه ای بیش نبوده و برخی قصد ایجاد تفرقه در قومیت‎ها را دارند.

وی تصریح کرد: حوزه انتخابیه شهیدان رحیمی از دیر باز با یک نماینده و با رای مستقیم مردم پلدختر و معمولان پابرجا بوده و مردم مناطق رومشکان نیز با پیشینه ای تاریخی و با ریشه در حوزه انتخابیه کوهدشت حضور داشته اند.

وی خاطر نشان کرد موضوع افزوده شدن رومشکان به حوزه انتخابیه پلدختر به صورت یک  طنز سیاسی بوده و مردم شهرهای پلدختر و رومشکان نیز باید این موضوع را جدی نگیرند.

وی اضافه کرد: بر اساس تصمیمات اخذ شده در کمیسیون شوراها مقرر گردیده  ۲۰ نماینده به حوزه های انتخابیه کشور اضافه شود که استان لرستان نیز سهم افزایش یک نماینده را دارد.

وی با اشاره به تصمیمات اخذ شده در استان نیز اظهار داشت: بر اساس تصمیمات اخذ شده شاید این سهم به شهرستان سلسله داده شود و این در حالی است که بر اساس برخی از شنیده و با توجه به افزایش جمعیت مرکز استان، شاید این افزایش نماینده به شهرستان خرم آباد اختصاص داده شود که این مهم می بایست در استان تصمیم گیری شود.