کد خبر : 53586
تاریخ انتشار : ۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۴
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 1,097 بازدید

سرپرست جدید دانشگاه لرستان منصوب شد

  در حکمی از سوی وزیر علوم, خسرو عزیزی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه لرستان معرفی شد. به گزارش میرملاس نیوز ؛  در حکمی از سوی وزیر علوم تحقیقات و فناوری کشور خسرو عزیزی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه لرستان منصوب شد. خسرو عزیزی در کارنامه کاری خود در زمان وزارت توفیقی در سال های […]

عزیزی-21

 

در حکمی از سوی وزیر علوم, خسرو عزیزی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه لرستان معرفی شد.

به گزارش میرملاس نیوز ؛  در حکمی از سوی وزیر علوم تحقیقات و فناوری کشور خسرو عزیزی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه لرستان منصوب شد.

خسرو عزیزی در کارنامه کاری خود در زمان وزارت توفیقی در سال های 83 و84 برای مدت یک سال سرپرستی دانشگاه لرستان را برعهده داشته است و هم اکنون عضو هیئت علمی و استادیار دانشکده کشاورزی دانشگاه لرستان است.

عزیزی دارای مدرک دکترای زراعت- اکولوژی و اصلاح نباتات است که عضو هیئت علمی دانشگاه لرستان است.

در این حکم آمده است، امید است با توکل به خداوند سبحان، ماموریت و وظایف سرپرستی دانشگاه‌ لرستان را برپایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های مصوب به انجام رسانید، بایسته است با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب همکاری دانشگاهیان و صاحب نظران، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری ایفا کنند.

پیش از این حسن زمانیان برای مدت حدود 5 سال وظیفه سرپرستی دانشگاه لرستان را بر عهده داشته است.

زمانیان دارای مدرک دکترای زمین شناسی اقتصادی است و پیش از دانشگاه لرستان وظیفه سرپرستی دانشگاه ملایر را نیز بر عهده داشته است.

عزیزی امروز به طور رسمی وظیفه سرپرستی دانشگاه لرستان را برعهده می‌گیرد.

 

 

درج شده توسط : امین آزادبخت (مدیر سایت )

دیدگاه ها

دکتر عزیزی یک استاد فهیم و پر تلاش و اندیشمند می باشند. امیدوارم حضور ایشان سبب پویایی و پیشرفت دانشگاه شود.

[پاسخ]

همشهری در گفته :

آفرین به مرد اصلاحات شهرستان پلدختر

[پاسخ]

توق اشکس!

[پاسخ]

فرهنگی در گفته :

اصلاح طلب واقعی و مرد عمل دکتر عزیزی است. برای ایشان آرزوی توفیق داریم.

[پاسخ]

دانشجو پاسخ در تاريخ جمعه ۳ مرداد , ۱۳۹۳ ۰۳:۰۶:

واقعا اصلاح طلبی هستش یا نه؟؟؟؟

[پاسخ]

بیرانوند در گفته :

مبارکا باشد

[پاسخ]

مجتبی ابراهیمی در گفته :

با تبریک به جامعه دانشگاهی و آرزوی پویایی هر چه بیشتر در فضای علمی و پژوهشی استان، که انشالاه با تدبیر دکتر عزیزی که از مدیران جهادی و با سابقه علمی درخشان هستند، شاهد موفقیتها آتی ث در عرصه های علمی، آموزشی، پژوهشی و ارتقای جایگاه و رتبه این دانشگاه باشیم.

[پاسخ]

امیدوارم ایشون از عناصر اصلاح طلب دکتر سپهوند دکتر یاری و… در معاونت های کلیدی خوش استفاده کنه

[پاسخ]

پلدختری در گفته :

اصلاح طلبی از دیار پلدختر .. از گل گل .. از همون روستایی که ایشون پرورش یافتن هستن اصلاح طلبان شاخص دیگری که در استان منشا خیر هستن
اگه به ظرفیت نیروهای همه شهرستان ها توجه بشه به جاهای بهتری می رسیم تا محدود فکر و عمل کردن

[پاسخ]

درگاهیان پاسخ در تاريخ جمعه ۳ مرداد , ۱۳۹۳ ۰۳:۲۳:

البته دکتر یاری هم اصلاح طلب بودند و تنها فردیست که درجه استاد تمامی دارند و فردی لایق و شایسته در میان تمامی اساتید دانشگاه

[پاسخ]

اعتدال در گفته :

سلام ودرود بر وزیر محترم علوم و مردم فرهیخته لرستان و تبریک به مناسبت این تغییر جاودانه
اکنون نوبت دیگر دانشگاه های استان است خواهشمندیم زودتر عمل کنید تا به لجن کشیدن دانشگاه ها توسط افراد بی سواد و در فکر خویش دولت سابق بیش از این ادامه پیدا نکند!!! درود بر عوامل این تغییرات

[پاسخ]

از نوراباد دلفان در گفته :

دورود بر شير مرد روزهاي سخت دولت اصلات دانشگاه لرستان مديون شماست دريغ نكن واحدهاي شهرستاني رو به مجتمع اموزش عالي تبديل كن

[پاسخ]

درود بر شیر مرد بالاگریوه

[پاسخ]

همشهری در گفته :

دکتر عزیزی انسان فهمیده و بزرگواریه و همه ما امیدواریم مجددا پیشرفت و توسعه علمی رو به دانشگاه لرستان برگردونه

[پاسخ]

خبرتون نیاز به اصلاح داره زمانیان از 89/6/1 سرپرست دانشگاه شده تا 93/4/30 یعنی سه سال و 11 ماه نه پنج سال شا گویا خودتون حکم این طرف رو تمدید کردید!

[پاسخ]

مدرس دانشگاه در گفته :

انصافا دکتر عزیزی شخصیت رییس بودن را داشته و دارد…..ومهمتر اینکه لرستانی است!!!!!!!!!!!!!!!!!111

[پاسخ]

نسیم ابراهیمی در گفته :

تبریک میگم جناب دکتر عزیزی. امیدواریم که همیشه شاهد موفقیت های شما در عرصه علم و دانش باشیم.

[پاسخ]

دانشجو در گفته :

بچه ها بیاین تکرار نکنیم که اصلاح طلب هستن چون فردا ممکنه برش دارن!

[پاسخ]

اتیوند در گفته :

با ارزوی پیروزی و سربلندی برای دکتر عزیز

[پاسخ]

پلدختري در گفته :

انتصاب بجا وشايسته به رياست دانشگاه مايه افتخار ومباهات همشهريان ودوستان اصلاح طلب جنابعالي است مزيد توفيقات جنابعالي رو از خدواند منان خواستارم

[پاسخ]

پرويزگراوند در گفته :

تيريك؛ با آرزوي توفيق و سلامت.

[پاسخ]

قاسم ابراهیمی در گفته :

جناب آقای عزیزی. تبریک

[پاسخ]

محمد حسین شریعتی در گفته :

ضمن تبریک به جناب دکتر

– لطفا تلاش کنید عرصه علم و دانش از باندبازی، سیاسی ‎کاری و جناح‎ گرایی به شدت پرهیز و تنها با هم‎اندیشی، هم‎افزایی و در قالب یک تیم، مسائل علمی و آموزشی وپژوهشی دانشگاه را با هم و در کنار هم پیش برده و حل کنید.
-دخالت جناح بندی ها و انگیزه های حزبی و گروهی و شخصی و طایفگی در این وظیفه ی مهم ، زهر مهلکی است که هویت علمی دانشگاه را از کار می اندازد و بهرمندی علمی جامعه را از آن کم سود و گاه زیانبخش می سازد.
-نگرشی منفی که در دولت جدید ایجاد شده را اصلاح کنید و به جوانگرایی اهمیت بدهید.

*دیگر عصر طایفه بازی تمام شده ما در عصر تفکر و اندیشه بسر میبریم( نگاه قومیتی متعلق به عصر کوتله ها فکری میباشد).

[پاسخ]