تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

دکتر کاییدی : زمینه اجرایی شدن طرح راه‌آهن پلدختر فراهم شده است

  • کد خبر : 53660
  • 01 مرداد 1393 - 22:46

  بر اساس تلاش‏‌های مدیریت ارشد استان و پیگیری‌های انجام شده طرح راه‌آهن دورود به خرم‌‏آباد و پلدختر به اندیمشک زمینه اجرایی گرفته است و با گذشتن این خط از شهرستان پلدختر زمینه رشد و توسعه بیشتر این شهر فراهم می‏‌شود. به گزارش میرملاس نیوز ؛ نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت: بر […]

2372753_604

 

بر اساس تلاش‏‌های مدیریت ارشد استان و پیگیری‌های انجام شده طرح راه‌آهن دورود به خرم‌‏آباد و پلدختر به اندیمشک زمینه اجرایی گرفته است و با گذشتن این خط از شهرستان پلدختر زمینه رشد و توسعه بیشتر این شهر فراهم می‏‌شود.

به گزارش میرملاس نیوز ؛ نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس تلاش‏‌های مدیریت ارشد استان و پیگیری‌های انجام شده طرح راه‌آهن دورود به خرم‌‏آباد و پلدختر به اندیمشک زمینه اجرایی گرفته است و با گذشتن این خط از شهرستان پلدختر زمینه رشد و توسعه بیشتر این شهر فراهم می‏‌شود.

علی کاییدی در جمع خبرنگاران در خرم‎آباد اظهار کرد: با وجود ۸۰ کیلومتر از محور آزادراه خرم‏‌آباد ـ پل زال در محدوده شهرستان پلدختر و همچنین نزدیکی به مسیر تردد به کشور عراق این شهرستان از اهمیت بالایی برخوردار است و با گذشتن راه‌آهن از شهرستان پلدختر توسعه و رشد پایدار در پلدختر ایجاد می‏‌شود.

کاییدی یادآور شد: در جلسات برگزار شده با رئیس مجلس و با حضور استاندار لرستان این موضوع به بحث و بررسی قرار داده شد و با توجه به اهمیت این موضوع و راه‌‏اندازی راه‌آهن از مسیر یاد شده، شهرهای دورود، بیرانشهر، خرم‌‏آباد، دوره چگنی و پلدختر از این مهم بهره‏‌مند می‏‌شوند.

وی راه‌آهن را به عنوان یک زیرساخت مهم در توسعه استان دانست و اظهار داشت: رسانه‏‌های استان نیز باید با در نظر گرفتن اهمیت موضوع به این امر بپردازند و با اولویت‏‌بندی‏‌های لازم در راستای توسعه استان اقدام کنند.

کاییدی در ادامه با اشاره به وجود طرح‏‌های مهم صنعتی استان در مسیر این طرح افزود: نزدیکی خط آهن دورود ـ خرم‌‏آباد و پلدختر ـ اندیمشک در کنار صنایع سیمان خرم‏‌آباد، پتروشیمی خرم‌‏آباد، نیروگاه خرم‏‌آباد، سیمان پلدختر و صنایع گچ پلدختر می‏‌تواند در توسعه صادرات استان و ایجاد زمینه‏‌های اشتغال پایدار در استان موثر باشد.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیریت ارشد استان نیز با در نظر گرفتن اهمیت این موضوع به دنبال ایجاد زیر ساخت‏‌های توسعه است و طرح توسعه فرودگاه خرم‏‌آباد نیز در این راستا است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=53660

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. اگر تا دوره بیاید لابد از کوهدشت هم میگذرد نه؟مدیریت ارشد شنیدی؟ها با توام آقا

  2. چندین تن ازنمایندگان مجلس ازجمله آقاى کاییدی از قوه قضاییه خواسته بودن آقاى خاتمی رییس جمهور ۲۲ میلیونى کشورمان ممنوع التصویربشه { جهت اطلاع مردم پلدختر}

  3. با سلام من از تلاش های دکتر کاییدی در مرتفع کردن مشکلات آگاهی کامل دارم همه کاربران و عزیزان را به نقد منصفانه دعونت می کنم

  4. ازنماینده پلدخترو معمولان بخاطر پیگری امور شهرستان تشکر می کنیم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.