تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

عمق فاجعه انسانی در سرزمین مقدس فلسطین، وجدان انسانهای آزاده را به درد آورده است

  • کد خبر : 53712
  • 02 مرداد 1393 - 22:42

  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد و استاندار لرستان با صدور بیانیه مشترکی ضمن دعوت گسترده و باشکوه مردم برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، اعلام کردند: عمق فاجعه انسانی در سرزمین مقدس فلسطین، وجدان انسانهای آزاده را به درد آورده است. به گزارش میرملاس نیوز ؛ در بیانیه […]

0-74

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد و استاندار لرستان با صدور بیانیه مشترکی ضمن دعوت گسترده و باشکوه مردم برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، اعلام کردند: عمق فاجعه انسانی در سرزمین مقدس فلسطین، وجدان انسانهای آزاده را به درد آورده است.

به گزارش میرملاس نیوز ؛ در بیانیه مشترک حجت الاسلام و المسلمین ˈسیداحمد میرعمادیˈ و ˈهوشنگ بازوندˈ آمده است: رژیم سفاک و دد منش صهیونیستی هر روز جنایت دیگری را به تاریخ نسل کشی و جنایت بر علیه بشریت می افزاید و هر لحظه خانه ای بر سر کودکان بی گناه غزه و فلسطین ویران می شود و هر روز خانواده های زیادی در خاک و خون می غلطند و مجامع جهانی مدعی حقوق بشر، چشم بر این فجایع بسته اند.

دراین بیانیه تصریح شده، روز قدس، روز یاری و همدردی مردم سرافراز ایران اسلامی با مسلمانان زجر کشیده فلسطین، غزه و فریاد و خروش پر طنینی در برابر رژیم سفاک و خون ریز صهیونیستی است.

در بیانیه نماینده ولی فقیه در استان و استاندار لرستان آمده است: اینجانبانان در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی برای یاری مظلومان فلسطین و غزه، از عموم مردم مؤمن و روزه دار لرستان دعوت می نماییم با حضور پرشور خویش در راهپیمایی دشمن شکن روز قدس، پرچم بزرگی و حق طلبی این دیار را به اهتراز درآورده و جلوه ای دیگر از حضور همیشگی مردم مسلمان سرزمین لرستان را در صحنه های انقلاب بیافرینند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=53712

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.