تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

بیانیه ی مشترک مجمع فرهنگیان و انجمن اسلامی معلمان استان لرستان در محکومیت جنایات صهیونیسم درغزه!

  • کد خبر : 53717
  • 03 مرداد 1393 - 0:27

  بسم الله الرحمن الرحیم سلام برقدس!سلام برنخستین قبله ی مسلمانان جهان!سلام بر مقاومت!سلام برهمه ی مسلمانانی که صهیونیسم را فرزند نامشروع امپریالیسم می دانند!سلام برهمه ی آزادمردان و آزاد زنان جهان که برمدارجغرافیای انسانی از ملت مظلوم و بی دفاع غزه پشتیبانی می کنند و صهیونیسم را تف تلخ تاریخ می دانند!حدود ۶۰ سال […]

untitled

 

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام برقدس!
سلام برنخستین قبله ی مسلمانان جهان!
سلام بر مقاومت!
سلام برهمه ی مسلمانانی که صهیونیسم را فرزند نامشروع امپریالیسم می دانند!
سلام برهمه ی آزادمردان و آزاد زنان جهان که برمدارجغرافیای انسانی از ملت مظلوم و بی دفاع غزه پشتیبانی می کنند و صهیونیسم را تف تلخ تاریخ می دانند!
حدود ۶۰ سال از جنایت آفریدگان این غده ی
سرطانی می گذرد و در درازای این ۶۰ سال ، تاریخ بشریت از جنایات و کارکردهای ددمنشانه ی رژیم نامشروع اسراییل، برگ های سیاهی دردل خود جا داده است!
۶۰ سال از عمر نامیمون این رژیم می گذرد و روزی نیست که مردم جهان، شاهد خشونت و ترور و آدم کشی و خیانت و دشمنی این مخلوق فتنه و فریب شیاطین نباشند!
۶۰ سال ازتاریخ خون و خاطره ی فلسطین می گذرد و امروز ملت فلسطین چون فولاد آبدیده، نستوه و استوار،خواب از چشم صهیونیسم ربوده است!

امروز مقاومت، نستوه و استوار دربرابر هجوم وحشیانه ی اسراییل ایستاده است و با پشتیبانی وجدان بیدار بشریت، رسوایی اسراییل را فریاد می کشد!
امروز مقاومت، روسپیدترازتاریخ ، سینه ی زنان و مردان و کودکان و جوانان خود را سرفرازانه سپر تیر و بلای صهیونیسم می کند تا رازپلشتی و پلیدی این فرزندنامشروع قدرت طلبان را در پیشگاه وجدان های بیدارجهانیان برملا سازد!
هرروز که می گذرد صهیونیسم با زیر پا گذاشتن بدیهی ترین قوانین بین المللی ، مردم فلسطین را به خاک و خون می کشد و البته که روز به روز به پایان عمر خویش نزدیک می شود!
جمعیت سی هزارنفری فرهنگیان استان لرستان دوشادوش ملت های آزادی خواه جهان به ویژه ملت بزرگ و روسپید ایران و لرستان، پیرو تاکید مقام
معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری اسلامی و دیگر شخصیت های تاثیر گذار، در راهپیمایی روز قدس، ضمن محکوم کردن کشتار وحشیانه ی مردم غزه، انزجار خود را از رژیم غاصب اسراییل و پشتیبانی خود را از مردم مظلوم غزه اعلام می نمایند!

مجمع فرهنگیان و انجمن اسلامی معلمان استان لرستان

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=53717

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. افرین بر قلم زیبا وپر محتوایتان درود خدا بر این همه شور و شعور تان

  2. با سلام
    باید خدمت شما عرض کنم تصویری که در بالا درج کرده اید تصویر مسجدالاقصی نیست.
    اشتباهی که سالیان سال است رسانه های تصویری ما در حال تکرار آن هستند و خوشبختانه امسال در دو سه مورد مشاهده کردم که عکس مسجدالاقصی واقعی از تلویزیون پخش شد.
    تصویر بالا یعنی مسجدی که هشت ضلعی بوده و دارای گنبد زرد است قبه الصخره یا مسجدی است که پیامبر اکرم(ص) ازآن به معراج رفت و در سمت چپ مسجدالاقصی قرار گرفته است.
    مسجدالاقصی واقعی روبروی این مسجد و دارای گنبد تیره رنگ است . متاسفانه در رسانه های دنیا کمتر دیده می شود. و این جز حکومت صهیونیست ها بر رسانه های دنیا دلیل دیگری شاید نداشته باشد. این مسجد اولین قبله مسلمانان جایی که در دوران پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) ایشان به سوی این مسجد به اذن خداوند نماز بپا می داشتند و همچنین سومین حرم شریف پس از مسجد الحرام و مسجد النبی در مکه و مدینه است . مسجد الاقصی به گواه تاریخ نویسان دومین مسجد ساخته شده بر روی زمین پس از بیت الله الحرام محسوب می شود. نقل است که ” حضرت آدم (علیه السلام) آنرا ساخته وزیر بنای آنرا چهل سال پس از ساختن بیت الله الحرام بنا به دستور خداوند نهاده است.
    هم اکنون یهودیان صهیونیست در حال حفاری در زیر مسجدالاقصی هستند و کم کم بنای تخریب این اثر مهم اسلامی گذاشته شده است.

  3. براى کشورنامشروع وبى هویت اسراییل همین نفرت وتنفرجهانی کافیست,این جنایات وکودک کشی این رژیم پست فطرت نشان از سردرگمى حاکمان اسراییل رو دارد,به جرأت میتوان مدعى شدکه اسراییل هیچوقت به این اندازه موردنفرت وتنفر جامعه جهانى واقع نشده شایداگرخدابخواهد پاىان عمراین رژیم وحشی نزدیک شده است.
    این همان وعده خداونداست که که اسراییل اکنون درمیان ملل مختلف جهان حتى آمریکا { فارغ از حمایت هاى اوباماى متاسفانه مسلمان} اینچنین خوار وذلیل شده است
    البته نبایدنقش دولت تدبیر رو در این چنین ذلیل شدن این دولت ورژیم مغضوب نادیده گرفت.بامید اضمحلال رژیم کودک کش اسراییل إن شاالله

  4. عمر رژیم صهیونیستی دقیقا ۶۶ سال است نه ۶۰ سال!

  5. حالا ایراد به سال نگیرید اصل محکومیت این رژیم غاصب است انصافا بیانیه عالیست

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.