- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

بیانیه ی مشترک مجمع فرهنگیان و انجمن اسلامی معلمان استان لرستان در محکومیت جنایات صهیونیسم درغزه!

untitled

 

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام برقدس!
سلام برنخستین قبله ی مسلمانان جهان!
سلام بر مقاومت!
سلام برهمه ی مسلمانانی که صهیونیسم را فرزند نامشروع امپریالیسم می دانند!
سلام برهمه ی آزادمردان و آزاد زنان جهان که برمدارجغرافیای انسانی از ملت مظلوم و بی دفاع غزه پشتیبانی می کنند و صهیونیسم را تف تلخ تاریخ می دانند!
حدود ۶۰ سال از جنایت آفریدگان این غده ی
سرطانی می گذرد و در درازای این ۶۰ سال ، تاریخ بشریت از جنایات و کارکردهای ددمنشانه ی رژیم نامشروع اسراییل، برگ های سیاهی دردل خود جا داده است!
۶۰ سال از عمر نامیمون این رژیم می گذرد و روزی نیست که مردم جهان، شاهد خشونت و ترور و آدم کشی و خیانت و دشمنی این مخلوق فتنه و فریب شیاطین نباشند!
۶۰ سال ازتاریخ خون و خاطره ی فلسطین می گذرد و امروز ملت فلسطین چون فولاد آبدیده، نستوه و استوار،خواب از چشم صهیونیسم ربوده است!

امروز مقاومت، نستوه و استوار دربرابر هجوم وحشیانه ی اسراییل ایستاده است و با پشتیبانی وجدان بیدار بشریت، رسوایی اسراییل را فریاد می کشد!
امروز مقاومت، روسپیدترازتاریخ ، سینه ی زنان و مردان و کودکان و جوانان خود را سرفرازانه سپر تیر و بلای صهیونیسم می کند تا رازپلشتی و پلیدی این فرزندنامشروع قدرت طلبان را در پیشگاه وجدان های بیدارجهانیان برملا سازد!
هرروز که می گذرد صهیونیسم با زیر پا گذاشتن بدیهی ترین قوانین بین المللی ، مردم فلسطین را به خاک و خون می کشد و البته که روز به روز به پایان عمر خویش نزدیک می شود!
جمعیت سی هزارنفری فرهنگیان استان لرستان دوشادوش ملت های آزادی خواه جهان به ویژه ملت بزرگ و روسپید ایران و لرستان، پیرو تاکید مقام
معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری اسلامی و دیگر شخصیت های تاثیر گذار، در راهپیمایی روز قدس، ضمن محکوم کردن کشتار وحشیانه ی مردم غزه، انزجار خود را از رژیم غاصب اسراییل و پشتیبانی خود را از مردم مظلوم غزه اعلام می نمایند!

مجمع فرهنگیان و انجمن اسلامی معلمان استان لرستان