- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

صفایی پس از پیوستن به پیکان: هدفم قرار گرفتن در تیم اول ملی است

arash 085

والیبالیست کوهدشتی تیم ملی “ب” معتقد است بازی تیم‎هایی مثل پیکان بیشتر به چشم می‎آید.
رضا صفایی در گفت‎وگو با خبرنگار میرملاس، ضمن اشاره به پیوستنش به تیم پیکان اظهار کرد: چند پیشنهاد دیگر از تیم‎های لیگ برتری داشتم ولی ترجیح دادم بار دیگر و بعد از دو سال بازهم پیراهن پیکان را بپوشم.
وی با بیان اینکه از این تیم و کادر فنی‎اش شناخت کاملی داشتم، یادآور شد: در فصل ۹۰-۹۱ هم در تیم پیکان بودم که توانستیم قهرمانی جام باشگاه‎های آسیا، سوم لیگ برتر و چهارمی جام باشگاه‎های جهان را کسب کنیم.
صفایی تصریح کرد: پیکان باشگاه بزرگی است که امکانات خوبی دارد و با بازیکنان خوبی که جذب کرده، بدون شک در فصل جاری موفق خواهد شد.
وی در ادامه صحبت‎هایش تأکید کرد: پیکان تیمی است که بیشتر در دید قرار دارد و می‎خواهم با یاری خدا این فصل از تیم “ب” به تیم اول ملی راه پیدا کنم.
این والیبالیست لرستانی که بعد از دو فصل از تیم آلومینیوم هرمزگان جدا شد درباره این تیم گفت: آلومینیوم تیم خوبی است و از حضور در آن و تجربه‎هایی که در این مدت کسب کردم خیلی راضی هستم.
صفایی در مورد لیگ امسال نیز بیان کرد: با توجه به نتایجی که تیم ملی ایران در لیگ جهانی کسب کرد انتظار داریم اسپانسرهای بیشتری ورود کنند تا مثل سال‎های گذشته لیگی با سطح بالا را شاهد باشیم.

تهیه خبر : مهران مریدی / میرملاس نیوز