تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
7

فرماندار سابق کوهدشت فرماندار ازنا شد

  • کد خبر : 53802
  • 04 مرداد 1393 - 23:06

      به گزارش میرملاس نیوز ؛ وزیر کشور با صدور حکمی براساس پیشنهاد استاندار لرستان اسد عبداللهی را به عنوان فرماندار جدید شهرستان ازنا منصوب کرد.رحمانی فضلی وزیر کشور در حکم انتصاب فرماندار ازنا  بر کار و تلاش در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید شده است. عبداللهی در زمان دولت اصلاحات […]

f5a85333d553b860310d6f60f5af8288_XL

 

 

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ وزیر کشور با صدور حکمی براساس پیشنهاد استاندار لرستان اسد عبداللهی را به عنوان فرماندار جدید شهرستان ازنا منصوب کرد.
رحمانی فضلی وزیر کشور در حکم انتصاب فرماندار ازنا  بر کار و تلاش در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید شده است.

عبداللهی در زمان دولت اصلاحات به مدت ۴ سال فرماندار کوهدشت بود.

عبداللهی فوق‌لیسانس جامعه‌شناسی با سابقه‌ی مشاوری استاندار، دبیری شورای جوانان استان، مدیرکل امور اجتماعی و انتخابات استان، رئیس ستاد انتخابات استان، تالیف بیش از ۲۰ جلد کتاب و مقاله‌ی علمی و ۲۵ سال سابقه‌ی تدریس در مراکز آموزش عالی را در کارنامه‌ی خود دارد.

گفتنی است پیش از این زمزمه هایی در محافل خبری بر انتصاب جناب عبداللهی به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان نیز شنیده می شد .

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=53802

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 46در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴۶
  1. سلام و درود بر برادر خوب و ارزشی جناب عبدالهی عزیز
    من به نوبه خودم این سمت جدید را که نشان از لیاقت و تخصص شما را دارد ،صمیمانه تبریک عرض نموده و رجاء واثق دارم که همچون گذشته موفق و پیروز خواهید بود.

  2. استاد عزیز و بزرگوارم جناب اقای عبدالهی انتخاب بجا و شایسته حضرتعالی موجب خوشحالی اینجانب گردید امید است در انجام وظیفه محوله موفق موید و پیروز سربلند باشید شک ندارم تجارب ارزنده شما در این مسیر برگ زرین دیگری بر خدمات ارزنده اتان افزون خواهد کرد

  3. برادر ارجمند و گرامی جناب آقای اسد عبدالهی انتصاب بجا و شایسته حضرتعالی که نشان از لیاقت و توانایی شما را دارد صمیمانه تبریک عرض می گویم امیدواریم همیشه موفق و پیرو سربلند باشید .

  4. امیدوارم انتصاب بعدی شهرستان کوهدشت باشد.

  5. آقای عبداللهی بچه کجا هستند؟

  6. برادرارجمند انتصاب حضرتعالی راصمیمانه تبریک عرض می نمایم

  7. انشاالله همانگونه که سبب پیشرفت خارق العاده کوهدشت شدند ،حرکت ازنا را هم به سوی قله های پیشرفت با سرعتی اعجاب آور رهبری کنند!مبارک ازنایی های عزیز و تبریک به دولت تدبیر وامید!!

  8. بچه ایران ، لرستان ، خرم آباد !!!! اگه نیاز است تا شماره شناسنامه و تاریخ تولد و سریال شناسنامه ایشان را هم بدهیم ، و اگه باز راضی نشدید تا سایز کمرشان را هم بدهید شاید برایشات کت و شلوار هم خریدید !!! چه فرق میکنه بچه کجا باشد ؟ بچه درد است بچه محرومیت است بچه نامهری و کم لطفیهای زمانه است !! ایشان سواد دارند مدرک دارند تجربه دارند کار بلد هستند و ازنظر مادی انسان سالمی هستند این کافیست ! پس بهتره بگیم بچه علم و سواد و سلامت و پاکیست که امیدواریم همچون گذشته پاک بماند والسلام از استاندار پرکار هم بابت انتصاب ایشان سپاسگزاریم

    • خوب ما سوال کردیم امیرناصرخان غلامرضایی . مگه سوال بد است یا ایراد دارد . ندانستن بد است سوال کردن عیب نیست. یا اینکه شما همیشه سوالات ناجواب رو تو ذهنت بایگانی میکنی. جناب عبداللهی از افتخارات استان هستند و ما به ایشان افتخار میکنیم.

    • جناب غلامرضایی آقای موسایی فقط یک سوال ساده پرسیدند و جوابش هم الشتر بود.. این همه فلسفه و سفسطه و عصبانیت لازم نبود. خدا به همه ما صبر بدهد

  9. بچه ایران ، لرستان ، خرم آباد !!!! اگه نیاز است تا شماره شناسنامه و تاریخ تولد و سریال شناسنامه ایشان را هم بدهیم ، و اگه باز راضی نشدید تا سایز کمرشان را هم بدهند شاید برایشان کت و شلوار هم خریدید !!! چه فرق میکنه بچه کجا باشد ؟ بچه درد است بچه محرومیت است بچه نامهری و کم لطفیهای زمانه است !! ایشان سواد دارند مدرک دارند تجربه دارند کار بلد هستند و ازنظر مادی انسان سالمی هستند این کافیست ! چرا باید ایل و تبار و اسم و رسم و نژاد افراد برایمان مهم باشد مگر سلمان فارسی اهل پارس نبود آیاعزیز دل رسول الله نشد ؟ مگر بلال حبشی سیاه نبود که صدایش باعث آرامش دل رسول الله بود ؟ پس به جای شناخت از تبار و طایفه و شهر و دیار ای کاش تحقیق کنیم که مدیران تا چه حد اهل درد و کار هستند و تاچه حد مردم را به همراه دردشان میشناسند و تاچه حد جسارت و شجاعت دفاع از حقوق مردم را دارند و تا چه حد پایبند اصول انقلاب هستند !! پس بهتره بگیم آقای عبدالهی بچه علم و سواد و سلامت و پاکیست که امیدواریم همچون گذشته پاک بماند والسلام از استاندار محترم و پرکار هم بابت انتصاب ایشان سپاسگزاریم

  10. جناب اقای عبداللهی انتصاب شایسته جنابعالی را به سمت فرماندار ازنا تبریک میگم . و برایتان از خداوند متعال آرزوی موفقیت دارم. ان شاالله داشتن روحیه تقوا و اخلاق مداری در مدیریت شما ،راهگشای مشکلات ان دیار خواهد بود.

  11. برادر ارجمند و مدیر شایسته و با اخلاق انتصاب حضرتعالی را تبریک عرض نموده و از خداوند آرزوی موفقیت و خدمتگذاری در زیر سایه پرچم مقدس جمهوری اسلامی را خواستارم

  12. برادر عبداللهی انتصاب بجا و شایسته جنابعالی را بعنوان فرماندار ازنا تبریک عرض نموده وآرزوی موفقیت را برای جنابعالی از خداوند منان در این ایام مبارک و عید مسلمانان جهان را دارم

  13. مــــــــــوفق باشید

  14. برادر ارجمند جناب آقای حاج اسد عبدالهی

    سلام علیکم
    انتصاب بجا وشایسته جنابعالی راکه نشان از لیاقت شایستگی وتجربیات شما در دوران اصلاحات بوده به سمت فر ماندار از نا
    تبریک عرض نموده توفیق روزافزون جنابعالی رادردوران تدبیرامید ازخداوندمنان مسئلت داریم

  15. فکر نکنم دیگه کوهدشت فرماندار جدید داشته باشه. امیدوارم انتصاب بعدی کوهدشت باشه.
    .

  16. برادر ارجمندم جناب آقای حاج اسد عبداللهی

    سلام علیکم

    انتصاب بجا وشایسته حضرتعالی رابه سمت فرماندار شهرستان ازنا صمیمانه تبریک عرض می نمایم امیدوارم درسایه نظام مقدس جمهوری ایران وهمراه وهمگام با کاروان دولت تدبیر وامید موفق مویدباشید.

  17. برادر بزرگوارم جناب آقای حاج اسد عبداللهی

    سلام علیکم
    انتصاب بجا وشایسته جنابعالی را به سمت فرماندار شهرستان ازنا که نشان ازلیاقت وارزشمداری وتجربیات ارزنده حضرتعالی می باشدصمیمانه تبریک عرض می نمایم امیدوارم درسایه نوجهات اللهی موق باشید.

  18. برادر بزرگوارم جناب آقای حاج اسد عبداللهی

    سلام علیکم
    انتصاب بجا وشایسته جنابعالی را به سمت فرماندار شهرستان ازنا که نشان ازلیاقت وارزشمداری وتجربیات ارزنده حضرتعالی می باشدصمیمانه تبریک عرض می نمایم امیدوارم درسایه نوجهات اللهی موفق باشید.

  19. برادر ارزشمندم جناب آقای حاج اسد عبداللهی

    سلام علیکم
    انتصاب بجا وشایسته جنابعالی را به سمت فرماندار شهرستان ازنا که نشان ازلیاقت وارزشمداری وتجربیات ارزنده حضرتعالی می باشدصمیمانه تبریک عرض می نمایم امیدوارم درسایه نوجهات اللهی موفق باشید.

  20. برادر ارزشمندم جناب آقای حاج اسد عبداللهی

    سلام علیکم
    انتصاب بجا وشایسته جنابعالی را به سمت فرماندار شهرستان ازنا که نشان ازلیاقت وارزشمداری وتجربیات ارزنده حضرتعالی می باشدصمیمانه تبریک عرض می نمایم امیدوارم درسایه نوجهات اللهی موفق باشید.

  21. ضمن تبریک به برادر ارزشی وشایسته جناب آقای عبدالهی احتمالا این آقای امیرناصر غلامرضایی با خودش درگیری دارد!

  22. برادر عزیز وارزشمندم جناب آقای حاح اسد عبداللهی

    سلام علیکم

    مسئولیت جدیدرا به حضرتعالی تبریک عرض می نمایم ازآنجایی که شما شخصیتی متین ،صبور و ارزشمدارهستیدلذا امیدوارم درسایه نظام مقدس جمهوری اسلامی درتمام شئونات زندگی سربلند وپیروز باشید.

  23. برادر ارجمندم جناب آقای حاج اسد عبداللهی

    سلام علیکم

    انتصاب جنابعالی رابه سمت فرماندار ازنا که حقیقتا” نشان ازلیاقت وشایستگی حضرتعالی می باشد صمیمانه تبریک عرض می کنم امیدوارم موفق ومویدباشید.

  24. انتصاب شایسته برادر عبدالهی را به مردم شریف شهرستان ازنا تبریک گفته ار استاندار محترم لرستان بخاطر این انتصاب تشکر می کنم

  25. برادر گرامی جناب حاج اسد عبداللهی! انتصاب بجا و شایسته حضرتعالی را به فرمانداری شهرستان ازنا صمیمانه تبریک و تهنیت می گویم و از استاندار محترم بخاطر انتصاب حضرتعالی سپاسگزارم.

  26. برادر ارجمند جناب آقای عبداللهی
    انتصاب بجا وشایسته جنابعالی بعنوان فرماندار شهرستان ازنا تبریک عرض نموده واز خداوند منان توفیق حضرت عالی را خواستاریم

  27. با سلام
    دست دولتمردان عزیزدردنکنه بخاطرانتخابهای جدید. خوشبحال مردم ازنا بخاطرفرماندارجدیدشان.
    پس کی نوبت کوهدشت میشه

  28. امیدوارم فرماندار جدید کوهدشت هم که می آید از نیرو های همسو با دولت باشد.

  29. سلام ضمن تبریک,امیدواریم موفق باشند,به روستاها خصوصا شاخصه شهر ستان امامزاده قاسم توجه بیشترى کنند,ازنماینده که خیرى ندیدیم فقط وعده!!!!!بادهیاران جلسه بذارن,یه نگاه به روستاها ى استان مرکزی و ابادانی انها خوبه 

  30. جناب آقای عبدالهی باعرض تبریک وآرزوی موفقیت برای جنابعالی

  31. اقای غلامرضایی میشه شماره شناسنامشو لطف کنید ایشان اصالتی دلفانی دارند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.