تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
5

میرعمادی در نماز عید فطر : شرکت گسترده مردم درراهپیمایی روز قدس صحنه زیبایی از وحدت مسلمانان بود

  • کد خبر : 53897
  • 07 مرداد 1393 - 10:59

  نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت : شرکت گسترده مردم درراهپیمایی روز قدس امسال صحنه زیبایی از وحدت مسلمانان جهان با مردم مظلوم و ستم دیده فلسطین در غزه بود. به گزارش میرملاس به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میر عمادی روز سه شنبه در خطبه […]

0 (20)

 

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت : شرکت گسترده مردم درراهپیمایی روز قدس امسال صحنه زیبایی از وحدت مسلمانان جهان با مردم مظلوم و ستم دیده فلسطین در غزه بود.

به گزارش میرملاس به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میر عمادی روز سه شنبه در خطبه های نمازعید فطر در خرم آباد افزود: مسلمانان جهان امسال در حالی عید سعید فطر را جشن می گیرند که مسلمانان مظلوم و ستمدیده فلسطین در غزه زیر ضربات وحشیانه و بمب بارانه های بی وفقه رژیم صهیونیستی اسراییل هستند.

وی اظهار داشت: در این راستا ، اسراییل غاصب با حمله وحشیانه خود، خانه ها ، مساجد، بیمارستانها و مدارس غزه را به ویرانه ای تبدیل کرده است.

وی تصریح کرد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی اسراییل همانند دولبه قیچی هستند و می خواهند اسلام و مسلمین جهان را قیچی نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی گفت: آنان با تشکیل یک گروهک تکفیری در عراق و سوریه نیز به جنایت و قتل عام مردم می پردازند .

وی تصریح کرد: گروهک تکفیری داعش بلای جان مسلمانان شده و به طور حتم حادثه غزه ، عراق و سوریه باهم مرتبط هستند که عامل اصلی این جنایات و تعارض با پشتیبانی استعمار غرب و دلار های نفتی عربستان انجام می شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد،وحدت ، هوشیاری و همبستگی را زمز موفقیت مسلمانان جهان در مقابل توطئه های دشمنان اسلام و مسلمین دانست .

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=53897

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.