تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
5

نگفته‏ایم گهر نمی‏تواند در لیگ برتر شرکت کند

  • کد خبر : 5405
  • 21 خرداد 1391 - 15:46

با رد اظهارات امیر عابدینی؛ بهروان: نگفته‌ایم گهر نمی‌تواند در لیگ برتر شرکت کند شاید گهر زاگرس میزبان بازی‎ها نباشد سرپرست سازمان لیگ برتر گفت: هیچ نامه‌ای مبنی بر این که تیم فوتبال گهر دورود حق شرکت در لیگ برتر را ندارد به آن‌ها ندادیم. به گزارش میرملاس نیوز؛ غلامرضا بهروان در گفت‏وگو با ایسنا، […]

با رد اظهارات امیر عابدینی؛
بهروان: نگفته‌ایم گهر نمی‌تواند در لیگ برتر شرکت کند
شاید گهر زاگرس میزبان بازی‎ها نباشد

سرپرست سازمان لیگ برتر گفت: هیچ نامه‌ای مبنی بر این که تیم فوتبال گهر دورود حق شرکت در لیگ برتر را ندارد به آن‌ها ندادیم.

به گزارش میرملاس نیوز؛ غلامرضا بهروان در گفت‏وگو با ایسنا، با رد حرفهای امیر عابدینی درباره ارسال نامه‌ای از سوی سازمان لیگ برتر برای باشگاه گهر دورود مبنی بر این که تیم فوتبال این باشگاه نمی‌تواند در دوازدهمین دوره لیگ برتر شرکت کند، اظهار کرد: موضوع اصلا این طور نیست و ما نامه‌ای مبنی بر این که گهر تحت هیچ شرایطی نمی‌تواند در لیگ برتر بازی کند به جایی ارسال نکردیم. قضیه از این قرار است که کارشناسان و بازرسان کمیته‌ صدور مجوز حرفه‌ای برای باشگاه‌ها بازدیدهای وسیعی را از وضعیت این باشگاه ، امکانات آن، شرایط هتل‌ها، جاده‌های مواصلاتی به دورود و تمامی مواردی که لازم بود را به عمل آوردند و پس از ارزیابی دقیق شرایط، ما نامه‌ای را به مقامات استان لرستان، اداره ورزش و جوانان این استان، هیأت فوتبال آن و باشگاه گهر فرستادیم و در آن تمامی کمبودهای امکانات باشگاه گهر دورود و استان لرستان برای میزبانی در لیگ برتر ذکر شد. این بازدیدها خیلی وقت است که انجام شده و هدف ما از ارسال نامه این بود که عزم جدی برای رفع نواقص و کمبودها صورت گیرد تا گهر بتواند میزبان خوبی در مسابقات لیگ برتر باشد.

وی تاکید کرد: طبیعی است بنا بر مقرراتی که AFC گذاشته، اگر این کمبودها و مشکلات رفع نشود، گهر یا هر باشگاه دیگری که چنین مشکلاتی دارد، نمی‌تواند در لیگ برتر میزبانی کند. توجه ویژه ما به خصوص بر روی باشگاه‌هایی که تازه به لیگ برتر آمده‌اند، زیاد است. حتی ما به باشگاه آلومینیوم هرمزگان هم در این باره نامه‌ای فرستادیم، چرا که ورزشگاه آن‌ها دارای کمبودهای است که باید رفع شود. پس از بازدیدها مشخص شد که الزاماتی که AFC مدنظر دارد، قابلیت تعبیه و نصب شدن در ورزشگاه آلومینیوم را دارد، فقط باید این موضوع جدی گرفته شده و این ورزشگاه بزرگ ترمیم شود.

بهروان در پاسخ به این سوال که باشگاه گهر دورود و احیانا آلومینیوم هرمزگان تا چه تاریخی فرصت دارند تا این مشکلات را برطرف کنند و بازدیدهای بعدی ناظران شما از این باشگاه‌ها چه زمانی خواهد بود؟ گفت: تا قرعه کشی مسابقات لیگ برتر طبیعتاً باید کمبودها برطرف شود. در لرستان کار زیاد است و معتقدم فقط اگر عزم و همت جدی و عظیمی در استان وجود داشته باشد، می‌تواند نواقص را برطرف کند. باشگاه گهر زاگرس باید حداقل امکانات مد نظر برای میزبانی لیگ برتر را داشت باشد. ممکن است بازرسان ما پیش از چهارم تیر از امکانات آنجا بازرسی به عمل آورده و گزارش‎ها را بدهند. هر چند فکر می‌کنم که منعی ندارد اگر فعلا میزبان بازی‌های گهر زاگرس شهرستان دورود نباشد تا پس از رفع مشکلات‌شان دوباره بازی‌ها را در دورود برگزار کنند. سایر باشگاه‌ها هم در حال رفع نواقص و مشکلات‌شان هستند و پیگیری‌ها و بازرسی‌های سازمان لیگ برتر و کمیته‌ صدور مجوز حرفه‌ای برای باشگاه‌ها همچنان ادامه دارد و کمبودهای هر باشگاه به اطلاع مسوولان آن‌ها می‌رسد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=5405

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. به وبلاگم سر بزنید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.