تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

انتقاد سرمربی دارتاک از مسوولان

  • کد خبر : 5409
  • 21 خرداد 1391 - 16:42

پس از صعود به لیگ دسته دوم؛ سرمربی دارتاک: از مسوولان استانی کسی به ما تبریک نگفت سعید سپهوند که کارنامه درخشانی در عرصه مربیگری دارد و به همراه دو تیم لرستانی داتیس و دارتاک توانسته در دو سال دو صعود از لیگ ۳ به ۲ بدست آورد از مسوولان استانی دلخور و معتقد است […]

پس از صعود به لیگ دسته دوم؛

سرمربی دارتاک:

از مسوولان استانی کسی به ما تبریک نگفت

سعید سپهوند که کارنامه درخشانی در عرصه مربیگری دارد و به همراه دو تیم لرستانی داتیس و دارتاک توانسته در دو سال دو صعود از لیگ ۳ به ۲ بدست آورد از مسوولان استانی دلخور و معتقد است دارتاک این حق را داشت که حداقل یکی از مسوولان به آنها تبریک بگوید.

گفت‏وگو با این مربی موفق لرستانی در پی آمده است.

سپهوند با بیان اینکه دیر تمرینات را شروع کردیم، تصریح کرد: بدنسازی، جذب بازیکن و آماده سازی را با هم و در کمتر از یک ماه انجام دادیم و همین باعث شده بود که در اوایل فصل نتایج مطلوبی نگیریم.

وی با بیان اینکه فقط تمرینات بدنسازی یک ماه وقت نیاز دارد، ادامه داد: رفته رفته و پس از چند هفته از برگزاری لیگ به شرایط آرمانی رسیدیم و دو هفته قبل از پایان لیگ در مرحله اول صعودمان به دور دوم مسجل شد.

این مربی لرستانی در پاسخ به سوالی که فصل بعد هم هدایت دارتاک را به عهده می‏گیرد، گفت: این حق طبیعی آقای دولتشاه مالک باشگاه است که برای تیمش تصمیم بگیرد. در این مورد صحبت‎هایی شده اما هنوز تصمیم قطعی را نگرفته‏ام و با در نظر گرفتن تمام شرایط تصمیم می‏گیرم.

سپهوند تاکید کرد: هزینه تیم‏ها در لیگ دسته دوم به مراتب بیشتر از دسته سوم است و باید اول ببینیم دولتشاه قصد تیمداری دارد یا نه. من هم تحت هر شرایطی کار نمی‏کنم و یک‎سری خواسته‏ها دارم.

وی با اشاره به برخی که در نشریات محلی بازی‏های دارتاک را کارشناسی می‏کردند، افزود: برخی از این آقایان حتی در ورزشگاه حضور نداشتند و معلوم نبود برچه اساسی از تیم ما انتقاد می‏کردند. اگر انتقاد سازنده باشد ما استقبال می‏کنیم و بی‎شک رسانه‏های استان در موفقیت دارتاک تاثیر مثبتی داشتند.

سرمربی دارتاک با بیان اینکه از صعود گهر به لیگ برتر خوشحال شدم، عنوان کرد: برای موفقیت تیم گهر همه مسوولان استانی پیام تبریک فرستادند و استانداری لرستان به آنها پاداش داد، اما هیچ‏یک از مسوولان استانی حتی یک تبریک خشک و خالی هم به ما نگفتند و این در حالیست که باید هوای ما را هم داشته باشند.

سپهوند در پایان از نیکوخصال، همکارانش در کادرفنی دارتاک، بازیکنان و مدیرعامل این تیم، همایون بهاروند، سعید رستمی، ولی‏ا… خسروی و مجید یاراحمدی تقدیر و تشکر کرد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=5409

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.