تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
5

پس از پیگیری های رسانه ای سایت میرملاس مشکل آب آشامیدنی شهرک امام خمینی (ره) حل شد

  • کد خبر : 54114
  • 12 مرداد 1393 - 19:30

    به گزارش میرملاس نیوز ؛ مشکل آب آشامیدنی شهرک امام خمینی کوهدشت پس از پیگیری رسانه ای سایت میرملاس و اقدامات  مهندس یوسفوند و شرکت آب و فاضلاب روستایی شهرستان کوهدشت پس از گذشت بیشتر از یک ماه برطرف شد. بحران آب آشامیدنی شهرک امام خمینی کوهدشت از یک هفته قبل از ماه […]

 

13920325152813519710704

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ مشکل آب آشامیدنی شهرک امام خمینی کوهدشت پس از پیگیری رسانه ای سایت میرملاس و اقدامات  مهندس یوسفوند و شرکت آب و فاضلاب روستایی شهرستان کوهدشت پس از گذشت بیشتر از یک ماه برطرف شد.

بحران آب آشامیدنی شهرک امام خمینی کوهدشت از یک هفته قبل از ماه مبارک رمضان شروع و تا دیروز ادامه داشت که قطع آب در این ماه مشکلات زیادی را برای مردم روزه دار بوجود آورده بود .

با تقویت ایستگاه پمپاژ روستای چنار کوهدشت ، مقدار آبدهی این ایستگاه از ۱۲ به ۲۵ لیتر بر ثانیه افزایش یافته تا مشکل آب این منطقه برطرف شود .

گفتنی است ؛ برای تجهیز وبرطرف کردن مشکلات این ایستگاه پمپاژ اعتبار بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان از سوی شرکت آب و فاضلاب روستایی شهرستان کوهدشت هزینه شده است.

با توجه به اجرای این عملیات مشکل کمبود آب شهرک امام برطرف شده است، سایت میرملاس از همشهریان عزیز درخواست می‌کند با مدیریت صحیح آب و صرفه جویی در مصرف، زمینه را برای استفاده پایدار همه ی همشریان از آب آشامیدنی فراهم نمایند.

 میرملاسی ها از زحمات شبانه روزی اکیپ اداره ی آب و فاضلاب روستایی شهرستان  در برطرف کردن بحران آب شهرک امام خمینی (ره ) قدردانی می کنند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=54114

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. با سلام
    مشکل اینجاست که قحطی آب به کل شهر سرایت کرده!حال شهر زیاد جالب نیس.خصوصا عصر که تشنج طولانی داره

  2. هوای گرم ونبود اب خصوصا در بعد از ظهرها وعدم کا ر ایی کولرها بخاطر کم ابی عرصه را برما که در مرکز شهر هستیم تنگ کرده است .بیشترین فشار روی افراد مسن وکودکان است امید است که مسولیین توجه نمایند .

  3. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت کلیه پرسنل آبفار کوهدشت.
    شهرک نشینم و خود از نزدیک شاهد تلاش بی وقفه کارکنان خصوصاٌ آقای یوسفوند مدیر محترم و زحمت کش آبفار بوده ام و یه خدا قوت سفارشی تقدیم به آنها.آنها (آبفار)به وظیفه خودشان عمل کردند و با هزار زحمت عمق چاه را پائین برده و پمپ را تعویض نموده و …. حال نوبت ماست که قدر این نعمت الهی را بدانیم و درست مصرف کنیم .

  4. حکایت مدیریتی

    (میخ سر راه)

    فردی از روی کنجکاوی با هدف شناخت واکنش دیگران نسبت به مسایل پیرامون، میخی را در چهارچوب درب سازمانی که محل تردد بود کار گذاشت. نفر اول وارد شد و بدون اینکه میخ را ببیند از درب گذشت.

    نفر دوم که از چهارچوب درب می گذشت میخ را دید ولی بی توجه به آن گذشت.

    نفر سوم میخ را دید و پیش خود گفت وقتی کارم تمام شد بر می گردم و میخ را از چهارچوب درب بر میدارم تا برای کسی خطر ایجاد نکند.

    نفر چهارم به محض رویت میخ و شناخت خطر میخ در محل تردد، بلافاصله میخ کشی آورد و میخ را درآرود و سپس به کار خود رسیدگی کرد.
    هر فردی نسبت به مسایل واکنشی دارد. نفر اول مانند افراد با درجه شناخت پایین و بی توجه به محیط پیرامون خود.
    نفر دوم شناخت پیدا کرد ولی مسئولیت پذیری نسبت به خطرات آن مساله برای دیگران را نداشت. نفر سوم، دارای شناخت و مسئولیت پذیری بود ولی وقت شناسی نداشت و پی به اهمیت و ضرورت مساله نبرده بود.

    نفر چهارم فردی با درجه شناخت بالا، مسئولیت پذیر، وقت شناس، درک بالا نسبت اهمیت مسائل و خطرات محیطی و اینکه اهل عمل بود.
    پس نتیجه میگیریم اگر مسئولیت پذیری این رسانه و تمرکز بر این موضوع نبود این مشکل لاینحل باقی میماند که جای تشکر دارد

  5. متآسفانه آب در سطح کل شهر مخصوصاً خیابان دارایی وصاحب زمان که ظاهرا اولین خطوط لوله کشی کوهدشت در آن جای دارد بسیار کم فشار ودر ساعاتی از روز مخصوصا بعد از ظهر به هیچ عنوان نمی توان از آن استفاده کرد.
    جای سوال است وقتی آب را از سرشاخه هایی دز برای قم می برند چگونه است مسئولین به فکر کوهدشت نیستند؟
    از امام جمعه محترم شهرمان خواهشمندیم موضوع کم آبی شهرستان کوهدشت را در خطبه های نماز عبادی سشیاسی جمعه مطرح بفرمایند شاید فرجی حاصل شود .
    نماینده و فرماندار محترم نیز می توانند در جلسات خود با مسئولین کشوری واستانی این مشکل بسیار بزرگ را اطلاع دهند وپیگیر اصلاح کار شوند در حالی که می توان از هرکدام از رودخانه های شمال وغرب وشرق آب را جهت تصفیه به تلمبه خانه ها ی شهر هدایت کند .
    وظیفه اصلی بر دوش خدمتگزاران آب وفاضلاب شهرستان است که باید بر مشکلات آب کوهدشت به صورت مستمر در تمام رسانه های کشوری تأکید نمایند .
    نباید از تهدید مدیر کل آب وفاضلاب ترسید .مشکل آب کوهدشت هر سال بدتر می شود و به مرز بحران رسیده است در صورت تلاش دسته جمعی مسئولین و بویژه نماینده محترم در مدت کوتاهی شاهد برطرف شدن این معضل بزرک خواهیم بود.
    بی شک باز هم اهمیت سد معشوره به اذهات سرایت می کند که این روزها به فراموشی سپرده شده است.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.