- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

پس از پیگیری های رسانه ای سایت میرملاس مشکل آب آشامیدنی شهرک امام خمینی (ره) حل شد

 

13920325152813519710704

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ مشکل آب آشامیدنی شهرک امام خمینی کوهدشت پس از پیگیری رسانه ای سایت میرملاس و اقدامات  مهندس یوسفوند و شرکت آب و فاضلاب روستایی شهرستان کوهدشت پس از گذشت بیشتر از یک ماه برطرف شد.

بحران آب آشامیدنی شهرک امام خمینی کوهدشت از یک هفته قبل از ماه مبارک رمضان شروع و تا دیروز ادامه داشت که قطع آب در این ماه مشکلات زیادی را برای مردم روزه دار بوجود آورده بود .

با تقویت ایستگاه پمپاژ روستای چنار کوهدشت ، مقدار آبدهی این ایستگاه از ۱۲ به ۲۵ لیتر بر ثانیه افزایش یافته تا مشکل آب این منطقه برطرف شود .

گفتنی است ؛ برای تجهیز وبرطرف کردن مشکلات این ایستگاه پمپاژ اعتبار بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان از سوی شرکت آب و فاضلاب روستایی شهرستان کوهدشت هزینه شده است.

با توجه به اجرای این عملیات مشکل کمبود آب شهرک امام برطرف شده است، سایت میرملاس از همشهریان عزیز درخواست می‌کند با مدیریت صحیح آب و صرفه جویی در مصرف، زمینه را برای استفاده پایدار همه ی همشریان از آب آشامیدنی فراهم نمایند.

 میرملاسی ها از زحمات شبانه روزی اکیپ اداره ی آب و فاضلاب روستایی شهرستان  در برطرف کردن بحران آب شهرک امام خمینی (ره ) قدردانی می کنند.