تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
6

تجلیل مدیرکل ورزش و جوانان لرستان ازنعمت‏پور

  • کد خبر : 5412
  • 21 خرداد 1391 - 18:38

طی مراسمی که در کوهدشت برگزار شد، مدیر کل ورزش و جوانان لرستان از طالب نعمت‌پور قهرمان وزن ۸۴ کیلوگرم مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی ۲۰۱۲ تقدیر کرد. به گزارش میرملاس و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان لرستان، در ادامه برنامه‌های تجلیل و سرکشی به قهرمانان ورزشی استان، فرهاد نیکوخصال […]

طی مراسمی که در کوهدشت برگزار شد، مدیر کل ورزش و جوانان لرستان از طالب نعمت‌پور قهرمان وزن ۸۴ کیلوگرم مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی ۲۰۱۲ تقدیر کرد.
به گزارش میرملاس و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان لرستان، در ادامه برنامه‌های تجلیل و سرکشی به قهرمانان ورزشی استان، فرهاد نیکوخصال مدیرکل ورزش و جوانان استان به اتفاق محسن زاهدی معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی، حامد رجایی مسوول روابط عمومی اداره کل و عبدا… عزیزپور رئیس هیأت کشتی استان در شهرستان کوهدشت حضور یافتند و با طالب نعمت‌پور قهرمان کشتی جهان داشتند دیدار کردند.
در این دیدار که غلامرضا حمزه‌پور فرماندار کوهدشت، نعمت رشیدیان رئیس اداره ورزش و جوانان کوهدشت و اعضای خانواده نعمت‌پور نیز حضور داشتند، فرنگی‏کار لرستانی با اشاره به کم‌لطفی سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشور در حق وی برای عدم ارسال نامش برای مسابقات المپیک لندن، گفت: طی سالیان گذشته بار‌ها در حقم جفا شده و علی‌رغم احترامی که برای آقای محمد بنا قائلم، می‌بایست به عنوان کشتی‌گیر اصلی برای حضور در المپیک اعلام می‌شدم.
وی تاکید: در صورت برگزاری مسابقه انتخابی حتماً پیروز شده و یکی از مسافران المپیک لندن بودم.
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان نیز ضمن تشکر از زحمات و تلاش‌های نعمت‌پور در افتخارآفرینی برای استان و کشورمان، عنوان

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=5412

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. حقشو قورت دادن

  2. نه بابا زحمت کشیدن حتما لوح تقدیر واسش اوردن بجا اینا برن دنیال بگیرن چرا از مسافران المپیک لندن نیست مگه از بقیه چی کم داره خدایی افسوس کسی نیست که به داد این جوانان بی پارتی برسه حق مسلم طالب بود اما دریغ دریغ دریغ دریغ دریغ دریغ دریغ ……………………………………….